Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
MizzMontana schreef:Snap ik tientjeh, ik was ook 31 sec buiten de tijd.

springen mooi foutloos en de cross 1 stop op hindernis 3. Was niet verlaagd voor de B en kwam toch wat te snel uit de bocht. Verder heerlijk gereden
Stijlpunten weet ik nog niet.
MizzMontana schreef:14
Waar stond jij foto's te maken?

maar zal het proberen tussendoor de uurtjes dat ik wel tijd heb. Maar iedereen staat er op. En de meeste bokkers ook met de dressuur
AnkeVivaldi schreef:Ik ben lekker bruin geworden vandaag in de zon. En blij dat ik niet heb gereden
Was een leuke dag. 1100 foto's en geen idee wanneer ik ze erop kan zetten. Heb weinig tijd komende dagenmaar zal het proberen tussendoor de uurtjes dat ik wel tijd heb. Maar iedereen staat er op. En de meeste bokkers ook met de dressuur
en ik kan me voorstellen dat je verkleurt bent! Zijn jullie tot het eind gebleven? 

met 6 prijzen..
Wel weer winstpuntje erbij

Dus nu even ontspannen na een druk weekend en de tijd nemen om het er op te zetten en het niet af te raffelen. Wie weet doe ik tussendoor wel even boktverzoekjes. Valyra schreef:Marijke m'n vader en moeder kwamen voor de cross aanlopen. Dus hebben gekeken en zijn daarna met paard naar huis gereden. Echt super lief! Sleutel echter nog steeds niet terug
Ben trouwens nog 8ste gewordenmet 6 prijzen..
Niet hele hoge stijl. Stond wel beide zelfde commentaar op dat ik te zwaar terug ging zitten voor de sprong! Goed om op te letten dusWel weer winstpuntje erbij