Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
enefde schreef:haha die opmerking heb ik eerder gehoord! Ik geloof in het tripalon bussloo topic?
Ik hoop wel echt dat de bodem dit jaar beter is dan vorig jaar.. mn pony zit al redelijk in de wintervacht en vorig jaar vond ik hem echt heel zwaar. scheelt dat het dan maar 3 km is..
En hopen dus dat het beter gaat! Vind het wel super fijn dat de thrakener eruit is! Die vond ik echt eng!
Ik pak hem niet helemaal in hoor en hij mag rustig paard zijn, maar ik heb echt angst voor zware en ongelijke bodems... Ik startte toen zondagmiddag, was echt geen doen...
Dus ga weer een mooi verslagje schrijven en een hoop foto's maken
shirleyp schreef:enefde schreef:Eehm ik denk dat jij boekelo bedoeld, met de grote internationale ruiters?
Hoop ik ook! Mocht iemand het nodig vinden om voor Broekelo kaarten te kopen wil ik er best een paar drukken en aanbieden voor vijf euro
Ik heb niks gezegd.. Blond momentje

paardlief mag van mij wat stoerder worden. Ze heeft nu één crosstraining gelopen en zal 5 oktober nog eens meegaan en daarna dus Broekelo. Stiekem hoop ik een beetje dat ze het heel goed aanpakt (het kan in principe alle kanten opgaan met haar) en dat ze dan ooit nog eens een officiële cross kan gaan lopen