Even een herinnering: morgen sluit de inschrijving. Vandaag is er nog vrij inschrijven voor de zaterdag, en alleen in overleg voor de zondag. Afmelden kan vandaag nog kosteloos. Vanaf morgen is bij afmelden het startgeld verschuldigd en is in/bijschrijven een stuk lastiger.
Gisteren even een rondje door het terrein geweest. Het ziet er goed uit! Het merendeel van de hindernissen staat, het graan is er gisteren ook af gegaan dus komende week kunnen de laatste hindernissen geplaatst worden en dan begint het afrondende werk. Nog maar 2 weken, het schiet al lekker op!
We zijn druk met het programma bezig. En het vordert gestaag. De zaterdag is klaar, dus vandaag en morgen tussen de bedrijven door de zondag maken. Hopelijk staat het morgenavond of vrijdagavond online. Eventjes geduld nog svp
@curly: dan kun je al het een en ander zien, en als je 's avonds over de Hoornderweg rijdt is er genoeg bedrijvigheid. Hopelijk vanavond, en anders morgenavond het programma online
Het was de bedoeling om de startlijst vandaag online te hebben, even leek het niet te lukken, want we hadden last van een internetstoring, maar net op tijd, het is nog geen 00.00 u, staan ze toch op www.startlijsten.nl. Vragen, wijzigingen, afmeldingen etc. graag via de mail.
9.30 dressuren, 12.56 springen en om 13.16 cross, heerlijke tijden, nu nog hopen op stralend weer en dan staat niets ons Z-debuut in de weg. Wel heel spannend hoor!
Ik heb toch zulke fijne tijden zeg.. 13.13 dressuur, 16.12 springen en 16.32 cross. Heb er zin in.. Half 11 de boot, dan ben ik kwart over 11 op het terrein.. Mocht ik de boot missen wordt het kwart voor 12.. Kwart over 12 net te laat.. Hoelang is het nog rijden na de boot naar het terrein toe?
Dat is mooi, dacht eerst ga wel 11 uur maar zie net dat er dan geen boot gaan, alleen elk half uur. Hoelang is het aan te raden om van te voren aanwezig te zijn?
vascol
Geplaatst: 30-08-13 13:29
Jij moet om 13.13 zag. Dan zou je het met de boot van half 12 redden, iets over 12 op het terrein. Aanmelden en opzadelen. Weet niet hoelang je over het inrijden doet..
De vouwwagen staat al startklaar en word donderdag mee genomen door mijn ouders, wij volgen vrijdag met de hele bups en de trailer, we kunnen niet wachten! !