[SGW] voorbespreking sgw ermelo!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Horsemaniac

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 11:10

JoycexLynn12 schreef:
Van haar heb ik ook nog les gehad met de instructieweken, geweldig :+

Fijn om te horen!!! *D ik heb nog nooit les van haar gehad! maar ben erg benieuwd! ik heb er in ieder geval veel zin in *\o/* ik hoop dat een fijne voorbereiding op SGW ermelo te hebben! want daar heb ik NOG meer zin in hahahahahahah :j

krnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 18:51

Ik heb me vandaag ook ingeschreven in de B. Het is onze eerste cross en ben dan ook nu al zenuwachtig :o
Dressuur en springen is voor hem geen probleem, ben alleen bang dat hij de sprongen te eng vind haha, thuis hebben we een springtuin en springt hij wel over boomstammen en hekjes etc.
Is er nog mogelijkheid om daarvoor een keer te rijden bij Ermelo?
Crosstrainingen zijn helaas ver bij ons uit de buurt..

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 18:55

krnn schreef:
Ik heb me vandaag ook ingeschreven in de B. Het is onze eerste cross en ben dan ook nu al zenuwachtig :o
Dressuur en springen is voor hem geen probleem, ben alleen bang dat hij de sprongen te eng vind haha, thuis hebben we een springtuin en springt hij wel over boomstammen en hekjes etc.

tadaaaaaaaa! :D [SGW] cross training locatie Ermelo 25 juni

heb nu echt zin in Ermelo, wachten duurt nog zo lang haha

krnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 18:59

top heb gelijk een mail gestuurd, ik ben erg benieuwd heb er veel zin in. We gaan het in ieder geval gewoon proberen :D

Horsemaniac

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 19:41

krnn schreef:

de training topic heeft riannuh al geregeld zie ik!! ;) toppie!! in ermelo hoef je geen dressuur he ;) omdat ik las dat dit onderdeel niet het probleem is ;) een crosstraining kan wel lekker zijn voor die tijd! dan kent die het al een beetje! sommige paarden doen nieuwe dingen in een keer... anderen moeten alles een keer gezien hebben voordat ze springen...maar het komt vast goed! anders had je nooit het lef gehad je op te geven! :D dus dat zit wel goed!! ;)

ik ben zelf ook bij de training 25juni! misschien tot dan!! :D

Ruud_O

Re: voorbespreking sgw ermelo!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 15:35

Tot ziens op zaterdag, ik ben er ook. Met camera en misschien met paard.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 23:35

Stil in het topic, cross is toch al bijna... :D ik ga helpen die dag, lekker dichtbij, ga misschien eens een dagje bij de DA staan, heb weleens gehoord dat je daar rare dingen kunt tegenkomen dusss.......

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 09:00

Ik heb me jammer genoeg afgemeld.

Wij zijn woensdag met zn 2en onderuit gegaan.

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 09:09

Wat jammer Maj0. :(

Ik ben wel benieuwd wat er staat in Ermelo! :D

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 13:34

misschien komen wij nog wel ff kijken zaterdagsmiddags of vrijdags..

Horsemaniac

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 14:19

GEZELLIG! was idd stil Bianca! leuk dat je er bij bent! tot dan! :D

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 14:28

Yesss leven in het topic! Ben erg benieuwd hoe het er in Ermelo uit ziet.

Balen maj0...

M_Vainqueur

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 14:54

Vorige week dinsdag crosstraining gehad in Ermelo, ging goed! Al vond paardlief het wennen dat de afzet en landing in grint waren. Maar nu geoefend dus dat moet geen probleem meer zijn! Verder leuke hindernissen! Ik heb er vertrouwen in:)

Horsemaniac

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 15:40

leuk M_Vainqueur! ik ga morgen avond heen! ben benieuwd wat Breeze ervan vind ;)

hilde72

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 17:36

Hoi allemaal, even een berichtje bij de fora t.a.v. Vlietland, Ermelo en de Wedstrijdkalender, ik ben benieuwd naar jullie reacties.
Ik dacht dat deze combinatie van wedstrijden vorig jaar wel was toegestaan?

SGW Lpa Vlietland 30/6 - Ermelo 5/7:
Ter info: ik heb een reactie van de KNHS ontvangen dat het niet is toegestaan om op zondag 30 juni in Vlietland en op vrijdag 5 juli te starten in de SGW!
Dit ivm de regelementen dat je maar eens per week (maandag - zondag) mag starten.

Is er iemand die wellicht een andere reactie van de KNHS heeft gehad?

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 19:07

Was er vorig jaar geen uitzondering gemaakt daar hij verplaatst was wegens eerdere aflassing?

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 19:09

Huh apart... ik heb geloof ik ook wel eens zondag een cross gehad en de vrijdag erna (Maarsbergen) weer... Staat er dan ergens in het reglement dat er pas weer gestart mag worden na 7 dagen?

Horsemaniac

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 21:28

hilde72 schreef:
Hoi allemaal, even een berichtje bij de fora t.a.v. Vlietland, Ermelo en de Wedstrijdkalender, ik ben benieuwd naar jullie reacties.

Ter info: ik heb een reactie van de KNHS ontvangen dat het niet is toegestaan om op zondag 30 juni in Vlietland en op vrijdag 5 juli te starten in de SGW!
Dit ivm de regelementen dat je maar eens per week (maandag - zondag) mag starten.

In het reglement staat dat je niet in dezelfde week mag starten... deze week wordt gerekend van maandag - zondag... volgens mij mag het bovenstaande dan wel, want zondag 30juni is een week en maandag 1juli begint de volgende week... dan start je vrijdag 5 juli weer.

dat van die 7 dagen kan ik nergens terug vinden. want je mag ook op zondag starten en een week later op zaterdag en dat is ook maar 6 dagen.... wle staat er dat je maximaal 2 weekenden achter elkaar mag starten... en dan minimaal een weekend moet overslaan....

_Daphne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 21:29

Oh, ik zie dit topic nu pas.
Ik start ook in Ermelo en heb er onwijs veel zin in. Het gaat onze 2e L-cross worden :)

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 11:05

Volgens mij heeft idd Horsemaniac gelijk in die stelling en is dat idd het verschil met vorig jaar.
Ik kon vorig jaar door de verplaatsing idd Ermelo niet meer rijden omdat ik WW had staan.

M_Vainqueur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 11:07

Nichtje rijdt ook L paarden Vlietlanden en Ermelo, met opgeven niks over gehoord...maar zoals het hierboven is gekopieerd zou het reglementair gewoon moeten mogen.

Horsemaniac

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 13:42

bianca1980 schreef:
Volgens mij heeft idd Horsemaniac gelijk in die stelling en is dat idd het verschil met vorig jaar.
Ik kon vorig jaar door de verplaatsing idd Ermelo niet meer rijden omdat ik WW had staan.

<3

hilde72

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 16:10

Horsemaniac schreef:
hilde72 schreef:

In het reglement staat dat je niet in dezelfde week mag starten... deze week wordt gerekend van maandag - zondag... volgens mij mag het bovenstaande dan wel, want zondag 30juni is een week en maandag 1juli begint de volgende week... dan start je vrijdag 5 juli weer.

Ter info, heb vandaag email van de KNHS gehad dat er inderdaad op beide wedstrijden reglementair gestart mag worden!

dat van die 7 dagen kan ik nergens terug vinden. want je mag ook op zondag starten en een week later op zaterdag en dat is ook maar 6 dagen.... wle staat er dat je maximaal 2 weekenden achter elkaar mag starten... en dan minimaal een weekend moet overslaan....

LiekeW

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 20:36

Gelukkig! Ik maakte me al zorgen!

curly2day

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 21:17

Iemand enig idee wanneer de startijden bekend gaan worden ?