Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) en laatste tentamen gehad. Iemand vroeg waar m'n scriptie over ging.. dat ging over het ontwerpen van vraaggerichte zorg voor 65+-ers door een multidisciplinair team. Klinkt heel wat, valt reuze mee
Maar gelukkig was het goed genoeg en heb ik er geen werk meer van. Nu weekje rustig aan gedaan, wel m'n andere paard door blijven rijden ivm paar dressuurwedstrijden, maar de andere 2 even vakantie. Probeer dit weekend het rijden van alle 3 weer op te pakken, want zou nog wel heel graag naar die 4 jarigen rubriek in Ermelo willen. Komt nu ook steeds meer informatie over op de sites en in de media 
UK_eef schreef:Mag ik hier ook meekletsen?![]()
Ik heb sinds een week een 4-jarige merrie op stal staan met wie ik graag zou willen gaan SGW'en. Ik heb daar geen ervaring in, paard (vanzelfsprekend) ook niet. Merrie is sinds een week of 8 zadelmak, en moet echt de basis leren nu onder het zadel.![]()
Met een vriendin willen we graag de tripalon Laren doen dit jaar, op een rustig tempo en echt voor de ervaring. Ik woon ongeveer 2 km van het crossterrein van Lunteren (de Vijfsprong) dus daar willen we misschien eind augustus een keer een uurtje les boeken om te kijken hoe ze het vindt.

Nu maar rustig doortrainen, zal binnenkort weer 's naar het oefenterrein bij de manege en ga waarschijnlijk met haar de oefencross (instructie) in Oenkerk rijden

anne3000 schreef:Wat een leuk topic! Dat ik dit nu pas vindt! Als ik met onze 5 jarige (dressuur paard) door het bos galoppeer en over boomstammetjes spring, denk ik er wel eens aan om ook te gaan crossen. Maar ik weet niet hoe ik moet beginnen. Heb het ook te druk met die dressuur
Misschien later....
Je mag beginnen in Oenkerk over 3 weken
Misschien zijn er wat oefenterreinen bij je in de buurt waar je (onder begeleiding) kan gaan beginnen?

marije1987 schreef:anne3000 schreef:Wat een leuk topic! Dat ik dit nu pas vindt! Als ik met onze 5 jarige (dressuur paard) door het bos galoppeer en over boomstammetjes spring, denk ik er wel eens aan om ook te gaan crossen. Maar ik weet niet hoe ik moet beginnen. Heb het ook te druk met die dressuur
Misschien later....
Haha zo lang is ie er nog niet hoorJe mag beginnen in Oenkerk over 3 weken
Misschien zijn er wat oefenterreinen bij je in de buurt waar je (onder begeleiding) kan gaan beginnen?
heel vlak bij, (achter me huis) Waar ik met me andere paard wel alle hindernissen durf te springen. Maar met die heb ik ook 3 keer B SGW uit gereden
. En in Albergen is een leuk terreintje.
) 
laat he). wat loopt die al fijn rond. Ideaal rijden in Diepenheim ook
tweede filmpje kan ik helaas niet openen hier, maar aan de reacties te zien ook heel positief.
alleen maar goed als ie in zn lijf de tijd ook kan gebruiken.
en nog door met je Master zie ik. wat zou je later willen gaan doen precies? gaaf doel hoor, om met de vierjarige rubriek mee te doen. misschien moeten we daar allemaal maar komen kijken en meeten dan?
alles op zn tijd toch. keer een training meedoen als er iets voorbij komt?

. Heb je een foto? En ook van de 5 jarige
?
anne3000 schreef:Woow mooi zadel. Maar je bent nu toch lekker bezig met dit paard? Wil je hem niet bewaren?