Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
caro29 schreef:Slijmen werkt bij mij niet. Netjes rijden wel hahahahaha.
Is het trouwens op hetzelfde terrein waar het normale cd ook wordt gehouden eind juni?
Moge de beste winnen!!!
Ik kan alleen maar mijn best doen en Breeze zet altijd haar beste beentje voor dus dat komt wel goed! 
Sannnn schreef:Ik heb net gemaild hoe groot de wachtlijst is! Dan kijken of ik mijn vader of moeder zo gek kan krijgen om naar Vinkega te rijden en anders zoek ik wel een ander slachtoffer haha. Hele planning loopt toch al door de war. Maar eerst maar even afwachten hoe groot de wachtlijst in het B is!
QueenE schreef:Hebben ze daar ook kraampjes? Is mijn eerste cross en moet nog zo'n rugnummerhouder hebben, maar vind het een beetje zonde om daarvoor verzendkosten te betalen
bvw schreef:Iedereen al in spanning? Is zo rustig hier!
..alleen Breeze begint weer last te krijgen van mok. moest mijn training in ermelo van afgelopen weekend er helaas al om afzeggen.. wel balen want daarom worden haar achterbenen soms wat dik en met een paard met dikke achterbenen kan ik niet starten en intensief trainen... hopen dat het tegen die tijd weer onder controle is... het is soms ineens heel erg soms in eens weer weg... pfff..