Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik noemde je niet voor niets al buurvrouw hierboven Sue!
Maar beter even wat lagere cijfers dan over de kop vlieg o.i.d.
Eigenlijk ook wel knap dat je hem zo goed onder controle kon houden terwijl hij zo fanatiek was 
zomaar over mijn lieve (die ik kater wat minder lief vond haha) pony heen walsen bij het inspringen
Evony schreef:Bar: klopt dat was ik haha! Fijn dat het zo goed ging bij hem!
Sue: ik vond die schimmel van jou anders ook behoorlijk gekzomaar over mijn lieve (die ik kater wat minder lief vond haha) pony heen walsen bij het inspringen
op het moment dat ik ging staan in de beugels kneep hij zijn staart aan en was hij weer vertrokken, malloot
deze cross bewust gereden op controle, het naar mij luisteren en niet vallen, doel gehaald
jaja en dat met een reus van 1.84
nee hij laat zich makkelijk sluiten, misschien wel te makkelijk waardoor ik hem teveel uit zijn tempo haal.
ik zei nog tegen mijn vrienden : kijk alle kleuren van de regenboog, maar geen idee dat jou boktnaam daarachter zat....
bvw schreef:Wiso werd ook dol van het wachten, helemaal toen er zo'n connemara schimmel hengst vlak bij haar over een hindernis ging
Zo'n aantrekkelijke vent, kan me voorstellen dat ze daardoor afgeleid werd.

dus wij die kant op gestapt, ik eraf, parcours gekeken en werd door de ringmeester daar aangestaart en er werd gevraagd ''waar is je paard?'' nou meneer die staat op het weiland bij de trailers want die mag hier niet komen'' zegt die kerel wat een gezeur, haal je paard maar op en kom gerust kijken
ik heb zonder paard 2 ruiters zien springen, Zeus opgehaald daar ff rondgestapt en ga de bak in, zegt ringmeester 1 tegen ringmeester 2 door de walkywalky's is nr 227 al in de bak? Die kerel heel droog ''ja ik zie der net aankomen'' Wat een enorm zielig figuur zeg die ringmeester 1. Ringmeester 2 vond het volgens mij ook dikke onzin. Heb het ook nog nooit meegemaakt.
Geert zei later al ''die nr 1 dacht zeker dat ie eindelijk wat te vertellen had, mag waarschijnlijk van zijn vrouw alleen maar onder tafel zitten''