[SGW] voorbespreking sgw renswoude 27 april

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

suikermeisje

Re: voorbespreking sgw renswoude 27 april

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 07:13

Ik ben met een beetje geluk om 03:00 thuis, dus die voorpret mag ik helaas niet mee beleven.
Maar ben er zaterdag wel op tijd dus kan er dan van genieten. Hopelijk ook mooi weer.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 09:56

Volgens mij wordt het weer wel aardig, maar niet heel warm :brr: heb er ook zin in, cross kijken is altijd leuk :j

Franciska15

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 14:51

Jaaa foto's! Ik moet een uur rijden nl, dus kom vrijdag niet al. Komt er zaterdag nog iemand foto's maken?

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 15:06

Ik iig niet, ik moet een peuter managen :+

MissBay

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 15:54

ik was er vandaag en er staat dus nog helemaal niks qua hindernissen, wel een tribune. ze wilden er ook niet zoveel over zeggen, maar kan me niet aan de indruk onttrekken dat het een en ander geschilderd in de schuur staat o.i.d., ze hebben in ieder geval hele ambitieuze plannen (vandaar dat het dit weekend zo leeg was, schijnbaar). geloof wel dat ze dachten over een waterhindernis, maar ik durf niks met zekerheid te zeggen.

hoe dan ook, B. was braaf. loopt nog steeds te morren dat hij er niet in wil, maar de strijd is van 5 minuten teruggebracht naar 2 minuten en vandaag was het een seconde of 20. het ligt echt aan mij, ik moet veel strenger zijn voor hem. tuurlijk mag hij wel even kijken, maar hij moet er wel in (en eigenlijk zonder te kijken wanneer hij er net een paar dagen geleden is ingeweest). na half uurtje werd B. zelfs fanatiek, begon hij al die in- en uitsprongen nog leuk te vinden ook. was heel leuk! maar ben vlak erna wel gestopt, anders wordt het wel erg veel voor hem (hij was maandag erg moe van de crossles).

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 16:01

Is toch veel leuker als het nog een verrassing is :) trouwens, er staat genoeg :j en een groot deel van de vaste hindernissen die er nu al staan zullen ook wel in de cross terugkomen schat ik zo in.

MissBay

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 16:12

ja, ik geloof wel dat het echt heel mooi gaat worden. mij maakt het ook niet zoveel uit, was er vooral bewust vandaag omdat je het water zo goed kan oefenen *\o/*

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 17:31

Dat klopt :j was jij dan toevallig vanmiddag rond een uurtje of 2, half 3 aan het crossen daar? Toen kwamen wij net aan rijden met de auto, en reed er iemand met een heel donker paard in de waterbak/zwemvijver.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 18:05

Ik ga morgen nog even een rondje rijden bij Alice en dan zijn we er hopelijk ook klaar voor! :)

Heb er zin in, denk dat de 'bekende' Renswoude hindernissen er wel in zullen staan en een paar nieuwe. Als ik het qua tijd red ga ik vrijdag al lopen, kom eigenlijk langs Renswoude dus misschien dat ik wel alvast even ga lopen. Scheelt zaterdag weer, zal als ik ga lopen kijken of ik foto's kan maken.

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 08:17

:o Zou tof zijn als je alvast foto's kan maken Sann ;) Ik ben wel heel benieuwd! Maar laten we maar beginnen bij het springen en daar een goed rondje rijden en dan weer verder zien :o Ik heb er in ieder geval wel heel veel zin in!

mireilledons

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 17:45

Volgens mij staat de definitieve startlijst erop. Veterinaire keuring is idd voor het springen. Staat geaccentueerd op de startlijst. Ff rekening mee houden in de planning, door voor het losrijden bij de dierenarts langs te gaan.

Juudt86

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 18:36

Ik ga iemand blij maken met een startplaats denk ik (mits er een wachtlijst is), paard staat met een dik been... :(

marloes_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 19:40

Oh balen zeg, hopelijk niks ernstigs.

Juudt86

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 19:42

Nee, zo te zien niet. Piepklein wondje na de crossles, zal de oorzaak wel zijn... Hoop ik :+

marloes_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 19:49

Gelukkig maar. Alleen jammer dat het net nu is.

Juudt86

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 19:51

Timing is een beetje belabberd ja, zou mn eerste cross worden...

Franciska15

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 20:02

jipje_niekje schreef:
:o Zou tof zijn als je alvast foto's kan maken Sann ;) Ik ben wel heel benieuwd! Maar laten we maar beginnen bij het springen en daar een goed rondje rijden en dan weer verder zien :o Ik heb er in ieder geval wel heel veel zin in!

Hee benthe! Jij ook in renswoude? Hoe laat start je?

MissBay

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 22:10

vervelend Juudt! heb je al een ander debuut in de planning staan?

Juudt86

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 06:10

Dat gaat dan (heel dapper) Maarsbergen worden :D

Venthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 08:01

Ik zat te twijfelen, wel of niet afmelden..
Paard had wat last van haar spiertjes, dit is gelukkig verholpen met de fysio.
Dus wilde woensdag crosstraining volgen in ede, eenmaal daar aangekomen werd ik gebeld door mijn vriend dat onze nog geen 1 jarige jack russel verdwenen was. Paard niet eens uit de trailer gehaald en rechtsomkeert gemaakt. Hele middag en avond gezocht tot het te donker was, niks gevonden. Alle deuren van ons appartement open gelaten zodat hij naar binnen kon als hij de weg terug had gevonden. En ja hoor om half 2 's nachts kwam hij vrolijk binnen getrippeld (de rotzak, wat was ik overstuur toen hij weg was :+ )
Dus helemaal geen goede voorbereiding, geen crosstraining, weinig gereden deze week.
Toch besloten om te gaan, al is het maar voor het springparcours, zodat we weer even rustig kunnen beginnen met een springparcoursje. We proberen de cross gewoon en als het niet gaat dan gaat het niet.

Juudt86

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 08:23

Gelukkig is de eigenwijze russel weer terug :). Wel zonde van je les en voorbereiding...

Venthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 08:31

Jaa ben echt opgelucht!
Zeker zonde, vandaag ff simpel rijden en nog ff paar keer op het ruiterpad op en neer galopperen en dan zien we morgen wel hoever we komen. Met een fijn springrondje ben ik ook blij :)

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 08:38

Ik dacht gisteren even een rondje te gaan oefencrossen bij Alice, dat is me wel gelukt. Maar heb m'n record verbroken. Zat er nog geen 10 seconden op of ik lag er al naast... Slechte generale dus haha. ;)

Vervelend Juudt!! Hoe is het nu met je paard?
Gelukkig is de Jack weer terug!

Juudt86

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 08:46

O haha, nog wel lekker gelest daarna? Paard gaat redelijk, twijfelde gisteren of ie geen bloedvergiftiging zou hebben, been was erg dik en warm 's avonds en hij had iets verhoging. Lijkt nu weer ietsje beter....

MissBay

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 11:35

zou zo fijn zijn wanneer iemand vanavond nog foto's kan uploaden! ben vreselijk benieuwd :)