Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

SplashIsLief schreef:Eromheen was wel een rotdraai maar ik ga er wel weer omheen.
Citaat:heeft net een ijzer afgerrapt dus ik ben druk aan het overleggen met mijn smid en ik heb de organisatie gevraagd of er zondag een smid is.

_Sim_ schreef:Balen! Maar bij mijn weten is er bij elke cross een hoefsmid beschikbaar. EL heeft er ook altijd eentje. Misschien wel handig om het vast te regelen met het secretariaat. Het komt ook vaak voor dat de smid niet aanwezig is of ergens op het terrein of in de cross loopt.
Ik moet om 9.15 dressuren dan snel het parcours fietsen en dan opzadelen rijden. Dus heel veel tijdsspeling heb ik niet (dressuur wil ik nog wel zonder rijden).
(Is wel al 6 jaar geleden, maar goed ik ben er niet zo happig op om zoiets op een wedstrijd te proberen, alhoewel er nu alleen een ijzer onder geslagen hoeft te worden dus niet heel veel spannends). Ik hoop vandaag nog iets van de organisatie te horen (ze gingen het navragen).
Balen!