wanneer heb je je opgegeven? ik heb me 4/2 opgegeven en een bevestiging gehad dat ik inderdaad zondag kan starten. maar begin nu ook wel zenuwachtig te worden. (5/2 verscheen bericht op Startlijsten dat het vol zat)
Ik heb me 7 feb opgegeven toen zou er alleen nog plek voor de zaterdag zijn dus me daarvoor op gegeven, maar helaas toch niet op tijd.... Ik sta 8ste op de wachtlijst nu.
ik heb die van mij 3 - 2 verzonden. en kan niet vinden of ik ooit wat terug heb gehad. Snorrewind heb ik zelf al betaald en kom zeker op de startlijst. Dat vind ik wel een goede regeling.
Ik heb mij ook opgegeven 7-2, voor de klasse b paarden op zaterdag. Heb wel een berichtje terug gehad, dat ik aangemeld sta, maar niet of dat op de wachtlijst of de startlijst is. Dus begin hem nu ook wel een beetje te knijpen!
MizzMontana
Geplaatst: 19-03-13 11:17
Ik heb ingeschreven op 1-2 en kreeg de zelfde dag nog een reactie dat mijn inschrijving binnen is, fijn zo snel! Maar een deelnemers lijst zou wel leuk zijn dan weet iedereen waar hij of zij aan toe is.
AntheaV
Geplaatst: 19-03-13 11:19
Ik heb 04.02 ingeschreven en reactie ontvangen, ga er wel vanuit dat ik erbij sta.
Ik heb 01-02 opgegeven en savonds een bevestiging gehad, daarna nog een mail gestuurd dat ik zondags wilde en 04-02 ook daar een bevestiging van gehad, ik sta dus gelukkig gewoon op de startlijst
Ik heb geen bevestiging gehad maar wel op 01-02 verstuurd.
anne3000
Geplaatst: 19-03-13 16:29
ik zit erover te denken om een mail te sturen en het te vragen of ik mag starten. Als ik niet mee mag doen kan ik ook wel later beginnen met cross oefenen.
Doen? Straks denken ze, wat een zeikwijf, die mag niet mee doen.
lauxmautink
Geplaatst: 19-03-13 16:35
ik doe ook mee in de B-ponys met mijn connemaratoppertje!
muts_marijke
Geplaatst: 19-03-13 16:36
Ik zou het doen Anne, ik wil daarin gewoon duidelijkheid en er zullen vast een heleboel ''zeikerds'' zijn maar ik denk dat ze heel goed snapt dat je duidelijkheid wil
@ TG ik mag zondags waaaaaaaaaaaaaaaa kriebels in buik en last van stuiter-itus
Lekker he Marijke! Ik zie je zondag dan wel voorbij stuiteren
MizzMontana
Geplaatst: 19-03-13 16:38
Hahaha Anne, dat zal toch wel mee vallen dat ze dat denken. Had je niet om een ontvangst bevestiging gevraagd? Ik denk dat je best kunt mailen met de vraag of je kunt deelnemen of op de wachtlijst staat
Leuk TG, zal je nu wel al vast vertellen dat ik niet kan kletsen voor dat ik de cross in ga, dus als ik stil of wat kort af ben dan weet je waarom, heb ik altijd al gehad en dat zal nu vast niet ineens niet meer zo zijn