[SGW] SGW Diepenheim verslagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Heleen_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 19:06

Loetie84 schreef:
Heleen_B schreef:
@ Loetie84: Reed je in ring 2?

Jij was 56? Ff gespiekt in je profiel :o

Nee, 61 :+ Reed tegelijk met je dressuur. Ik reed in ring 1 met een schimmel. We gingen aardig gelijk op :+

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 19:06

Loetie wat ik van je heb gezien zag het er nog niet zo raar uit allemaal hoor. Jammer dat je het zelf anders hebt ervaren.

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 19:07

Finlandia schreef:
Ik heb een aantal bokkers kunnen fotograferen maar ik kon helaas niet op 2 plaatsen tegelijk staan. :7 Sommige fotos zijn wat mooier dan andere... he Anke :P
Foto's van zondag 21 oktober: eventueel nabestellen
Volgende stop Barchem :)

Die van mij is iig mooi Henry! Goede keuze, hindernis 1. Zal m zo even bestellen *\o/*

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 19:10

Sue_ schreef:
Loetie wat ik van je heb gezien zag het er nog niet zo raar uit allemaal hoor. Jammer dat je het zelf anders hebt ervaren.

Das lief dat je dat zegt :Y) Heb mezelf vandaag meerdere keren afgevraagd of we wel het vereiste niveau hadden om veilig de cross door te komen. Maar gelukkig was ze daar wel fijn. En heb ik een zwaar bevochten wp mee naar huis mogen nemen.

AnkeVivaldi

Re: SGW Diepenheim verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 19:15

Heleen: Wat was er gebeurd?? Je stond er zoo geweldig voor na dressuur en springen. Zag v.v. staan bij je cross :(:)
Loetie: Wat een pechdag voor jou zeg!!
Bedankt :) Was best simpel (dekje grijsgeel, shirt geel, broek grijs, cap grijs, springschoenen geel) maar stond hem best mooi inderdaad.

Heleen_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 19:19

Ze vond de bolchrysanten bij hindernis 9 eng :') Ze draaide ineens om. Lag er nog bijna af :') Ging gelukkig net goed. Daarna maar achter iemand anders aan gegaan. :+

Heb nog een tegoedbon van een tuincentrum dus geloof dat ik daar maar veel bolchrysanten voor ga halen en de hele stal volplanten :')

AnkeVivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 19:20

:= !
Hoe kan het dan dat er v.v. bij je naam staat? Gek dat ze op 9 omdraaide.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 19:22

bolchrysanten zijn wel erg mooi!

Heleen_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 19:24

Ben doorgegaan tot het water, en daar wilde ze ook niet meer. Dus toen ben ik gestopt :)

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 19:27

Sue jouw capcover is trouwens geniaal

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 19:30

thnx :D

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 19:31

Joki schreef:
Sue jouw capcover is trouwens geniaal

Mee eens :o

Kruidenpotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 19:32

Motje11 schreef:
Otto en ik waren gisteren ook van de partij in Trakhener-city! :D

’s Morgens op stal zag ik dat hij een achterijzer miste. Hmmm… toch maar op pad, dan evt. maar met een ijzer minder of mogelijk nog ter plaatse een ijzer eronder laten zetten.
1,5 km voor we er waren hield m’n auto ermee op (oververhit). Dan maar rijdend erheen met alles wat ik nodig heb op en aan. (ik was alleen op pad) Een nadeel was wel dat ik de cross nog moest verkennen en waar laat ik m’n paard ondertussen als ik geen trailer bij me heb…? Dan ook maar de paaltjes en het lint mee, maar dat is wel lastig te transporteren op het paard.
Toen heb ik maar een passerende trailer aangehouden. “Gaan jullie ook naar de cross?” Ja, ze gingen ook naar de cross en ze wilden mijn spullen wel meenemen, hartstikke fijn. Helaas geen plekje op de trailer meer vrij. Dus ik alle spullen meegegeven en zij reden door naar de cross. Toen paard gezadeld, zelf m’n cap al op, geld in de zak enz. Nog één keer proberen, en m’n auto startte weer! Hartstikke blij er toch maar heen gereden. Meteen die mensen opgezocht en m’n spullen weer terug. Snel betalen en de cross verkennen. Daar was weinig tijd voor over en dit is een lange cross om te verkennen omdat je het hele eind weer terug moet wandelen. Weinig tijd ook om los te rijden voor de dressuur. Die ging ook niet zo goed maar toch nog 177 punten. Ik had maar een uurtje ertussen voor het springen dus gauw beenbeschermers erop, bodyprotector aan en weer door.
Het losrijden ging al niet lekker. Ik zag de afstanden niet goed en we hadden niet zulke lekkere sprongen. In het parcours ook. Kreeg geen lekker ritme te pakken en slechte afstanden. En op hindernis 3 de eerste van de dubbel twee weigeringen! Dat werd weer een thriller! Voor wie onze geschiedenis niet kent: Otto en ik hebben al M gestart maar door problemen in het springparcours (weigeren) ben ik weer B en L (HC) gaan starten zodat we wel lekker kunnen crossen. De laatste tijd gaat het heel goed, daarom baal ik wel weer van die twee weigeringen. En toen moest de rest van het parcours nog dus ik dacht al dat we zo naar huis konden. Maar de rest sprong hij toch nog door, wel met twee balken, dus we mochten nog net door naar de cross. *\o/*
In de cross heb ik rustig gereden, wel alle moeilijke hindernissen genomen. Al die gekke trakheners deed hij prima, maar wel een stop op zo ongeveer de allersimpelste hindernis uit het parcours: het L-huisje vóór het roze M-huisje. Ik heb gewoon niet goed genoeg doorgedrukt denk ik. Bij het water ook de afsprong genomen. Daar heeft hij wel even stil staan kijken en ging “bijna”. Toch maar even omgedraaid om hem weer in beweging te krijgen en toen ging hij er braaf af. (superpaard) Toch nog een stopje op de laatste (ook simpele) trakhener en toen door naar de finish. Ondanks de stopjes toch een heel goed gevoel over de cross, de spannendste deed hij mooi wel in één keer. :))
Jammer dat ik nog niet zo’n mooie foto van ons over die trakheners heb gevonden. Ik zag bij Finlandia wel een paar superfoto’s van anderen staan. :j
Dit was ons avontuur weer van gisteren, laten we het over de autopech op de terugweg maar niet hebben. :D
Ik vond het een aardig pittige cross, wat ook wel terug te zien is in verschillende verslagen hier. Prijswinnaars gefeliciteerd, en ik hoop dat degenen bij wie het minder ging volgende week of de week daarop nog een fijne afsluiter van het seizoen hebben.

@ Nickeltje: Graag gedaan hoor! Als ik klaar ben mogen jullie alles van me lenen, tot m’n onderbroek aan toe, haha. _O-

Die passerende trailer, dat waren wij. Met 2 pony's op de trailer hadden we daar inderdaad geen plaats meer maar de andere spulletjes hebben we graag meegenomen!

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 19:34

Motje, wat had jij ook een pech zeg... Jeetje....

Benita

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 19:36

Even de verslagen van mijn dochter Eliane.

Met haar L pony had ze 176 punten in de dressuur, reed wel netjes, toch lage punten. In het springen had ze geen fouten en geen tijdsoverschrijding. In de cross reeds ze 4 minuten en 33 seconden. Uiteindelijk de 5e prijs gewonnen.

Met haar B pony had ze 180 punten in de dressuur. In het springen had ze 4 strafpunten vanwege een balkje. In de cross had ze twee weigeringen, op nummer 1 en bij het water. Wel in ieder geval de cross doorgekomen. Dit was haar eerste officiele cross met deze pony, dus hier zijn we dik tevreden mee.

Erg leuke cross, met leuke hindernissen. Vooral de waterhindernissen vond ik heel erg leuk om te zien. Alleen dressuuring 5 was erg slecht, met veel gaten en bobbels. Ik heb tegen haar gezegd dat ze maar net naast de hoefslag moest gaan rijden.

Martinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 19:43

Weet iemand of er zondag bij de B paarden foto's zijn gemaakt en door wie?

Riannuh wat voor een capcam heb jij?

ElineThera

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 19:52

Sue_; we stonden naast elkaar vandaag op het terrein zie ik nu aan je outfit. Leuke paarden heb je, vind vooral die schimmel zo leuk!

Voor nare verhalen :(:) en voor goede verhalen na vandaag *\o/*

Mijn eigen verslag van vandaag is een beetje wisselvallig, dressuur was ok, niks bijzonders en had 186 punten, geen gekke dingen ze was alleen super druk dus voor ons doen, top! Springen ging laatste tijd, grr maar vandaag.. zo gecontroleerd met een top basistempo en helaas wat vlak op hindernis 8 en daardoor een balk maar met een heerlijk gevoel naar de cross. Hartslag netjes en de DA heeft met zijn stagiaires nog over de mok van mijn pony een hele discussie gehouden dus wat lang bij de DA gestaan. Wat sprongtjes gemaakt en tot en met hindernis 7 foutloos, de verwachtte problemen op 7 waren nergens voor nodig want ze sprong super. Door mijn eigen stomme fout een stop op 8 en 9 ging weer ok, 10 ook een stop door te slap rijden van mezelf en 11, 12 ging wel weer goed. Ook een stop op 13, weer slap gereden van mezelf en heksenoog ging lekker.. daarna gestand op het water. Achter een andere aan gegaan want express gewacht maar toen we er in liepen sprong ze ineens naar rechts toen we bijna aan het einde waren en stonden we boven op de bult. De enige uitweg toen was afstappen en via een padje proberen terug te komen op het normale pad. Dus helaas moeten afstappen en de laatste 2 niet af kunnen maken. Toch lekker gesprongen en gecrosst en was eigenlijk niet zo ontvreden voor onze 4e cross. Nog geen 1 keer rondgekomen maar dit was al een verbetering tegenover de eerste keer :j ze pakt al fijner aan, ik zelf moet alleen nog wat beter gaan rijden.

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 19:57

ElineThera, jij was 74 toch? Balen dat je m alweer niet hebt uitgereden! Maar ooit gaat het een keertje goed!

Ik heb een fotograaf bij het heksenoog gezien. En ik dacht nog iemand, maar kan me niet goed meer herinneren waar dat dan geweest moet zijn.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 19:57

@ leli hahahaha enabelangrijkste, gek ;) maar iig leuk om er nu een gezicht bij te hebben. Voor de overige bokkers ik was hindernisrechter op nr 2 :) (knalblauwe jas, donker haar )

_Liez

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 19:58

Wat jammer ElineThera! Volgende keer gaat het vast beter!

Ik heb ook nog een fotograaf bij 11 gezien volgens mij!

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 19:59

muts_marijke schreef:
@ leli hahahaha enabelangrijkste, gek ;) maar iig leuk om er nu een gezicht bij te hebben. Voor de overige bokkers ik was hindernisrechter op nr 2 :) (knalblauwe jas, donker haar )

Niet op gelet... Sorry!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 20:00

hahaha Loetie ik denk dat de meesten er niet op gelet hebben, moet ook niet he ;)

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 20:00

Nou als ik weet dat er iemand zit die ik ken zeg ik altijd even gedag hoor! Leuk toch?

Heleen_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 20:01

Bij 2 had ik echt een rotsprong :')

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 20:03

Eline wat grappig! :D In de bosjes vast, hoe verzin je het ook. haha. Gelukkig alles wel heel en veel geleerd. :)

Mijn zwarte kwam nogal moeilijk op gang. Vooral richting h2. :D