Loetie84 schreef:Heleen_B schreef:@ Loetie84: Reed je in ring 2?
Jij was 56? Ff gespiekt in je profiel
Nee, 61
Reed tegelijk met je dressuur. Ik reed in ring 1 met een schimmel. We gingen aardig gelijk op
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Finlandia schreef:Ik heb een aantal bokkers kunnen fotograferen maar ik kon helaas niet op 2 plaatsen tegelijk staan.Sommige fotos zijn wat mooier dan andere... he Anke
![]()
Foto's van zondag 21 oktober: eventueel nabestellen
Volgende stop Barchem
Sue_ schreef:Loetie wat ik van je heb gezien zag het er nog niet zo raar uit allemaal hoor. Jammer dat je het zelf anders hebt ervaren.
Heb mezelf vandaag meerdere keren afgevraagd of we wel het vereiste niveau hadden om veilig de cross door te komen. Maar gelukkig was ze daar wel fijn. En heb ik een zwaar bevochten wp mee naar huis mogen nemen. 

Was best simpel (dekje grijsgeel, shirt geel, broek grijs, cap grijs, springschoenen geel) maar stond hem best mooi inderdaad.
Ze draaide ineens om. Lag er nog bijna af
Ging gelukkig net goed. Daarna maar achter iemand anders aan gegaan.
Motje11 schreef:Otto en ik waren gisteren ook van de partij in Trakhener-city!
’s Morgens op stal zag ik dat hij een achterijzer miste. Hmmm… toch maar op pad, dan evt. maar met een ijzer minder of mogelijk nog ter plaatse een ijzer eronder laten zetten.
1,5 km voor we er waren hield m’n auto ermee op (oververhit). Dan maar rijdend erheen met alles wat ik nodig heb op en aan. (ik was alleen op pad) Een nadeel was wel dat ik de cross nog moest verkennen en waar laat ik m’n paard ondertussen als ik geen trailer bij me heb…? Dan ook maar de paaltjes en het lint mee, maar dat is wel lastig te transporteren op het paard.
Toen heb ik maar een passerende trailer aangehouden. “Gaan jullie ook naar de cross?” Ja, ze gingen ook naar de cross en ze wilden mijn spullen wel meenemen, hartstikke fijn. Helaas geen plekje op de trailer meer vrij. Dus ik alle spullen meegegeven en zij reden door naar de cross. Toen paard gezadeld, zelf m’n cap al op, geld in de zak enz. Nog één keer proberen, en m’n auto startte weer! Hartstikke blij er toch maar heen gereden. Meteen die mensen opgezocht en m’n spullen weer terug. Snel betalen en de cross verkennen. Daar was weinig tijd voor over en dit is een lange cross om te verkennen omdat je het hele eind weer terug moet wandelen. Weinig tijd ook om los te rijden voor de dressuur. Die ging ook niet zo goed maar toch nog 177 punten. Ik had maar een uurtje ertussen voor het springen dus gauw beenbeschermers erop, bodyprotector aan en weer door.
Het losrijden ging al niet lekker. Ik zag de afstanden niet goed en we hadden niet zulke lekkere sprongen. In het parcours ook. Kreeg geen lekker ritme te pakken en slechte afstanden. En op hindernis 3 de eerste van de dubbel twee weigeringen! Dat werd weer een thriller! Voor wie onze geschiedenis niet kent: Otto en ik hebben al M gestart maar door problemen in het springparcours (weigeren) ben ik weer B en L (HC) gaan starten zodat we wel lekker kunnen crossen. De laatste tijd gaat het heel goed, daarom baal ik wel weer van die twee weigeringen. En toen moest de rest van het parcours nog dus ik dacht al dat we zo naar huis konden. Maar de rest sprong hij toch nog door, wel met twee balken, dus we mochten nog net door naar de cross.![]()
In de cross heb ik rustig gereden, wel alle moeilijke hindernissen genomen. Al die gekke trakheners deed hij prima, maar wel een stop op zo ongeveer de allersimpelste hindernis uit het parcours: het L-huisje vóór het roze M-huisje. Ik heb gewoon niet goed genoeg doorgedrukt denk ik. Bij het water ook de afsprong genomen. Daar heeft hij wel even stil staan kijken en ging “bijna”. Toch maar even omgedraaid om hem weer in beweging te krijgen en toen ging hij er braaf af. (superpaard) Toch nog een stopje op de laatste (ook simpele) trakhener en toen door naar de finish. Ondanks de stopjes toch een heel goed gevoel over de cross, de spannendste deed hij mooi wel in één keer.![]()
Jammer dat ik nog niet zo’n mooie foto van ons over die trakheners heb gevonden. Ik zag bij Finlandia wel een paar superfoto’s van anderen staan.![]()
Dit was ons avontuur weer van gisteren, laten we het over de autopech op de terugweg maar niet hebben.
Ik vond het een aardig pittige cross, wat ook wel terug te zien is in verschillende verslagen hier. Prijswinnaars gefeliciteerd, en ik hoop dat degenen bij wie het minder ging volgende week of de week daarop nog een fijne afsluiter van het seizoen hebben.
@ Nickeltje: Graag gedaan hoor! Als ik klaar ben mogen jullie alles van me lenen, tot m’n onderbroek aan toe, haha.
en voor goede verhalen na vandaag 
ze pakt al fijner aan, ik zelf moet alleen nog wat beter gaan rijden.