muts_marijke schreef:Maar wie heeft er gewonnen dan
wij niet in ieder geval....... mag G vanavond revanche nemen.....
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
mistid schreef:DyonS schreef:@ mistid: Haha, ja een echt crosspaard is hij wel. En soms wordt hij wat overenthousiast bij het springen en crossen, maar dat gingen gisteren al heel veel beter dan bij sgw Gorssel, toen ging hij echt te hard. Hij vindt het gewoon té leuk, dit was trouwens zijn 4e sgw
Ik had hem ook al in Biddinghuizen gespot, toen had 'ie nog wat opstartprobleempjes haha. Dat is nu wel helemaal over?
Anne, graag gedaan hoor
! Hij heeft nog steeds wel dat hij liever niet van de rest weg wil, maar het knopje bij het starten van de cross is gelukkig om
met daartussen de stukken vanaf de zijlijn.
Stond te fotograferen bij de cross maar hoorde opeens een boel balken vallen bij het springen en door jouw herkenbare outfit wist ik dat jij het was. Echt balen! Was je daarna nog even in het losspringterrein of heb ik dat verkeerd gezien?
Ook nog een oudere meneer die op hindernis 3 gelanceerd werd door zijn paard en waar de cross nog voor stilgegeld is, best heftig! Gelukkig kon ie daarna wel weglopen, dus hopelijk is het niet te erg. 

meld me even.