Ach zal wal meevallen, bij ons zijn de meeste bospaadjes ook nog goed, morgen een droge dag en dan kunnen we van start!
Nickeltje
Geplaatst: 27-09-12 15:47
Het komt nu hard dichterbij en heb er steeds meer zin in!! Hopelijk valt het weer komende dagen een beetje mee, blijft de bodem mooi en kunnen we allemaal droog starten... We gaan het zien.
Ik heb 2 uur en 42 minuten tussen dressuur en springen. Of mijn zusje weer mee gaat weet ik niet helemaal zeker, maar ik reken er op dat het lukt om in die tijd Nick af te zadelen en op trailer te zetten, in stevig tempo de cross te lopen en hopelijk het springen kunnen verkennen en om er dan weer op tijd voor het springen op te zitten. Als ik voor verkennen anderhalf uur reken hou ik nog steeds een ruim uur over voor omtuigen en losrijden voor het springen... Moet precies passen vind ik.
Nee, ik loop 1 keer maar ik probeer in die tijd ook het springen te verkennen en ik weet even niet zo goed meer hoe de afstanden tussen de terreinen in Ysselsteyn zijn dus heb daarom anderhalf uur gerekend, hopelijk valt het mee maar als het net allemaal wat traag loopt ik er nog geen stress.
Oh zo. Nou alles ligt behoorlijk dicht bij elkaar hoor! Als je bij de finish van de cross bent sta je ook naast het springparcours dus dat loopt mooi in elkaar over. Ik start idd ook M.
Mooi, dan is anderhalf uur hopelijk gewoon lekker ruim gerekend en hou ik wat meer tijd over voor een snelle kop koffie bij het omkleden ofzo. Wanneer verkend jij? Heb ik kans om samen te verkennen?
Ik ga na mijn dressuur. Moet om 10.07 dressuren. Jij uurtje later toch? Ik moet dan half 2 springen dus wil er dan zo rond 1 uur opzitten dus effe na half 1 zadelen etc. Was loop ik twee keer dus zou je de tweede ronde aan kunnen sluiten.
Ik inderdaad precies een uur later, dan snel naar de trailer en Bolle daar opladen. Aangezien ze slechts ruim een uur op de trailer staat wil ik haar eigenlijk met stiften (op een dikke laag stro) op de trailer zetten en ik verwacht om 11.30 te kunnen beginnen met lopen... Als ik je tref en ik kan meelopen zou ik dat erg fijn vinden, anders loop ik gewoon alleen de cross.
Wordt weer rennen, vliegen en haasten. Als ik met de 1 uit de cross kom heb ik nog precies 40 minuten om langs de vet controle te gaan, na te verzorgen, de ander op te zadelen en los te rijden voor de dressuur. Lukt nooit....
Dat is wel balen Kris. Heb je niemand anders meer die je kan helpen?
Mijn lieve groom start ook zelf en zo dat we elkaar allebei niet kunnen grommen, helaas. Ik kan haar na de cross wel helpen, want dan is mijn paardje waarschijnlijk al op weg naar huis.
Ik hoop dat het allemaal een beetje droog blijft dit weekend. Het terrein kan veel hebben. Ik ga morgenvroeg op tijd mijn paardje rijden en daarna maar naar Ysselsteyn om de cross te lopen. Morgenavond paardje wassen en vlechten.