[SGW] Verslagen SGW Dijkgatsbos

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 21:26

Gelezen Tody :)

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 22:16

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 23:34

Freggle_Edge schreef:
Misted, we hoorde je idd schreeuwen tegen die mensen, je moest 2x brullen voordat ze opzij gingen he? Wij kwamen je net daarvoor namelijk tegen in het bos. Ik was degene die je nog heeft aangemoedigd onderweg. *\o/*

Volgens mij heb ik idd 2x geschreeuwd!
Leukleuk! Ik heb je volgens mij ook nog bedankt, ik zie altijd alles en iedereen in de cross :X :o .

Bonnielau, ik denk dat het om dezelfde mensen gaat idd. Ik was startnummer 45, rond 12 uur in de cross. Ik snap uberhaupt niet waaarom je met 6 man breed gaat lopen terwijl de cross bezig is, want dan moet je zovaak weer uit elkaar. Dit was op een stuk waar de hindernisjury mij eigenlijk nog net niet kon zien, maar ik de mensen al wel ivm een bochtje.

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 07:07

lautje1996 schreef:
maximiliano schreef:
Hoe ging het Laurine???

Je hebt een pb'tje :p

Is het niet zo goed gegaan? Ben ook wel benieuwd hoe het is gegaan.

hetismij

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 08:34

mistid schreef:
Bonnielau, ik denk dat het om dezelfde mensen gaat idd. Ik was startnummer 45, rond 12 uur in de cross. Ik snap uberhaupt niet waaarom je met 6 man breed gaat lopen terwijl de cross bezig is, want dan moet je zovaak weer uit elkaar. Dit was op een stuk waar de hindernisjury mij eigenlijk nog net niet kon zien, maar ik de mensen al wel ivm een bochtje.

Ik was nr 47 en denk dat ik ook diezelfde mensen ben tegengekomen, bij mij liepen ze ook echt recht voor de hindernis dus ik heb ook heel hard geschreeuwd dat ze aan de kant moesten, daar schrokken ze wel van :P

maximiliano

Re: Verslagen SGW Dijkgatsbos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 09:41

@ Sim het gat in de hindernis. Best knap dat het paard daar niks aan over gehouden heeft. Was echt een klap, zo hard!

Afbeelding

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 11:44

Zo eindelijk even tijd om te reageren. Druk weekend achter de rug en maandag gewoon weer te werk waar nog wat werk lag wat mijn collega niet kon doen. Maar ik mopper niet, ik ben allang blij dat ik donderdag en vrijdag vrij kon krijgen.

Ik lees eigenlijk overwegend positieve wedstrijdresultaten +:)+

Alle B ruiters die mochten crossen heb ik voorbij zien komen, maar niet gesproken.

Ik heb me wel verbaasd over het gedrag van sommige ponyruiters en hun ouders/begeleiders.
Helaas is dat zo, maar wat een afgunst en minachting is er daar.
Cillusion is iemand die met het begin van haar verslag aangeeft wat ik bedoel. Cillusion, er zijn meerdere ringen waar de NHK geen kampioen gewordenis en ik vind jou opmerking echt niet netjes en zeeeer kinderachtig. Doe niet zo neerbuigend over het meisje wat met haar kleine A NHK is geworden.

Max, bedankt voor de complimenten over de aankleding, zijn mijn bloemschikkunsten nog niet helemaal hopeloos :D .
Het was een dikke dag werk, maar alle positieve reacties maken dan een hoop goed. Ik heb het ook aan de mede aankleders doorgegeven.

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 12:29

Mooi Roos, die opmerking zat mij ook erg dwars. Hopelijk veranderd dit kind nog want anders ze nog grote problemen in haar grotemensenleven.

Volgens jaar kom ik je op donderdag ook helpen hoor met de aankleding, als je dat leuk vind tenminste.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 12:33

Gezellig hoor Margreet :j , nmaar zorg eerst maar dat je lijf wil meewerken.

Volgens mij is Cillusion nog de volwassene (maar heb niet in profiel gekeken)

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 12:58

Nou niet alleen kleine kinderen kunnen kinderachtig reageren hoor.
Was zaterdag een dame die na het springen haar paard aanbood bij de veterinair. Daar liep hij kreupel. Ja echt kreupel. Dus moest ze nog een keer lopen. Nog kreupel. Zei ze dat het door zijn springschoenen achter kwam. Maar nadat die af waren was het nog niets beter.
DA heeft haar weg gestuurd en toen ging ze lopen roepen dat zij niets zag en dat ze zo graag wilde starten en dat ze toch niet voor niets zo ver was gereden.
Nou mijn mond viel open zeg!

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 13:02

Daar kan je je echt over verbazen he lau!

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 13:04

ponyparadijs schreef:
Was zaterdag een dame die na het springen haar paard aanbood bij de veterinair. Daar liep hij kreupel. Ja echt kreupel. Dus moest ze nog een keer lopen. Nog kreupel. Zei ze dat het door zijn springschoenen achter kwam. Maar nadat die af waren was het nog niets beter.
DA heeft haar weg gestuurd en toen ging ze lopen roepen dat zij niets zag en dat ze zo graag wilde starten en dat ze toch niet voor niets zo ver was gereden.

Ja, en die hebben we nog een keertje terug laten komen zonder kalkoenen en toen nog viel het kwartje niet.

cillusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 13:25

MargreetW schreef:
Mooi Roos, die opmerking zat mij ook erg dwars. Hopelijk veranderd dit kind nog want anders ze nog grote problemen in haar grotemensenleven.

Volgens jaar kom ik je op donderdag ook helpen hoor met de aankleding, als je dat leuk vind tenminste.

Ik heb net je pb-tje beantwoord, en bedacht me achteraf dat ik het wel netjes van je vind om per pb te reageren. Maar nu vind ik hier je reactie ook. Wel eerlijk, maar ook echt 'bokt'. Ik denk dat je in het leven niet alles zo letterlijk moet nemen. Ik plaats niet vaak berichten op bokt, houd het meestal zakelijk, vind zo'n reactie dan ook jammer en tekenend voor bokt, op pubernivo. Zegt in mijn ogen meer over de mensen die op mij reageren dan over mijzelf.

Stal Fiore; dank je wel voor de complimenten over onze fijne pony! Jullie combinatie mag er ook zijn, en super gereden hoor voor de 2e cross!

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 13:28

MargreetW schreef:
ponyparadijs schreef:

Ja, en die hebben we nog een keertje terug laten komen zonder kalkoenen en toen nog viel het kwartje niet.

Stond jij bij de veterinair? Was je de veterinair?

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 13:40

cillusion schreef:
MargreetW schreef:

Ik heb net je pb-tje beantwoord, en bedacht me achteraf dat ik het wel netjes van je vind om per pb te reageren. Maar nu vind ik hier je reactie ook. Wel eerlijk, maar ook echt 'bokt'. Ik denk dat je in het leven niet alles zo letterlijk moet nemen. Ik plaats niet vaak berichten op bokt, houd het meestal zakelijk, vind zo'n reactie dan ook jammer en tekenend voor bokt, op pubernivo. Zegt in mijn ogen meer over de mensen die op mij reageren dan over mijzelf.

Stal Fiore; dank je wel voor de complimenten over onze fijne pony! Jullie combinatie mag er ook zijn, en super gereden hoor voor de 2e cross!

Waarom mag ik zo'n opmerking niet maken. Ik vind dat een moeder het goede voorbeeld hoort te geven en niet dat je andere ruiters die ook heel blij zijn met hun prijs zo naar beneden hoort te halen. Zeker niet als het om kinderen van een jaar of 10 gaat.

Ik ben geen puber, gedraag me niet zo, maar zulke opmerkingen verbazen mij. Ik kom nooit op pony wedstrijden, dus misschien is dat wel een hele normale gang van zake voor pony ouders/begeleiders.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 14:11

@ pp: mijn moeder was de assistente van de da op zondag :)
@ Tody: bedankt voor je opmerking. Ik heb het even doorgespeeld naar het wedstrijdsecretariaat :)

hetismij

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 14:17

lautje1996 schreef:
Volgens mij stond ik.in het begin naast jou met de trailer toen wij in de modder stonden en je moeder mijn paard nog even vasthield zodat ik stiften kon draaien?
Was jij dat?
Hoe ging je cross?

Dat waren wij inderdaad! Gelukkig was het gelukt om met de trekker de auto eruit te krijgen :) Bij mij ging de cross erg goed, was foutloos en dat voor de eerste keer! Ben ook echt supersuper tevreden, wel heel veel tijdfouten (2 min over de tijd :+), maar daar valt altijd aan te werken.

Hoe ging het bij jou?

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 14:18

_Noor schreef:
@ pp: mijn moeder was de assistente van de da op zondag :)

En MargreetW hier op bokt is jou moeder? Hahaha dan heb ik je moeder wel gezien. Had ik dat geweten had ik me netjes voor gesteld.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 14:23

Ja, da's mijn moeder :j :)

Rosa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 14:36

Als ik dat had geweten had ik ook even dag gezegd!
Edit: alhoewel ik wel wist dat het jou moeder was Noor, maar niet dat ze bij de da stond.

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 14:38

Nou was ik heel herkenbaar dus als ik denk dat veel mij hebben gezien. Alleen niet wisten dat ik het was hahahaha!

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 14:40

Ik herkende jou ook alleen maar maar omdat ik op de lijst je naam zag staan hoor. En ik vond je heel enthousiast. Is mevrouw Grande jouw oma?

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 15:34

Zijn jullie nu niet in de war met mij? Ik rij een paard van familie Grande :) Die vos margreet die nog niet snapte dat ie moest draven bij de DA, waar het de 1e keer voor was :)

Als ik had geweten dat jij daar stond had ik ook wel even hoi gezegd :)

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 15:37

Dan ben ik in de war, heb er ook zoveel gezien.
Maar dan was jij dus heel enthousiast.

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 15:40

Ik was super trots inderdaad, ondanks mn 3 balken en 3 weigeringen.. 2 weken geleden met de oefencross zei ik nog tegen ank ik ga niet hoor, ze was echt eng aan het doen, toen ging het steeds beter en maandag fijn getraind bij detlev, wel ongelukje gehad maar goed..

Elke week springles van Jan bakker, nog nooit parcour met haar, en pakte super op, niet kijken gewoon gaan.. Dat ik de cross uit zou rijden, hoopte ik wel, maar aan de ene kant ook niet verwacht... Tis een spookje af en toe maar wel een leukerd :D