Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
skippy schreef:Wel jammer trouwens dat ze zo moeilijk deden, moet tot half twee 's nachts werken maar daar was niet veel begrip voor. Enige wat ze zeiden was, tja iedereen moet een eind rijden! Ja meneer dat is het probleem niet twee uur slapen een nacht voor een cross wel, acht gelukkig kan ik nu tussendoor nog slapen
bianca1980 schreef:skippy schreef:Wel jammer trouwens dat ze zo moeilijk deden, moet tot half twee 's nachts werken maar daar was niet veel begrip voor. Enige wat ze zeiden was, tja iedereen moet een eind rijden! Ja meneer dat is het probleem niet twee uur slapen een nacht voor een cross wel, acht gelukkig kan ik nu tussendoor nog slapen
en als we nou allemaal dat gaan mailen dan ?? dan hebben veel mensen een feestje of iets anders, wonen verweg etc etc.....je wil denk ik niet weten hoeveel er ook gelogen word om.
Er zijn meer mensen die van ver komen of een verjaardag hebben of moeten werken. Dat betekent echter wel dat mensen die nooit mailen dus altijd vooraan kunnen starten....

Ik doe dus ook mee, word ons cross-debuut dus ben heel benieuwd hoe we het er vanaf gaan brengen!