Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik heb er echt heel veel zin in. Ben alleen nu wel ziek. Maar moet hoe dan ook rijden zondag haha. miisshOrse schreef:Ik neem mijn rugnummer houder mee denk ik? Dat zal wel handig zijn om je nummer in te doen.
Ik rijd klasse 50-60 cm paarden en start in het bruin beige! Ik ben waarschijnlijk te herkennen aan het paard dat veel stil staat voor hindernissen. Hij gaat namelijk voor het eerst in zijn leven mee op springwedstrijd..
billy3105 schreef:miisshOrse schreef:Ik neem mijn rugnummer houder mee denk ik? Dat zal wel handig zijn om je nummer in te doen.
Ik rijd klasse 50-60 cm paarden en start in het bruin beige! Ik ben waarschijnlijk te herkennen aan het paard dat veel stil staat voor hindernissen. Hij gaat namelijk voor het eerst in zijn leven mee op springwedstrijd..
Op welke dag?
miisshOrse schreef:[/quote]Ik neem mijn rugnummer houder mee denk ik? Dat zal wel handig zijn om je nummer in te doen.
febee schreef:alleen heb nog een vraagje!
ben je wel optijd ik ben als 3e ben je dan optijd met afzadelen enzzz?
en ik ben met 2 andere zwart gekleurd betekent dat dat wij onder de 15 zijn?
word je dan ook onder de 15 geplaatst of word je bij de rest erbij gezet?