Zitten voor mij ook nog uitdagingen tussen... Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zitten voor mij ook nog uitdagingen tussen... PercyLeen schreef:Het klinkt wel als een uitdaging, ik ben heel benieuwd! Die van mij kijkt nergens naar dus ik verwacht van hem geen moeilijkheden, bij mij zit genoeg tussen de oren![]()
Hoe is de afsprong? Ik heb daar foto's van gezien dat ik wel 3x moest slikken
Ik raad het onervaren combinaties ook nog niet aan, of in hele langzame stap !

Zo jammer. Was er niet te galoperen helaas. 
Die in markelo lijkt altijd heel wat als je er naast staat voor het eerst, maar stelt echt niks voor
Die hier in broekland is echt gaaf! Vooral omdat je eerst iets omhoog die brug op gaat en dat is voor sommige paarden al heel imponerend! Gewoon rustig er af gaan
Loetie84 schreef:[ Afbeelding ]
Niet op mn houding lettenHeeeeeuuuuul slecht namelijk
(overigens wel een voldoende voor de stijl... waarschijnlijk een slechte momentopname, hihi!)
Yvie_Juudje schreef:Loetie84 schreef:[ Afbeelding ]
Niet op mn houding lettenHeeeeeuuuuul slecht namelijk
(overigens wel een voldoende voor de stijl... waarschijnlijk een slechte momentopname, hihi!)
Deze is lager dan Broekelo?
Deze is namelijk wel lager dan de afsprong die midden op het terrein staat.

Loetie84 schreef:Ziet jouw foto er indrukwekkender uit! (vertekend wel een beetje met je fjordje misschien, maar hij lijkt me vrij pittig) Ik zie die in ieder geval als een leuke uitdaging!!

Had vorig jaar alleen 1 stop daar maar vond het echt de mooiste hindernis! Hopelijk bouwen jullie er wel net z'n brede hindernis voor weer! Amber_ schreef:Maar hoger ben ik in B nog niet tegen gekomen.
Stops horen er wel gewoon bij natuurlijk. Iedereen foutloos is natuurlijk ook niks aan. Al moet er wel een 'vriendelijk' alternatief op zitten voor de minder ervaren ruiters... aadburg schreef:Ik kom net uit het bos, weer een stuk van het Broekelo parcours vlak getrokken, de baan ligt er weer super mooi bij, hopen dat het zo blijft! Het monument hebben we er uitgehaald, daar hadden teveel combinaties moeite mee en het moet natuurlijk wel leuk blijven