Heleen_B schreef:In Ring 8 waren er ten opzichte van de andere ringen echt veel uitsluitingen. Bijna de helft was daar uitgesloten en in de andere ringen ongeveer 1/3 denk ik. Veel uitgesloten vanwege foutief parcours en enkele doordat ze niet bij de dierenarts door de keuring waren geweest.
Dat vind ik helemaal dom, maar wellicht dat ook deze mensen al waren uitgesloten in de cross en niet weten dat je OOK dan nog moet nakeuren ??
Waar ik dan wel van baal is dat 1 fout lijntje je ook gelijk 2 minpunten oplevert en dat bij iemand die uitgebeld word door weigeringen dezelfde sanctie geld, vind dat eigenlijk niet in verhouding. Zelfde als ik dat ik in ysselstein vorig jaar de hindenis vergat, ook gelijk 2 min....

En ik ben het met iedereen eens dat de dressuur van de L gewoon later had moeten beginnen. Ik zat aan het begin van de L en dan is het helemaal een lange ruk omdat je dan bij wijze van spreke ook op de uitreiking moet wachten of de lijsten wel kloppen, in dit geval vond ik het wel gezegend...

zit wel goed achterover (springinstructie had me van te voren gewaarschuwd
kent het daar en zei dat dus, wauw, ik luister soms nog weleens 
En we hebben elkaar nog even gesproken na de finish, weer een gezicht bij een Bokt-naam.
“Ik ben geen ringmeester, ben jij de ringmeester?” “Nee, ik ben ook geen ringmeester. Ik geloof dat er geen ringmeester is.” Haha, toen zijn we er maar gewoon naartoe gegaan.