Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
bvw schreef:ik heb helemaal bij gelezen en bijna alleen maar goeie en positieve verslagen gelezen en nog een aantal prijswinnaars!
Wiso en ik deden gister mee in de B. Dressuur ging wel aardig en had geloof ik 184 in ring 1. Springen was ze iets voorzichig (en ik ook) vanwege de bodem en jammer genoeg het laatste balkje eraf. Voor de cross was ze iets te hyper en vanwege de bodem voor h1 durfde ik niet te veel te sturen en wiso al helemaal niet te corrigeren. Ze had namelijk de focus helemaal verkeerd en daardoor gingen we er voorbij. Verder had ze de focus wel goed en liep ze heel simpel rond en het water zelfs zonder twijfelen in galop! Ben dus trots op Wiso en heel tevreden over haar laatste B cross
Vandaag Frits in de L. Hij was voor zijn doen lekker ontspannen en had 183 punten in ring 3. Springen deed hij niet echt zijn best, we kunnen niet fijn rijden op een gladde bodem. Had twee balkjes. Cross deed hij echt super en zelfs het water zonder twijfelen uit galop! Heb hem heel veel aangemoedigd want dat vind hij fijn. Helaas op de spoorboom bijna languit omdat hij deze flink raakte en de hindernis mee bewoog! Maar ook super trots op frits
nu bijkomen van het weekend
xRowina schreef:tientjeh schreef:Waren er nog meer proffesionele fotograven aanwezig?
Goede vraag, heb nog een aantal andere mensen met grote lenzen gespot maar ik weet niet of die er als fotograaf waren of alleen voor een bepaalde persoon zeg maar
muts_marijke schreef:\Zelfs wij met een 4x4 raakten redelijk aan het glibberen. Gelukkig heeft Geert hem er uit gekregen maar wij hebben echt nog noooit vast gestaan en nu leek het er toch bijna op!
mistid schreef:muts_marijke schreef:\Zelfs wij met een 4x4 raakten redelijk aan het glibberen. Gelukkig heeft Geert hem er uit gekregen maar wij hebben echt nog noooit vast gestaan en nu leek het er toch bijna op!
Gang is alles. Jullie gingen echt met 2km/u vooruit ofzo
![]()
Nina, onwijs balen! Maar je koetje pakte het super op! Wel vervelend voor je dat je nog zolang met hem hebt moeten prutsen om hem weer op de trailer te krijgen!
Om een lang verhaal kort te maken: ik stap (voorlopig???) niet meer op de Vos, dus einde ponytijd. Hij laat me helemaal in de steek. Alleen jammer dat er nu 4 weigeringen inplaats van afgegroet staat op de uitslag, maar ik was er helemaal klaar mee en had geen zin meer om nog weer terug te gaan.