Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Wij reden om half 3 weg en toen begon het toch te gieten!! Net voor de bui vertrokken..

...
..
.
(geen idee, waarschijnlijk waren het de foto's van te voren). Opeens komt de jury de auto uit dat ze wel vaker dit soort proeven wilde zien
wist toen nog geen punten.
4 de dubbel maakte ik me vooraf druk over, ging natuurlijk moeiteloos
goed tot water. Daar toch maar naar draf genomen, wil niet over de kop vliegen als het water opeens toch aardig diep blijkt te zijn. Daarna weer rustig handgalopje over het bultje en slootje weer door. Weer gas erop richting de rest. Dubbel waar de stijljury zat bij 11 maakte ik me ook druk om, maar bleek ook moeiteloos te gaan. Dacht dat de hoek waarin de hindernissen stonden nog wel moeite zouden kosten, maar dat zag ik helemaal niet meer terug
daarna weer gas richting de picknicktafels 13 - 14. Ook hier moeite ingecalculeerd. Mooi teruggenomen (voor zover het lukte bij Hank de Tank
). Mooi als een dressuurruiter erdoor gereden in een handgalopje en toen weer gas naar de laatste alweer! Tot mijn zeeeeeeeer grote verbazing had ik nog bijna een minuut over, dus toen in een verzameld galopje richting de laatste
uiteindelijk toch wel heeeeel erg vroeg binnen voor mijn doen, maar nog net op de rand foutloos.
, aldus de omroepers).
(geweldig "tot en met 115"
)
). Rosé reed met mij een voor ons doen nette dressuurproef, had een balkje in het springen (ze wilde versnellen en ik wilde dat niet: pang zei de paal), en reed een gave cross. Iets te snel (29 seconden). Costa was niet geweldig op dreef in de dressuurring, liep een mooi voorwaarts en foutloos springparcours en had een trage start in een foutloze cross; zijn patroon lijkt dat hij zo halverwege het parcours op stoom komt.

). Dat werd dus een hele onrustige en gespannen proef waar ik uiteindelijk 163 voor kreeg... en terecht!
.
.
toch 179 punten.