Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Moeten wel alsnog rond 10.00 uur van huis vertrekken maar das luxe bianca1980 schreef:Er is geen starttijden topic meer ?? wat ik overigens niet kan vinden zijn de tijden van de CIC *, die zou toch ook rijden ??
Je kan wel zien wanneer er tijd is vrijgehouden voor de terreinproef, is volgens mij tussen de M en L paarden. billy1 schreef:bianca1980 schreef:Er is geen starttijden topic meer ?? wat ik overigens niet kan vinden zijn de tijden van de CIC *, die zou toch ook rijden ??
Bij een internationale wedstrijd worden de starttijden altijd pas een dag van tevoren bekend gemaakt, vandaarJe kan wel zien wanneer er tijd is vrijgehouden voor de terreinproef, is volgens mij tussen de M en L paarden.
maar antwoord van Billy is mij duidelijk, programmaboekje zag ik idd ook dat de CIC * op 6 mei was en ik zag het lege vak van de cross ook al, maar vond het dus vreemd dat de exacte tijden met deelnemer naam er nog niet stonden, maar hangt die volgorde ook hier dan af van de dressuur uitslagen ?? vind het wel leuk als ik iemand kan zien rijden...