Ja klopt hoorde het na de cross, toen ik dat inderdaad tegen mijn ouders zei, haha!!
Ik heb al gekeken en ga die foto van de picknicktafel ook zeker bestellen bij jullie! Heel mooi gelukt!
Dank je wel voor je compliment! Is een erg fijn paardje, was voor ons beide onze eerste echte cross en ze is al 18 jaartjes oud, maar niet te merken
! 
je zou hem die leeftijd inderdaad niet geven.
En Manic heb ik ook gezien met de val in hindernis 8 van het springparcours. Schudde me even wakker om H8 goed aan te rijden!
Ik begon al lekker door verkeerd binnen te komen (ja das knap he?) Bij ons thuis ligt de bak namelijk precies omgedraaid en door mijn sterke richtingsgevoel ben ik daar een beetje gevoelig voor. Ik zette dus het van hand veranderen in op de verkeerde plek. Opnieuw begonnen maar niets ging zoals het moest. Ben zelfs nog over de K gesprongen. 163 punten, volledig terecht! (wel zuur want zonder fout te rijden zou ik 165 hebben gehad
)
)
Geen commentaar van de hindernisjury, dus ben doorgereden.
Zijn dan ook hele mooie foto's geworden van jullie.
Vorig jaar in Westerbork merkte ik ook al dat hij de route nog kende van het jaar daarvoor en nu dus ook. Na H8 wilde hij dus links de bult op zoals vorig jaar, maar ik kon hem nog net de goede kant op krijgen