Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Rosa_ schreef:Er schiet me ineens iets te binnen wat eigenlijk best raar is.. Er zijn dus 2 groepen klasse B, 1 op 31 maart en 1 op 1 april. Per 1 april gaat het stijlcijfer in de klasse B meetellen bij het opmaken bij het klassement. Zouden ze dan 31 maart nog gewoon de oude puntentelling hanteren en dan 1 april overgaan op de nieuwe?
bvw schreef:Rosa_ schreef:Er schiet me ineens iets te binnen wat eigenlijk best raar is.. Er zijn dus 2 groepen klasse B, 1 op 31 maart en 1 op 1 april. Per 1 april gaat het stijlcijfer in de klasse B meetellen bij het opmaken bij het klassement. Zouden ze dan 31 maart nog gewoon de oude puntentelling hanteren en dan 1 april overgaan op de nieuwe?
regelements wijziging eventing is per 1 maart
bvw schreef:Rosa_ schreef:Er schiet me ineens iets te binnen wat eigenlijk best raar is.. Er zijn dus 2 groepen klasse B, 1 op 31 maart en 1 op 1 april. Per 1 april gaat het stijlcijfer in de klasse B meetellen bij het opmaken bij het klassement. Zouden ze dan 31 maart nog gewoon de oude puntentelling hanteren en dan 1 april overgaan op de nieuwe?
regelements wijziging eventing is per 1 maart

Dat is niet vol te houden zou ik je zeggen haha. 
tientjeh schreef:Ik heb ook super fijne tijden. Ga toch al op de zaterdag lopen, is maar 10 minuutjes rijden vanaf hier.
Never Mind en evt een overnachting ofzo? Of ziet ie dat ook niet zitten?
Manic, balen zeg!
BVW ook balen!