Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar daarvoor moet je paard natuurlijk ook een conditie hebben

en dan iemand die ook van plan is rustig aan te doen (anders gaat mn paard door het lint , het kan ook te leuk zijn).
.
Astridhorse schreef:Hmmm ondanks dat ik mijn paardje er toch ook een beetje voor van het land ga plukken ga ik m toch rijden denk ik.
En dan lekker mn tempo aanpassen! Maar ik heb ook al geen wedstrijden meer gereden sinds vorig jaar zo'n beetje (helaas, want het ging net zo goed).
Dus ik ga me toch wel inschrijven! Denk dat mn paard het niet erg vind
Denk wel dat ik B groen doe dan maar, en ik wil eigenlijk wel samen rijden met iemand.
Alleen weet ik niet met wieen dan iemand die ook van plan is rustig aan te doen (anders gaat mn paard door het lint , het kan ook te leuk zijn).
Homiafortuna schreef:Ik doe ook weer mee met mijn ouwetje (23 jaar) en neem er ook ruimschoots de tijd voor. Dressuurproef en springparcours op normaal tempo natuurlijk, maar tijdens zo'n lange "cross" van 10 km. stap ik heel veel en laat haar daar lekker tot rust komen. Tijd vindt ik niet belangrijk, heel aankomen en er lol inhouden wel.
shirleyp schreef:De kerel van Illusion1990 moet wel samen met een vierjarige gup! Gemiddeld zijn ze 13, lijkt me een wijze leeftijd voor een tripalon![]()
Ben overigens benieuwd wie van ons het drukst wordt... Jij met planking-opa of ik met stuiter-gup...
En ja, waterbakspektakel komt er dan ook op

Filmt ook nog wel goed!