[SGW] SGW Training Regio West

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 14:13

niemand hier die bij Rom op woensdag mee traint? want dat is morgen al. De maandagavond training gaat ook opschieten :)

Ik hoop dat het terrein op moordrecht de regenval goed kan verwerken, ik heb daar wel eens in een modderbende gereden die ik niet voor herhaling vatbaar vond... maar dat was michiel toen ook met me eens, dus in een dergelijk geval zou hij het wel aflasten.

DanielledBr

Re: SGW Training Regio West

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 15:27

Ik doe ook mee op de maandagavond om 19.00 :)
Het is de eerste keer dat ik hieraan mee doe. Ik heb wel al heel vaak gelest in Moordrecht en aan enkele oefencrossen meegedaan. Vorig jaar in Leidschendam lukte het niet om de BB uit te rijden. Dat kwam onder andere door mijn zenuwen en adrenaline en de hevige regenval waar we precies in moesten rijden. Dit jaar gaan we ervoor om de BB in Vrouwenpolder en weer in Leidschendam wel uit te rijden :) Ik hoop dat de trainingen daar aan bij gaan dragen :)

Ik heb er echt zin in. Helaas door vakantie en mijn scriptie pas 1 training gehad maar dat ging wel onwijs lekker.

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 21:18

Leuk!, dan zitten we in dezelfde groep. ik heb ook de BB Vrouwenpolder en Vlietlanden ingeschreven staan met eveneens het doel 'm uit te rijden. Vorig jaar brak ik mijn arm, waardoor ik deze beide wedstrijden aan me voorbij moest laten gaan. Lisse zijn we onderuit gegleden en Princenhage hebben we wel uitgereden.

ik hoop dat Vrouwenpolder gaat lukken, want dan heb ik pas 2 trainingen gereden, maar we zien het wel :)

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 08:11

*\o/* Gisteravond helemaal prima les gehad :D

In vergelijking met vorig jaar zijn we echt veel vooruit gegaan :-)

De waterbak zonder eerst te testen gelijk ingesprongen over een boompje :-) Lijntje met heg, terug over triple, dan bloembak dan achter bij de kuil over boom de kuil in, over andere boom kuil weer uit en dan over boom het water in ging vlekkeloos :D

Wel een stop de eerste keer op de surfplank, teveel snelheid kwijtgeraakt in het water dus de surfplank kwam niet meer uit. De tweede keer ging wel goed :-)

DanielledBr

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 09:11

Ik was ook weer super tevreden over de training gister :D
Dit was onze 2e training dit jaar en ponylief was dit keer wel fijn te sturen en te corrigeren. In het begin miste ik vooral nog wat scherpte maar aan het eind hele fijne lijntjes gesprongen. Hij gaat onwijs lekker aantrekken op de sprongen en nu trainen op mezelf :)

steP

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 09:38

Hoe komen jullie aan dat mailtje?
Kan je je daar ergens voor inschrijven oid?

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 14:10

Was super leuk de training gister. De tafel vond ik wel weer even erg spannend, stom want die hadden we vaker gesprongen. En de surfplank hadden wij ook moeite mee in combinatie met de waterbak ervoor. Inderdaad het tempoverlies en je komt toch uit een kuil aan zetten, en vooral zo wit :D even getest: de surfplank kan omvallen :Y)

Volum trok er ook goed aan, daar ben ik erg blij mee. Viel niet tegen zo in de eerste training :)

steP; eerder in dit topic kun je vinden waar je je in kon schrijven, maar inmiddels zijn alle trainingreeksen al gestart; wellicht kun je nog losse trainingen mee doen als reserve, en anders volgend jaar, de inschrijving start meestal in januari.

16easer24

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 14:38

Ik heb ook weer een heerlijke training gehad!! Hij liep fijn en liet zich ook goed rijden. als ik dat vergelijk met vorig jaar toen was het net speedy conzales door het parcour en lifte ik alleen maar mee. Nu heerlijk gesprongen. Alleen het puntje ging 2 x niet helemaal zoals ik wilde. Op naar de volgende training. moet alleen nog even kijken of het gaat lukken die te volgen of dat ik hem misschien moet inhalen.

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 14:12

Was gezellig en super leerzaam meiden. Zoals Michiel al zei, we gaan lekker verder waar we vorig jaar gestopt zijn hihi. Jij ging als een speer Pam, super gecontroleerd en mooi tempo. Je kan mooi voorbeeld spelen voor ons! :D

16easer24

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 19:57

Sjel schreef:
Was gezellig en super leerzaam meiden. Zoals Michiel al zei, we gaan lekker verder waar we vorig jaar gestopt zijn hihi. Jij ging als een speer Pam, super gecontroleerd en mooi tempo. Je kan mooi voorbeeld spelen voor ons! :D

Thanks sjel!! Was zelf erg blij dat ik volledige controle had :-) Jou peerd doet het ook niet verkeerd hoor!!! we zien elkaar weer de 21ste

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 08:53

we hebben fantastisch weer vanavond, ik heb er zin in :)

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 09:13

Wij hebben er ook weer zin in :D

DanielledBr

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 10:49

Hier ook weer veel zin :) Zeker met dat lekkere weer!
Laatste voorbereiding voor Vrouwenpolder dus hopelijk gaat het lekker.

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 11:27

voor mij ook inderdaad, ik doe ook mee in de BB in Vrouwenpolder.

DanielledBr

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 11:28

Ik zag jou al staan op de startlijsten inderdaad. Ik moet een half uurtje na jou starten :)

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 13:01

ik zag jou er ook op staan :j

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 09:49

Meiden, succes in Vrouwenpolder! Training ging bij ons allen fijn gister volgens mij, dus dat komt vast goed! :*

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 10:42

thanx, ging zeker fijn. bij mij word alleen die waterbak een ding, nou ja, we zien wel. gewoon even terug nemen naar de draf en erdoor proberen te bluffen, hihi

DanielledBr

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 11:23

Thnx, bij ons ging het inderdaad ook fijn. Letten op tempo en controle en dan zou het moeten lukken om hem uit te rijden. Mams ligt helaas toch op bed met een lichte hersenschudding -O-

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 11:40

oh jee :oo wens haar sterkte! :(:) wat er nou gebeurde? ze hield de ketting voor me open en ik passeer haar en de paarden schrikken opeens of vinden elkaar eng, zag het zo even gauw niet, behalve dat je pony er opeens vandoor ging. echt pech.

DanielledBr

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 12:51

Zal ik doen :) Ik stond een ander shirtje aan te doen in de trailer dus ik zag hem alleen ineens los lopen. Het lijkt mij bijna onmogelijk dat het aan jouw paard lag want ik neem hem van en naar de wei altijd met nog een paard vast en soms heb ik er zelf 3 tegelijk mee en dan lopen ze ook op 10 cm. Daarnaast vindt hij altijd alle paarden leuk haha. Ik denk zelf dat het aan de ketting op de grond lag want die vindt hij steeds eng als deze beweegt. Ach je weet nooit wat in ddat koppie gebeurd.

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 13:05

die van mij is ook zo makkelijk met andere paarden, maar toen ik ernaast stond kwam jou pony naar achter en mijnes schrok daarvan, deed overigens niks, maar waarschijnlijk schrok de jouwe inderdaad van die ketting en nam daarom de benen.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-12 09:11

Het komt nog weleens voor dat een deelnemer van een training een nare val maakt en daardoor een hersenschudding heeft, maar dit is de eerste keer dat ik hoor dat een groom/toeschouwer iets oploopt :))

Heel veel sterkte en beterschap voor je moeder :(:)

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 22:37

Meiden, was Den Haag nou op gras of Rotterdam? Zit nu ineens te twijfelen, 1vd 2 was met stiften meen ik mij te herinneren....

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 22:40

Den Haag ken ik niet, maar Rotterdam is stiften :-)