Mijne had niet zo'n fijne sprong op 3 helaas
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Nimber schreef:Hindernisrechter van de beruchte hindernis 3 meld zich
Later kreeg ik uit het publiek nog de schuld dat het aan mijn hesje zou liggen dat de paarden daar van schrokken.
... Wat een onzin zeg! Mijn paard draaide ook jouw kant op en schrikken van een hesje? Lijkt me niet! Niets aantrekken van dat commentaar dus Nimber... Ik geef achteraf de schuld aan het hoogteverschil achter de hindernis en de kleur van het zand (en het feit dat ik gewoon niet ben blijven zitten
) Met lopen heb ik daar niet goed genoeg bij stil gestaan, maar eigenlijk had ik moeten weten dat mijn paard kleurverschillen op de grond best spannend vind... Ik ging er gewoon iets te veel van uit dat ze deze 'makkelijke' hindernis wel gewoon zou springen. Nimber schreef:Fijn om te lezen dat het vlaggenbreekmeisjegeen nare dingen heeft overgehouden.
) mireilledons schreef:Hallo Nimber, wat leuk dat je je even meldt hier. Ik had ook een weigering te pakken op 3. In mijn geval een combinatie van een geschrokken paard omdat er een fotograaf op zijn hurken een mooi plaatje probeerde te schieten van ons en de onderschatting van de hindernis en daardoor onvoldoende blijven rijden. Had helemaal niets met jou te maken. Mensen geven idd graag de schuld aan de omstandigheden. Het scheelde denk ik wel dat de hindernis voor de L/M niet recht op de bult af ging, maar een open uitzicht bood. Maar ook dat hoort er gewoon bij. De hindernis zelf was gewoon vriendelijk gebouwd en prima aan te rijden!
. Ik dacht dat ik netjes stil bleef zitten/gehurkt maar blijkbaar heeft dit niet geholpen. Wat had ik moeten doen, blijven staan en niet op mn hurken zitten? Of stond ik te dicht op de route?
. Leliaardje schreef:@Finlandia: ik denk dat je het beste kan blijven staan als je in de buurt van de route of hindernissen bent. Dan val je niet op tussen de andere wandelaars. Als je gehurkt zit, ben je juist wel een opvallende verschijning.
@Loetie: er zijn best wel paarden die schrikken van de hindernisjury's. In het begin van het crossen was Giga als de dood van die oranje mensen in de bosjes en dat heeft toen wel weigeringen opgeleverd. Inmiddels is ze wat meer shockproof gelukkig.

.
. tientjeh schreef:Motje11, als je nu dacht, wie is dat mens die me bij me voornaam noemt bij het springen... dat was ikIk vroeg of je klaar was met het stijltje. Op de goeie gok dat het Marieke was. haha.
Dat stuk met de coiffin, dat stond wel altijd aan dat pad, maar dat is allemaal afgezet nu, volgens mij door de grondeigenaren. Hindernissen zijn ook weg en de greppel is dichtgegooit.
Ik wist het niet zeker maar ik had toch wel "de goeie" in gedachten.
Hihi...bvw schreef:super marieke! Deze winter goed aan de slag met het springen en dan volgend seizoen een paar L crossjes en dan kan je het eind van het seizoen wel weer in de M
Jullie hindernisjury's moeten voortaan maar lekker in de kantine blijven zitten.
Grapje natuurlijk, zonder jullie zou er helemaal geen wedstrijd zijn!
Hoe is het met Orbaldo?