[SGW] Verslagen SGW Barchem 28/29/30 Oktober

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 13:09

Ah nee Mandy %) Hopelijk komt het snel goed :(:)

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 13:10

Ah nee, hopelijk valt het allemaal mee. :(:)

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 13:10

He bah Mandy, dikke :(:) voor jou en Zetje.

madelene

Re: Verslagen SGW Barchem 28/29/30 Oktober

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 13:12

getsiederrie rowo...dikke knuffel voor allebei!!

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 13:13

mandy dat is zeker balen zeg.
beterschap met je paardje

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 13:18

Ah oliebol mendy :(:)

Anoukss

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 13:20

Ahh Mandy! Wat super balen! Hoorde het al van joyce! Ik hoop voor jullie dat de schade meevalt!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 13:22

Het springen als bewijs dat het zo lekker ging. -O-

@ Anouk: bij jou ging het wel lekker of niet? Had je nog prijs?

Anoukss

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 13:27

Ik had een weigering op de punt, helaas. Voor de rest pakte ie alles super aan. Had ook 14,4 tijdfouten. Dat in combi met de dressuur zal dat wel geen prijs opleveren, maar goed. We hebben ons weer vermaakt!

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 13:27

Ah jeetje Mandy dat is nog meer balen dan dat ze niet wilde! :(:) Springen ziet er idd echt fijn uit! Hopelijk valt het met Zetje mee, zelf geen pijn gedaan?

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 13:28

ROWO @ wat ontzettend vervelend allemaal, ik hoop dat het te ernstig blijkt ??

Ik ga ook even spieken op foto4u die zijn wel snel trouwens dan met foto's zeg...

landiamo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 13:32

Nou, ik ben ook gestrand bij hindernis 16.. (die sprong voor de 2de waterbak???) Echt balen, want paard sprong alles super in de cross en dan lig je ernaast terwijl je nog maar 4 hindernissen hoeft :+ volgende keer maar weer beter.... maar heb nu wel een beetje een klote afsluiting van het seizoen :(

@Mandy, Jeetje! dan moet ze wel hard terecht gekomen zijn... beterschap Zetje dan! :(:)

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 13:43

@Mandy: Veel sterkte met Zetje! Hoopte juist een lekker foutloos rondje van jou hier te lezen..

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 13:45

mmhh...foto's van foto4u zijn idd wel gaaf, maar 16 euro voor een digitaal bestand... 8)7 voor 500 pixels is het dan 4 euro. Vind het nog best wel prijzig...ik ga al die foto's toch echt niet meer allemaal aan de muur hangen. Vind het leuk voor mijn hyves of in de toekomst een digitaal fotoboek.

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 14:26

Jeetje Rowo, wat balen voor je....

Lielle, Jeetje wat een ruige foto! Wist niet dat Ojee zo klein was, maar jij bent natuurlijk ook niet zo groot ;)

Ik heb vandaag met Zavira haar eerste cross gereden. Vond het een behoorlijk spannende B cross! Een langsloper op het puntje en de paddenstoel en voor het tweede water moest ze even een keer kijken. Voor de rest een super gevoel! Helemaal als ik me bedenk dat het de derde keer is dat ze vaste hindernissen springt.

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 14:53

Lees veel goede verslagen :)

Allereerst: Gefeliciteerd Marieke, echt super! Hartstikke verdiend, je hebt er hard zat aan moeten werken met Koekie ;)

Sim: Super dat je het seizoen zo fijn af hebt kunnen ronden, dat geeft de burger moed!
San: Ook super dat het bij jou weer zo fijn ging, ook geen last meer gehad van hoofdpijn oid na de cross? Die ene galopfoto van What is trouwens echt gaaf, hij heeft sprong genoeg :D
Lielle: Vind het maar knap hoe je met Ojee rondstuurt, echt leuk dat jullie zo goed gaan in het M.
Marloes: Wat jammer dat het even niet wilde lukken. Verstandig dat je zelf maar gestopt bent, ze zal toch wel ergens wat last van hebben gehad :(:)
Caro: Ook een net resultaat! Schimmeltje was wel héél braaf bij die sprong voor het water, aan de instelling van haar ligt het zeker niet!
Noor: Wat balen van je duikeling, vooral omdat de rest eigenlijk zo fijn ging..
Evie: Jammer van de weigering die je aangerekend hebt gekregen, maar iig beter zo dan dat hij echt vervelend had geweigerd zullen we dan maar denken..
Simone: Jammer van de weigeringen bij de puntjes, maar fijn dat je paard verder zo fijn aanpakte, dat is ook veel waard :)
Jildou: Netjes! Dat lijntje van die puntjes zag er nog niet zo simpel uit..
Saar: Super dat je het seizoen zo fijn hebt af kunnen sluiten. En ook erg leuk dat de dressuurjury zo lovend was over Beat :)
Mandy: Wat onwijs balen ;( Je springparcours ziet er echt heel netjes uit! Hopelijk valt het mee en is het voornamelijk stijfheid waar ze last van heeft..
Bianca: Netjes! Jammer van je tijdfouten.. En Bull was dus weer even ondeugend aan het begin ;)
Marloes: Goed gedaan! Leuk dat je pony zo goed meekomt tussen de paarden.
Renske: Gefeliciteerd met je 5e plaats, je gaat echt lekker met alle paarden!
Jetske: Balen dat Borex niet aan wilde pakken. Misschien had hij er wat last van dat het weer wat warmer weer was? Dan is het toch lastig dat ze niet kunnen praten..
Tody: Leuke foto, knap schimmeltje heb je! (wel veel poets- en waswerk :P)
Margriet: Jammer van de dressuur, maar super dat jullie in de cross elke keer zo fijn foutloos rond komen! En Barchem is toch niet bepaald een simpele cross..
Madelene: Super van je cross! Hij begint het spelletje nu toch wel steeds meer door te krijgen als ik je verslagen zo lees elke keer :)
Anouk: Balen van de weigering. Maar tevreden zijn is ook heel veel waard!
landiamo: Dat is wel heel zuur. Gelukkig dat je paard de rest van de cross wel heel fijn heeft gelopen, heb je daar iig nog een beetje van kunnen genieten.
Renske: Dat is netjes voor de eerste keer met Zavira! En alle begin is moeilijk dus als ze dan soms een keer even extra moeten kijken is dat ook wel begrijpelijk. Ga je vast een fijn crosspaard aan krijgen!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 15:31

@ Mandy wat onwijs balen voor je! Hopelijk valt het met Zetje mee!!! Kan me voorstellen dat je er onwijs van baalt!

Never_Mind

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 15:35

Ik ben ook weer thuis, vandaag mijn 2e L cross gereden...
Dressuur vanochtend ging best goed, veel beter dan in Vasse (185 punten), maar nu 173. Wel lager dan verwacht, maargoed, het was meer dan 165 :+
Toen de cross lopen, heb eigenlijk alleen nog maar redelijk simpele crossen en alleen maar boscrossen gereden (Westerbork, Heino, Markelo, Vasse) dus dit was wel heel wat anders :P
Wilde sowieso bij het puntje, de 1e opsprong en eventueel de trakhener het alternatief nemen.
Maar toen het springen, losspringen ging wel goed, maar in de ring werd hij een beetje vervelend. Had een rotafstand op 4A toen werd ik gelanceerd en lag de balk eraf en dus ook een weigering op B. Daarna nog een weigering op 7...
En de cross ging goed van start op 1. Op 2 had ik een langsloper, vraag me niet hoe, maar hij ging er links langs :P
Daarna op 3 ook een weigering omdat ik die sprong toch wel erg flink vond :+
Daarna wel goed, maar toen ik het maisland opreed hoorde ik iets klapperen en ook bij mij is zat dus het borsttuig los bij de singel. Vorige klipje was al kapot en hebben we een nieuwe eraan gezet, dit is nu de 2e x dat ik ermee reed :=
Dus even gestopt, met hulp van de hindernisjury van H4 borsttuig eraf gehaald en toen kon ik weer verder. Ik had verwacht veel minder controle te hebben en omdat ik al 2 weigeringen had en hem heel graag wilde uitrijden, heb ik vervolgens overal het alternatief genomen.
Had daarna nog een langsloper op de paddestoel, maar daarna heb ik hem heerlijk uitgereden :D
Hij trok lekker aan, nergens twijfel en ik had meer controle dan ik verwacht had.
Heb mijn doel dan wel niet gehaald, maar ik denk dat deze cross op dit moment gewoon voor ons nog net iets te zwaar was.
Volgend jaar gaan we iig gewoon lekker verder tussen de paarden :D

En verder lees ik vooral goede verslagen :)
:(:) voor bij wie het wat minder ging...

Quinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 15:42

@ Mandy hopelijk valt het met zetje mee maar wat jammer om zo af te moeten sluiten..

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 15:56

Ooh wat balen, Mandy! Hopelijk valt het mee met Zetje. Springen ziet er wel fijn uit :j .

Weet iemand welke fotograaf er bij het puntje stond? Zag zo'n superfoto van o.a. Annemieke op het puntje.. Of was dat geen 'professionele'?

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 16:15

Volgens mij stond eventingphoto bij het Hindernis 5/6. Ik heb ze bij het M en Z er bij zien zitten, ga er dus vanuit dat ze er bij het L ook zaten. Hoop het wel, want is een gave hindernis om foto van te hebben. :))

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 16:17

Die foto's van (oa) Annemiek op de puntjes, waren door Rianne gemaakt, linkje staat al eerder in het topic (blz 3 geloof ik)

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 16:31

Uitslagen staan erop. Volgens mij nog niet allemaal, B paarden kan ik zo niet vinden nog.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 16:34

Arie van EF stond bij het lijntje van 3 voor de 2e waterbak (tenminste, toen ik in de cross zat, want ik heb 'm onderweg nog gedag gezegd. :D )

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 16:50

Ik ben al enkele uren terug na een uiterst teleurgesteld rondje B.
Dressuur ging braaf zaterdag, helaas slechts 182 punten.
Springen vanmorgen ging braaf, beetje teveel teruggereden dus 1 tijdsstrafpunt :+

Cross mooi van start, maar pakte niet heel fijn aan, beetje loerderig en overal op willen trekken. Puntje maakte ik me heel erg druk om maar ging probleemloos :? Vervolgens de simpele paddestoel maarliefst 2 weigeringen, echt heeeelee gemene langslopers. Toen in draf aangereden en toen wel eindelijk door.
Eerste water probleemloos, opsprong AB WEEEER een weigering op B, hij liep gewoon tegen het rode bordje aan (bij de paddestoel ook al gemold). Meneer flink stuurloos. Toen maar alternatief gepakt en hem verrot geschopt, hij was zooo vreselijk aan het kl*ten met me :n
Verder helemaal foutloos :? Water ging lekker, opsprong daarna ook, de bult op ook probleemloos..

Ik snap het niet... Echt niet. Trakhener zag ie niet eens?
Stom beest, weeeeeer op zoek naar een ander bit, want ik kon niet eens meer sturen :n
Bah.. Wat een afsluiter..

Rowo: jeeetje!!! :oo Hoop dat Zetje nog wel goed is :(:) anders mag ie wel ff komen knuffelen met Nitro :j