Bloempjeh_ schreef:@ hennydehart. Ik weet inderdaad nog wel dat iemand hem 'fout had aangereden'. De mensen aan de kant vroegen zich ook af of dat nu een weigering was, gelukkig niet dan. Hij heeft wel lef dan, kan je zo een klasse hoger!MArl0esJuh schreef:Toevallig ook van nummer 105 in de klasse L paarden?Was een pony tussen al dat paardengeweld.
Die heb ik op foto jaEentje met een bréde glimlach ook trouwens, leuk om te zien. Zie nu pas op de foto's dat hij inderdaad wel klein is
Ik zet ze 1 van de dagen online, heb vanavond zelf nog les.
Diegene die niet kunnen wachten, kan ik eventueel al wel de verkleinde versies (met logo) sturen. Graag even je nummer en klasse doorsturen dan.
Ik zat aan de achterzijde van H2, diegene die erg dichtbij hun weigering hadden kon ik zien. Misschien heb ik het dan toch niet zo opgemerkt dat er vooraan ook wel wat weigeringen waren.
Nou dan ben ik heel benieuwd naar de foto's! Als je tijd heb mag je de verkleinde foto's wel emailen, mijn mail is pluco_loves@hotmail.com.
Was een pony tussen al dat paardengeweld. 
Ik zet ze 1 van de dagen online, heb vanavond zelf nog les. 

theeft lang genoeg geduurt
. toen ik de cross ging lopen vond ik hem wel een beetje pittig, maar zat er niet echt overin. balkje in het springen. en een foutloze cross binnen de tijd. toen werd ik 1e!