Wij willen ook graag komen, en Westerbork is ook nog wel te doen voor ons. Mag Geert dan weer mee? Denk dan wel dat we iets later zijn want ik moet die dag werken maar kan altijd vragen of ik een uurtje ( of 2 eerder weg mag
slapen is geen probleem! Wel graag zelf een matje en slaapzak mee nemen want zo te horen blijven er veel slapen haha! Tuurlijk mag geert mee marijke, hartstikke gezellig zelfs! Naar wat ik begrepen heb probeert Benthe ook te komen, en die neemt joanne mee (spliethof die ken jij ook wel ) en Renske zou ook proberen te komen maar heeft zich hier nog niet gemeld haha!
Heey super leuk dat Joanne ook mee komt! Zo'n leukerd!
bianca1980
Geplaatst door de TopicStarter: 09-11-11 23:31
Ik blijf ook slapen. Texelse @ je mag komen en gaan wanneer je wil hoor .... maar idd is het einde van de dag en de avond en eventueel ook dus de volgende ochtend.... bokkers brunch krijg je dan...
Evony
Geplaatst: 10-11-11 06:47
Tody schreef:
Als niemand er bezwaar tegen heeft vind ik het ook wel heel gezellig!
ah wou je nog berichtje sturen via facebook, gezellig
ik dacht dat er nog sprake van was van vrijdag, maar het is op de zaterdag en dat wordt deze keer niets. Hindert niet (nou ja, wel jammer natuurlijk) volgende keer beter.
Ik had al toegezegd om te komen. Helaas gaan we van 6 op 7 januari naar Preston Palace. Ik zit dan wel in de buurt, maar heb nog drie anderen bij me. Misschien dat ik dan alsnog kom, maar ben er dan wel wat later
Sim
Geplaatst: 10-11-11 13:22
texelse schreef:
Klinkt lekker enthousiast "zit ik met vriendje" hahahhaaa
Ik dacht het, jij zegt het. Bianca, hij mag mee hoor.