[SGW] Verslagen SGW Vasse

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

lruiter

Re: Verslagen SGW Vasse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 09:47

Rowo dat jij al twee jaar met hetzelfde paard in de b rond huppelt zegt mij genoeg hoor! Beter is om te blijven springen en te dressuren. Heb gehoord dat er volgend jaar alleen l en m pa is

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 09:50

lruiter schreef:
Rowo dat jij al twee jaar met hetzelfde paard in de b rond huppelt zegt mij genoeg hoor! Beter is om te blijven springen en te dressuren. Heb gehoord dat er volgend jaar alleen l en m pa is

Pardon!!!! -:(-

2 jaar geleden reed ik in Vasse ten eerste al met een ander paard, deze liep toen nog niet eens een cross. Ten tweede heeft mijn huidige paard vorig jaar een veulen gehad en ik mijn rib gebroken en dus meer dan een jaar niet gecrosst. Dus hoe DURF je zoiets te zeggen, zonder uberhaupt te weten waar je over praat!
Laatst bijgewerkt door rowo op 05-10-11 10:00, in het totaal 2 keer bewerkt

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 09:51

lruiter schreef:
Rowo dat jij al twee jaar met hetzelfde paard in de b rond huppelt zegt mij genoeg hoor! Beter is om te blijven springen en te dressuren.

Sorry hoor, maar wat is dit nu weer voor een opmerking? Mensen die fanatiek dressuren en springen en voor de afwisseling en de lol af en toe een cross rijden moeten maar helemaal niet gaan crossen?

Beetje jammer dat sommigen totaal niet met commentaar om kunnen gaan :n

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 09:59

lruiter schreef:

Goh wat professionaliteit van de organisatie zeg. Ik denk dat als jullie zo doorgaan met zijn allen er straks helemaal geen cross meer bestaat :\

AnkeVivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 10:00

lruiter schreef:

Jeetje wat een belachelijke reactie is dit zeg! Echt te triest voor woorden dit..

IndianSummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 10:01

lruiter schreef:

Jeetje zeg, wat een domme ondoordachte opmerking! Volgens mij denk jij echt de wijsheid in pacht te hebben. Ga eerst eens na of mensen daadwerkelijk écht 2 jaar met hetzelfde paard B starten, en al zou dit zo zijn, wat dan nog? Ga je schamen zeg!!

Ik ben ooit eens 1 keer in Vasse gestart (ik dacht 4 jaar terug), maar dat was ook voor mij de eerste en de laatste keer Vasse. Jammer dat de organisatie niet wat met de kritiek doet, zoals al vaker gezegd kan er een hele leuke cross gebouwd worden!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 10:04

als ik commentaar op een cross lees heb ik altijd iets van "eerst zien dan geloven", maar de manier waarop er
hier gereageerd wordt door "vasse-liefhebbers" (organisatie?) kost de sgw Vasse alleen maar deelnemers.
Zelf zou ik er niet over prakkizeren om naar een sgw te gaan waarvan de organisatie niet open staat voor
kritiek/advies, en puur alleen in hun eigen heilige huisje gelooft.

@lruiter: je moet je schamen, diep schamen, dat je dit durft te posten.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 10:05

Dank u voor de medestand!

Beetje jammer dat lruiters zich niet meer meldt nu!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 10:06

zie dat als iets positiefs rowo, want dit topic dient toch nergens toe, als de organisatie zich nergens iets van aantrekt.
Wel een punt dat we niet moeten vergeten: het zijn er hier 2 die (beetje apart) reageren, waarvan lruiter de boventoon voert van de 2. Geen idee hoe de rest van de organisatie tegenover de kritieken staat.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 10:08

Ik ken er wel een aantal uit de organisatie, maar die zitten niet op bokt. Mijn oom is altijd starter daar (geen organisatie), maar die zei zondag nog wel dat ze niet snel wat zullen veranderen daar. Maar door de reactie van lruiter laat ik het wel om nog een mail aan de organisatie te sturen. Als het zo moet, dan hoeft het van mij niet.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 10:08

Klopt, je weet niet wat voor rol lruiter speelt bij de organisatie.
Maar op deze manier verpest hij/zij het wel voor de organisatie

IndianSummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 10:11

En dan zegt ie dat ze volgend jaar alleen L en M paarden willen organiseren... Waar gaan ze die deelnemers vandaan halen? := De deelname bij de L paarden was dit jaar al zeer bedroevend..

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 10:15

Ik denk dat er vrij weinig L en M paarden deelnemers komen als ik dit zo lees. Vrijwel alle bekende namen in de eventingwereld waren niet voor niets in Ysselsteyn te vinden dit weekend i.p.v. in Vasse.

Het feit dat lruiter zo'n opmerking plaatst zegt in mijn ogen eerder wat over haar dan over de rijstijl van Rowo. Daarnaast is Rowo ook iemand die SGW rijdt voor erbij, niet als hoofddoel. Is ook een wereld van verschil.
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 05-10-11 10:32, in het totaal 1 keer bewerkt

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 10:16

Ik vraag me alleen af of lruiter en horzelover wel daadwerkelijk van de organisatie zijn?
Zijn het niet gewoon 'fans' van de SGW in Vasse? Dat zou de zaak wel veranderen namelijk, imo.
Wil namelijk niet zeggen dat de organisatie niet open staat voor verbeteringen, zij willen toch ook een zo succesvol mogelijke wedstrijd draaien,
en nu wordt de organisatie over 1 kam geschoren met 2 Bokkers die er wellicht helemaal niks mee te maken hebben.
Ik kan er met m'n pet namelijk niet bij dat ze niet openstaan voor verbeteringen.. Maar goed, misschien ken ik de organisatie dan niet goed genoeg..

Ga met de rest mee dat de opmerkingen die worden geplaatst veel te ver gaan..

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 10:23

lruiter schreef:

Eerlijk gezegd ben ik wel benieuwd welk "geweldige" sgw ruiter er achter dit account schuilgaat en wat zijn/haar palmares zijn in de eventingsport. Ik rij al een jaar of 15 mee in de sgw (afgelopen jaren vanwege blessure niet) en zulke valse opmerkingen heb ik nog nooit gehoord van mede ruiters..............

AnkeVivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 10:26

Heeft maar 1 iemand als man foutloos gecrosst in het L paarden dus die is niet moeilijk te raden :o

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 10:26

We gaan volgend jaar gewoon met zn allen naar Ysselsteyn :D

greefje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 10:27

lruiter schreef:

mandy hier moet je niks van aantrekken dit is de meest belachelijke opmerking die je maar kan maken. echt te gek voor woorden
Laatst bijgewerkt door greefje1 op 05-10-11 10:29, in het totaal 1 keer bewerkt

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 10:28

AnkeVivaldi schreef:
Heeft maar 1 iemand als man foutloos gecrosst in het L paarden dus die is niet moeilijk te raden :o

Ik had zijn naam al opgezocht. Heb hem zelfs zien starten.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 10:39

Gevonden, ik moet eerlijk zeggen dat deze uitspraken me deels verbazen van deze persoon.

Ik zag 3 mannen staan, waarvan ik er van 1 al helemaal niet kon verwachten dat die zulke uitspraken doet en dat bleek dus ook niet het geval.

LRruiter, misschien volgende keer even nadenken wat voor opmerking je maakt, zelfs je leeftijd maakt zulke opmerkingen niet goed.

AnkeVivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 10:44

Gr_Roos: Arjan zou dat noooit doen dus die kan het niet zijn en de andere man in het L is mn 'schoonvader' en die zit niet op bokt :')

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 10:46

@AnkeVivaldi: had je schoonvader foutloos gecrosst? of 60 strafpunten in de cross?? Kijk dan weet ik, en de rest ook wie er achter Lruiter schuil gaat hahahahhaaahaa

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 10:48

Nee van Arjan kon ik het me ook niet voorstellen en je schoonvader ken ik niet.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 10:49

texelse schreef:
@AnkeVivaldi: had je schoonvader foutloos gecrosst? of 60 strafpunten in de cross?? Kijk dan weet ik, en de rest ook wie er achter Lruiter schuil gaat hahahahhaaahaa

lruiter is dus de enige man die foutloos gecrosst heeft in het L. Dus dat kan niet missen.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 10:50

Hoe simpel is het???? Laat de opmerking van deze persoon achter je Rowo, trek je meer aan van de mensen die weten waar ze over praten.