Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

lruiter schreef:Rowo dat jij al twee jaar met hetzelfde paard in de b rond huppelt zegt mij genoeg hoor! Beter is om te blijven springen en te dressuren. Heb gehoord dat er volgend jaar alleen l en m pa is
lruiter schreef:Rowo dat jij al twee jaar met hetzelfde paard in de b rond huppelt zegt mij genoeg hoor! Beter is om te blijven springen en te dressuren.
lruiter schreef:Rowo dat jij al twee jaar met hetzelfde paard in de b rond huppelt zegt mij genoeg hoor! Beter is om te blijven springen en te dressuren. Heb gehoord dat er volgend jaar alleen l en m pa is

De deelname bij de L paarden was dit jaar al zeer bedroevend.. lruiter schreef:Rowo dat jij al twee jaar met hetzelfde paard in de b rond huppelt zegt mij genoeg hoor! Beter is om te blijven springen en te dressuren. Heb gehoord dat er volgend jaar alleen l en m pa is