[SGW] Verslagen SGW de Bollert

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 21:00

Marcia, Uk ging inderdaad wel fijn. Maar hij komt voor het water dus eigenlijk helemaal niet terug. Dus dat gaat nog wel eens wat onstuimig. Mag voor mij wel wat rustiger, maar hij neemt dan echt eigen iniatief. In de rest van de cross is dat heel fijn, dat hij zo goed meedenkt, maar op het water mag het allemaal nog wel wat beheerster.

Mandy, ik had je al gefeliciteerd. Maar bij deze nog een keer. Hij was wel wat onder de indruk van alles om het water heen geloof ik. Hij kwam lekker aan, maar toen hij alles zag kwam hij toch wel wat terug. Daarna pakte hij het zelf op en zie het verhaal hierboven, dan gaat het weer haast te gek.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 21:01

Idd zag ik er ook weer genoeg stunten in de cross...

K was overigens aan het lopen met de AB pony's. Pa en ik moesten wel lachen... meisje valt van de pony bij 5. Stapt weer op met hulp en rijdt verder. Hinderniscontroleur zegt: 2 weigeringen op 5 := Wij zijn maar doorgelopen... ze had iig toch geen prijs meer zo. :+

@ jantine: ik kwam eigenlijk ook te hard aan bij het water. Maar k moest wel druk houden op de boom ervoor dat ik maar door ben gegaloppeerd. Zo had ze iig geen tijd om na te denken. Maar je hebt gelijk dat ik wat rustiger in had moeten komen.

__Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 21:04

@Melanie: Oh dacht omdat er stond 's ochtends dat het over de oefencross ging :P Naja voor zover ik weet heb ik het vlaggetje wel heel gehouden anders had ik dat wel gemerkt.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 21:04

Mandy, heb ik ergens gezegt dat je te hard ging? volgens mij niet toch :+ maar je kwam inderdaad wel met flink tempo aan. Maar aan de andere kant was het ook erg tricky. Heel veel paarden zag je toc gelijk naar links schieten. Druk houden en tussen de benen houden is dan wel belangrijk.

MelanieB

Re: Verslagen SGW de Bollert

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 21:05

Zoals idd bij mijn filmpje zie je dat goed Tientjeh :)) paardlief springt, en schiet gelijk naar links :P

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 21:07

Ik las je stukje idd verkeerd.... :+

Maar k zag er idd meerdere links langs schieten, dus dat heb ik iig voorkomen met mijn zweepje links erbij en goed druk houden :j

Overigens weet ik dat Hippisch Shot er was met foto's en ik zag Evenementen foto.com ook?

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 21:07

Ja, die beide heb ik ook gezien Mandy.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 21:14

jantine en mandy gefeliciteerd!

Ik zag je nog voorbij komen mandy, ging echt lekker en zag er ook super uit

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 21:14

Tientje en Rowo: gefeliciteerd!!

Dat is ook wat met die val die omgetoverd wordt in twee weigeringen. Voor zo'n kind wel heerlijk dat ze door kan rijden!

Melanie: ik bedoelde de kunstgrasmatten van de bodem van de waterbak. Ik vond daardoor die inloop aan de zijkant best gek uit zien. Maar ik heb geen idee of dat ook bij de paarden zo over zou komen.

Hoe is het nou afgelopen met die te hoge hindernis bij de pony's?

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 21:21

Dat gedoe rondom D en E pony's heb ik niet eens meegekregen. Wel vond ik het opvallend dat zoveel hindernissen even hoog waren als de B paarden.

@ Leliaardje: over die inloop maakte ik me ook wat zorgen. T is toch meer een instap ipv een inloop. Gelukkig vond Zetje het prima.

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 21:24

__Rianne schreef:
Skygirl schreef:
Ik zag er 's ochtends 1, die werd door 3 mensen geholpen bij de waterbak := en die reed het witte vlaggetje kapot.

Ik weet niet of je mij bedoelt? Ik werd wel geholpen door die meneer die er stond en heb het vlaggetje wel een keer omver gereden maar niet kapot geloof ik. := Hoorde wel dat die was omgevallen in het water bij iemand anders en toen was er ook een hele nieuwe paal zegmaar, dus denk haast niet dat ik het was. :P

Nee er waren echt 3 mensen, haar vader, moeder en nog iemand die er bij stonden en af en toe een pets op de kont gaven. :+

@tientjeh: Geen idee, naast ons stond een paard bijna de hele dag in de trailer, werd pas aan het eind van de dag uitgeladen. En aan de andere kant weet ik zo niet, die heb ik helemaal niet gezien.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 21:24

Er was ook een stand vanmiddag met allemaal hele mooie foto's en printen. Deze eigenaar heeft ook nog wat foto's gemaakt van mensen in de cross. Veel galop foto's. Ik heb er een paar van gezien en ze zijn erg mooi. Meneer heeft mijn email adres en wilde mij een mail doen met de link naar de foto's zodat ik hem hier kan plaatsen :)
Weet niet wie hij wel of niet heeft maar zag Jantine zowiezo langs komen :)

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 21:25

Wij wilden daarom al de insprong over de boom nemen en na de dressuurpunten was die beslissing helemaal heel makkelijk 8-) .

Weten jullie ook welke fotografen er gisteren waren?

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 21:27

marsmars schreef:
Ook de L nog gekeken en bij de waterbak kon je heel goed zien wie zijn paard wel goed kon sturen en welke er als stuntpiraten door heen gingen :j, wat overigens niet weg neemt dat het een lastig lijntje was.

hahaha wat een leuke opmerking... :P

ANOUK @ zoiets overkomt je idd maar 1 keer... :(:)
MARIJKE @ had Geert dan geen leuke foto's kunnen maken als de L paarden over de sloot kwam... O:)

__Rianne

Oke, nee dan was ik het niet :P

Denk dat mijn pony idd gewoon op die 'inloop' keek, want hij durfde gewoon echt niet zelfs niet aan de hand.
Kan er nog steeds van balen ging juist voor die waterbak haha, nouja binnenkort nieuwe ronde nieuwe kansen. :j

AnkeVivaldi

Ik ga later even verslagen lezen, ben nogal druk met van alles.
Hele dag gefotografeerd en net zo'n 4 uur lang bewerkt/geupload.
Foto's staan online (zijn nog wat foto's aan het uploaden dus gewoon anders over halfuurtje proberen)
http://www.hippisch-shot.nl

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 21:34

Mijn foto's van de waterbak :=

Straks zitten er kabouters onder de uitsprong :+
Afbeelding

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 21:36

Welk nummer had je Rowo?
edit:
Oh, foto staat er opeens al bij :D .

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 21:37

Je hebt Ukkie (nr 81 vandaag) er iig knap op staan :+:

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 21:37

Laatst bijgewerkt door Kahawa op 25-09-11 21:39, in het totaal 1 keer bewerkt

marsmars

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 21:38

Die van Roxxie zijn ook wel te hilarisch :') _O- ( niet l ullig bedoeld hoor ;) )
Laatst bijgewerkt door marsmars op 25-09-11 21:38, in het totaal 1 keer bewerkt

rowo

Mijn andere 2 zijn ook errug leuk Anke!! Sorry dat ik hem hier had geplaatst, maar vond hem zo grappig 8-)

@ Marcia: :)) Idd zeg... echt zo van! HOOOOOOO Nitro, *oeps* verkeerde :+
Laatst bijgewerkt door rowo op 25-09-11 21:39, in het totaal 1 keer bewerkt

daNiielle_

Hahahaha gave foto rowo. :D
Kan nog niks zien... Half uurtje wachten dan maar..

Heleen_B

Zo na lang dagje weer thuis. Heb vanmorgen oefencross gereden en schimmeltje deed boven verwachting. Pakte super aan, alleen bij de waterbak die sprong ervoor zat ik slecht en raakte beugel kwijt en daardoor ff volte moeten draaien voordat we de waterbak in konden! Nu eens op zoek naar wat leuke foto's. Heb er al een paar gekregen van een bokker :D Was overigens nr. 2 van de oefencross paarden.

De meeste hebben dus wel lekker gereden! Vond het ook een supermooi terrein en was ook goed geregeld geloof ik!

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 21:40

Hee rowo jij was na mij. :D