Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) 

Die Riesling die hij mee had was
? had het niet eens door hahaha. Miss een verkeerde reactie op het terug kruipen van haar. Naja ben nog steeds tevreden
Nou mijn verslagje. Dressuur ging stukjes beter, maar over het algemeen prut. 181 en daarme 18e ofzo. Springen stond echt laag en dan letten we beiden niet genoeg op.
Dus 1 balkje. Hij zou dicht lopen en ik drukte al af, tja dat gaat niet. Netjes bij de Da en toen naar de start. Hij had het allang door dus de oortjes stonden strak naar voren. In de cross had ik wel vertrouwen. Kwam alleen echt niet goed voor h2 dus dat was een rot sprong, maar toen ging het super! Overal foutloos door!
Wel wat te langzaam, maar onderweg vlogen we bijna onderuit, dus niet voluit gegaan. Kreeg na de finish nog complimenten dat het water lijntje zo goed ging, uit het boekje volgens deze mevr.
Mijn dag kan niet meer stuk. Nu maar weer dressuur oefenen.
Heel tevreden iig. Bedenk mij alleen net dat mijn moeder over de bank heeft betaald en ik heb weer betaald vandaag. Dat si niet zo handig. Zo maar even mailen.
Ik heb een geweldige dag gehad heerlijke cross veel geleerd.
(vielen overigens naar mijn idee best wel veel van die losse balkjes..
)
Toen we omhoog gingen dacht ik alleen nog maar terug zitten terug zitten terug zitten...
Verder heerlijk doorgegaan, flink gas gegeven na 2-5 en 9 en na 12. Ook op de dubbel bij de witte planken dacht ik dat het steils zouden zijn en dat bleek dus een oxer. Dan schrik je toch wel even, want ik reed daar iets op terug. De wal op (de hoge kant..
) kreeg Bull een "slot examen" hoogtevrees en hij is met een 10 geslaagd..
Rustig erop en heel beheersd eraf. Verder heerlijk gereden en in aanloop naar de de laatste hindernissen dacht ik echt...nou gaat het echt gebeuren, de picknicktafel bezorgde mij ook enige vrees (ivm val OK) en in combi met een zeer aangeklede lounchebank erachter ( ik had hem zo mee willen nemen..
) maar voor ik het wist waren we er al over gevlogen....
daarna de punt, netjes terug mooi lijn aangesneden en ruig erover...ik was verbaasd, nu het aambeeld, daar reed ik echt even op terug in de handgalop, dat deed hij keurig, maar ik gaf hem daarmee wel een wat rotte afstand op het hoefijzer, maar hij werkte heel snel de beentjes weg. Rustig naar het water omdat ik hem niet wilde verrassen met het publiek en alles en het waren toch 3 bomen achter elkaar, het ging voor het beeld denk ik wat vertraagd, maar Bull voelde voor mij niet gespannen maar ging wel heel voorzichtig, dus luidkeels aangemoedigd door wat later Evony bleek te zijn...
hihihihih...ik met gebalde vuist en hoera geroep door het water, ik was zo trots op Bull, hij ging volle vaart rochting finisch en toen ging het mis.
hahahaha...nee hoor alle gekheid op een stokje, jammer van de slot fase vandaag maar ik heb echt geweldig en heerlijk gereden met hem, goede leerfase. Ik vond de cross ditmaal voor het eerst echt TOP. dikker en technischer echt gaaf. De tijd is moeilijk, maar dat hebben we daar allemaal. De mooiste cross tot nu toe die ik daar gebouwd heb gezien en heb er nu 4 of 5 keer gereden. Maar blijf geen briefjes bij de Hindernissen echt een minpunt vinden. Zelf gokken wat er dan maar verandert .......tja......we moeten het maar doen met die eigenwijze crossbouwer...