St. Maartenvlotbrug en al die kleine dorpjes staan er volgens mij ook een paar net tussen de bordjes van 50 naar 80, zodat je al lekker aan het optrekken bent.
A9 staat ook vol idd, maar die rij ik meestal op cruise control om die reden
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

manic schreef:Ik zie allemaal voorbesprekings topics van onder andere Lisse en Neede, maar ik zag nog niks over Texel...
Wie gaat er allemaal heen?
Ik vertrek de 9e richting Texel en mag de 11e mijn rondje in de BB rijden
Paard staat als het goed is bij Vrij & Blij en ik mag er in mijn tentje bij. Hopelijk is het weer niet al te druilerig dan
Wie nog meer?
texelse schreef:Vanwege de bacterie, en ook, en misschien meer nog, vanwege de schapen. Die laten zich snel opjagen door honden en dan blijkt opeens in iedere hond een stukje jachtinstinct te zitten. Met alle gevolgen vandien.
Kortom: gewoon geen honden.

. Wordt aan gewerkt, maar het is net als met alle vrijwilligerswerk, dus al wil je zelf nog zograag...... soms komt er wat tussendoor dat echt eerst moet, omdat het geen vrijwilligerswerk is. Dus nu snel bokt weer dicht en hard aan de gang. Klein beetje geduld nog Roos, het wordt in ieder geval vandaag. 
Hoe krijg ik het weer voor elkaar. Maar het is ook nog niemand op gevallen. En zelf had ik het ook nog steeds niet door, vroeg me af wat je er zo bijzonder aan vond. Totdat Jorieke me op deze typefout wees. Ik ben dus het grote voorbeeld van gokkend lezen. Dat gaat snel, maar af en toe heb je een misverstandje.