[SGW] Setjes ruiter en paard in de sgw

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

maximiliano

Re: Setjes ruiter en paard in de sgw

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 10:50

Ja als je het zo zegt mistid begrijp ik het! Ik zou voor een half jaartje ook niks anders kopen!
Mijn springsingel is trouwens ook zwart! Kon hem krijgen nieuw voor €30!
Nouja die flap zit toch onder z'n buik dus dacht voor dat geld koop ik hem gewoon ;)

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 11:05

Ben ik helemaal met je eens hennydehart. :j

't is alleen een speciale singel voor paarden met singelnijd. Dus een singel van 200 euro vervang je niet zomaar even omdat hij bruin moet zijn.
Zadel is een drama om te vinden, paard heeft hele hoge schoft.

Dat is wel een koopje zeg!

MelanieB: Dat paars met bruin staat heel leuk op een schimmel!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 16:26

Eerlijk gezegd gaat de kwalitiet en de pasvorm van de beenbeschermers bij mij voor de kleur :o Nu vind ik zwart nog steeds het mooist,maar al had ik bruin tuig dan had de kleur van mijn beenbescherming me niet uitgemaakt. Zo ben ik ook met dekjes en dekens. pasvorm, waterdichtheid gaat boven de kleur.

Speciaal voor Jetske mijn laarzen, de roze piping op de achterkant was in eerste instantie niet de bedoeling,maar dat scheen niet in het blauw te kunnen. Was wel een verassing met ophalen :D
Afbeelding

En ja ik heb iets met roze, mijn wand en bank zijn het ook voor de oplettende kijker :P

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 16:28

Gave laarzen roos

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 16:29

Dank je, alleen hebben ze 1 laars ingeregen en ik zou niet weten hoe dat bij de 2e moet :D

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 16:48

Wauw Roos die zijn echt mooi!
Mijn zusje wil die in het bruin met creme vertelde ze vanochtend toevallig!

edit: wbt dat inrijgen, volgens mij moet je met 1 kant van boven en 1 kant vanonder beginnen zodat ze in het midden weer samenkomen! Dus eerst doorsteken van boven naar beneden en dan met 1 kant boven en 1 kant onder rijgen. Snap je het nog :o ?

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 17:17

Ik vind ze erg gaaf Roos, past echt mooi bij je outfit!

Wb de beschermers in kleur. Daarvan ben ik met de crossbeschermers ook gewoon makkelijk. Voor de pony's had ik zwarte, dan hou ik die ook gewoon totdat ze echt stuk zouden gaan. Ik ga niet opeens een andere kleur aanschaffen dan.
Voor Bo moest ik natuurlijk een grotere maat hebben en toen heb ik wel bruine genomen. Als ik toch nieuwe 'moest' dan wel in mooi bruin.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 17:19

Gaaf Roos!
Enne, pasvorm gaat natuurlijk ook wel boven de kleur hoor, vrij logisch, maar het is natuurlijk daarbij wel leuk om een kleurtje te hebben ;)

Wbt tuig ander kleur, ik zie zoveel met zwart tuig en bruin zadel rijden.
Maar zwart zadel en bruin hoofdstel en bruin borsttuig vind ik ook niet alles.. :o hoofdstel kun je zo kopen, zadel ff niet.

Bloempjeh_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 18:44

Mooie laarzen Roos! Valt mooi op, maar is toch niet overdreven.

natuurlijk gaat de pasvorm etc voor op de kleur, maar ik heb toch ook graag dat het plaatje gewoon àf is. Voor training maakt mij dat allemaal niet zo uit hoor, maar soms zie ik kleurencombinaties die echt wel apart zijn :+
Nu heb ik dus pas bruin tuig, maar ik rij nog wel met mijn zwarte laarzen en cap. Nieuwe laarzen erbij is weer een mooi bedragje en voor dressuur heb ik nog wel zwart tuig. Dat wordt dan weer het doel voor volgend jaar erbij. Zo blijf je natuurlijk wel bezig :)

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 18:46

Ik hou altijd iig aan zadel en hoofdstel matchen. Verder qua laarzen ed is mooi, maar dat komt altijd nog wel. :))
Bij bon heb ik ook wel eens als ik snel moet overstappen met springen dat ik zwart tuig heb en bruine laarzen en bruine bp/cap enz.

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 18:55

Nou ik heb een andere standaard. Ik vind op een vos een zwart hoofdstel echt niet mooi, mijn dress zadel is zwart maar bij een vos gast echt wel een bruin hoofdtel om!
Wbt beenbeschermers die heb ik gewoon in functioneel zwart.
Leuke laarzen Roos. Ik ben ook een roze freak, heb ook een roze huis ;) als ik zelf nieuwe laarzen zou kopen zou ik ze denk ik eerder zo als evelien laten maken.

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 18:59

Mooooi Roos!! :j

Haha inderdaad, zo blijf je bezig. Je hebt elke keer iets om voor te sparen!

Heb nu eerst 'geinvesteerd' in een goede bodyprotector, beenbescherming, en machnetische boots gekocht voor na het crossen. En nog een aantal dingen.
We zijn pas begonnen met de sgw, dus over een tijd zullen we vast compleet zijn.
Maakt me eerlijk gezegt ook niet veel uit, vind het zelf reuze meevallen zo, set wordt vanzelf wel een keer compleet.
Het is gewoon niet zo makkelijk om goed tuig te vinden voor een paard met zoveel verschillende maten, en bijv. steile schoft.

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 19:20

Afbeelding
Wij starten in lichtbruin/groen met bruin tuig. De beschermers zijn nog zwart maar zolang die nog functioneren komt er waarschijnlijk niets anders. Zouden wel graag bruine cross beschermers willen.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 20:08

Wat een leuk topic dit :D !
Leuk om te zien dat er zoveel verschillende sets zijn en iedereen weer andere dingen leuk vind.
Zelf heb ik niks met roze maar ik vind het subtiele randje van Roos wel erg mooi, en de combi roze en donkerblauw blijf ik ook nog steeds erg chique vinden.

Zelf heb ik lang moeten nadenken over mijn crosskleuren, heb een tijdje in het lichtblauw ,et donkerblauw rondgereden omdat ik daar toevallig al veel van had en mijn bodyprotector donkerblauw was:
Afbeelding

Bij de aanschaf van een nieuwe bp lang getwijfeld, er zijn zoveel leuke combinaties maar heel veel zie je al zo vaak en ik houd zelf ook niet van al te felle kleurtjes en aangezien ik een bruin paard heb viel bruin voor mij af en blauw ook omdat je dat zoveel ziet, ben uitendelijk voor zwart wit gegaan omdat al mijn tuig al zwart met wit onderleg/gestikt was. ik krijg heel veel leuke reacties op mijn nieuwe outfit, de een vind het helemaal niks maar de ander vind hem weer super gaaf, je ziet het hoe dan ook niet vaak:
Afbeelding

edit: typo
Laatst bijgewerkt door Eef_Bam op 13-08-11 20:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Sneeuw88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 20:18

Ik vind het wel gaaf Eef!

Ik startte met mijn pony niet echt in een setje, met mijn toekomstige paard wil ik graag in het donkergroen en zwart starten (de kleurtjes van Texel haha), dus ben al lekker aan het rondneuzen :D

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 01:23

Super gaaf juist Eef!

Je laarzen zijn top Roos! Ik denk dat het juist perfect is zo! Misschien was het met een blauwe achterkant teveel geworden! Dit is echt leuk zo!

Melani B zo denk ik er dus ook over! Hoofdstelletje kost niks meer tegenwoordig!
Zodra je laarzen en cap 1 een andere kleur zijn vind ik dat juist weer niet storend!
Misschien zeikerig van mij maar het tuig van mijn paard vind ik het mooist in 1 kleur!
Tuurlijk wijkt het altijd wel iets van elkaar af! Door de merken enz!

Super leuk om te zien wat iedereen verzint als outfit!

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 15:43

Mijn nieuwe dekje, oornet en frontriem voor in de cross. Het paars is in het echt nog net wat paarser, op de foto lijkt het een beetje blauw. :+

Afbeelding

Roos, mooie laarzen!

Er komen een hoop gave sets voorbij. :)

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 16:10

EVELIEN @ volgens mij hebben wij hetzelfde merk shabrak... :D bevalt super.

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 16:17

Super gave set ook evelien! Past echt gaaf bij de rest van je spullen!

AnkeVivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 16:28

Ik zie echt prachtige sets voorbij komen <3 !
En ik vind je laarzen ook erg gaaf Roos.

Bij de pony's crosste ik in het roze, bruin/oranje of grijs/geel
Afbeelding
Afbeelding

Ik weet nog niet precies wat ik bij mn paard ga doen. Wil nog wel een nieuwe set dus hou het topic even in de gaten voor leuke kleurencombinaties :)

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 16:28

Grijs geel lijkt ook leuk. :j

bontkwagga

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 17:10

Er komen veel gave sets voorbij zeg! "Vroeger" (toen ik nog bij de ponies reed) was dat wel anders, toen was het al heel wat dat ik in paars/wit (met super gave rode bp) reed. Toen waren de meeste kinderen nog niet van de setjes :)

Afbeelding

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 17:15

Afbeelding

Ik wil nog een keer een matchende capcover en shirt aanschaffen maar dat laat mijn bankrekening niet toe nu ik een nieuw 5 punts borsttuig heb gekocht + nieuwe springsingel :+

AnkeVivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 18:28

heee een foto van mij haha :P
Jammer dat je capcover inderdaad net niet wat donkerder groen is, maar wel gaaf die kleur op een vos!

Heleen_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 19:32

Zoek nog een leuk kleurtje voor bij deze schimmel:
Afbeelding

Heb gewoon zwarte beschermers en een donkerblauwe bp. Dus het moet daar wel een beetje bij passen!