Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Saar88 schreef:Ik heb foto's van de nummers 17 t/m 22, 27 t/m 31, en 33 en 34.
Ook heb ik van nummer 25 foto's gemaakt, maar die zijn niet zo mooi geworden.
Zit er iemand van jullie bij? En mag ik hier foto's neerzetten of moet dat ergens anders?

lindar1985 schreef:whow bedankt voor alle antwoorden. heel uitgebreid en heel snel!
Ik rijdt heel vaak tijdens mijn buitenritje langs stal drienerbroak! Wat grappig, dus ken het wel!
Mag je ook mee doen met de onderlinge wedstrijd als je daar niet op stal staat? of lid bent?? Iedereen kan zich opgeven
En is er ook een mogelijkheid om gebruik te maken van het oefen terein van drienerbroak tegen betaling of iets dergelijks? Moet je even via de website het mailadres of telefoonnr op zoeken, dan kun je het even vragen.
Die cross in Diepenheim lijkt me ook wel heel leuk om een keer te proberen. Maar moet denk ik nog eerst een tijdje heel goed trainen met m, en dan is september misschien al snel. Diepenheim is om te trainen. Je heb variatie van hindernisjes van 50cm t/m M paarden (1m ong). Wel is het handig om iemand mee te nemen die er verstand van heeft en je kan helpen.
Toch maar weer aan het trainen met mijn paardje om door t water te gaan, ooit gaat hij me vast vertrouwen daarin.. haha!
Anke_94 schreef:Och jah!! Dat meisje met die Schimmel, ze stond naast me af te zadelen, haalt de peesbeschermers eraf en het eerste wat ze ermee doet is een die pony er een klap mee geven! Dat arme beest snapte er niks van.. Heb haar niet zien rijden maar als ik dat zo hoor is dat ook niet echt vriendelijk gegaan..

gingen we zo snel dat we een soort wit/bruine waas zijn geworden?

askazita schreef:ik heb haar een pb gedaan met de datumsAnke_94 schreef:Och jah!! Dat meisje met die Schimmel, ze stond naast me af te zadelen, haalt de peesbeschermers eraf en het eerste wat ze ermee doet is een die pony er een klap mee geven! Dat arme beest snapte er niks van.. Heb haar niet zien rijden maar als ik dat zo hoor is dat ook niet echt vriendelijk gegaan..
ze stond ook naarst mij, dat heb ik niet gezien maar ze zat ook steeds te zeuren tegen het paard.
met het losrijden voor dressuur schrok het paard of en toe en toen zat ze ook al steeds te slaan
zelfs bij de trailer nog ermee bezig dus 
Lowara schreef:enkele maanden terug heeft dit meisje volgens mij ook in de paard&sport gestaan bij dat rechtzaken gedoe.
is ze ook door de KNHS op de kop getikt wegens onsportief gedrag naar het paard toe. geloof in De Lutte vorig jaar.
wel zonde dat ze er niets van geleerd heeftzelfs bij de trailer nog ermee bezig dus
Maar iig voor volgende keer
dat had ik niet verwacht.

Maar of dat dit meisje is (kan haast niet anders) weet ik niet.
Als ze stopt voor de boom, eerst er ff voor houden en een keer goed aan drukken. Niet direct weg draaien. Ze gaat het water verder wel erg braaf in eigenlijk.