Mootje schreef:Evony, je hebt twee stijljury's. Dit hoort op hun formulier te staan.
2? ik heb maar 1 formulier gezien! Weet je zeker dat er 2 waren?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
bianca1980 schreef:_lautje_ schreef:Ik heb niet gereden. Bodem werd heel slecht en ik vond het op sommige stukken onverantwoord. Nadat Corien over de kop ging door de bodem was ik er helemaal klaar mee.
OOHH mijn god ik wenstte haar nog succes...hoe gaat het met haar dan nu ??

foutloos, enige twijfel even op 10 A maar toch mooi doorgaan, hetzij wat slowmotion...
Daarna fijn doorgereden, heerlijk relaxt waren wij aan het genieten. Resultaat foutloos, maar wel met een tijd van 6.38 ..
dus ik krijg zo'n bulk tijdfouten aan mijn R.e.et
dat ik zowieso niet in de prijzen zal vallen.
dus dan nog maar 2 bakkies koffie erin gegoten ?? commercieel handig, maar echt klantvriendelijk niet.
moment had net een fractie later gemogen:

_lautje_ schreef:Corien is in orde, jack is helaas niet goed. Was op de ena laatste sprong. Hij kreeg op die bodem geen afzet meer en dan ga je.
mireilledons schreef:Ik weet even niet wie het vroeg (Evony??), maar er zat gisteren een stijljury bij de sprong voor het water (was 8 volgens mij).
Hopelijk komen de stijlpunten ook nog op internet, want dan zou ik zomaar 2 winstpunten gehaald kunnen hebben gisteren..

Ben best wel een beetje trots op mezelf