[SGW] Verslagen Eventing Maarsbergen B/L/M 24/25 juni 2011

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 17:14

Mootje schreef:
Evony, je hebt twee stijljury's. Dit hoort op hun formulier te staan.

2? ik heb maar 1 formulier gezien! Weet je zeker dat er 2 waren?

tientjeh

Re: Verslagen Eventing Maarsbergen B/L/M 24/25 juni 2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 17:16

Ik heb mijn formulier niet gezien en het staat helaas ook niet op de uitslagen.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 17:18

Ik heb niet gereden. Bodem werd heel slecht en ik vond het op sommige stukken onverantwoord. Nadat Corien over de kop ging door de bodem was ik er helemaal klaar mee.

_Noor

:D Met dank aan Bianca!

Afbeelding

_Noor

_lautje_ schreef:
Ik heb niet gereden. Bodem werd heel slecht en ik vond het op sommige stukken onverantwoord. Nadat Corien over de kop ging door de bodem was ik er helemaal klaar mee.

Dan heb je de enige juiste beslissing genomen, Lau!

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 17:19

_lautje_ schreef:

Hier hetzelfde verhaal. :( Baaaal

Evony

prachtige foto noor!
Goeie beslissing lau!

bianca1980

_lautje_ schreef:

OOHH mijn god ik wenstte haar nog succes...hoe gaat het met haar dan nu ??

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 17:23

bianca1980 schreef:
_lautje_ schreef:

OOHH mijn god ik wenstte haar nog succes...hoe gaat het met haar dan nu ??

schrijf jij eens door met je verslag :Y)

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 17:24

Eef, Lau we hoorden het al van Corien, balen!
Voor Corien ook heel rot natuurlijk :\

Verder lees ik wel positieve verslagen, fijn!

Noor; stoere foto!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 17:24

Corien is in orde, jack is helaas niet goed. Was op de ena laatste sprong. Hij kreeg op die bodem geen afzet meer en dan ga je.

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 17:27

Ik val even binnen hoor.
Weten jullie toevallig of er vandaag ook een fotograaf aanwezig was? :)

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 17:31

Mijn verslagje : dressuur gaat steeds beter en constanter in de aanleuning en rechter, had hele fijne stukken maar ook nog wat foutjes (aanspringen galop in de slangevolte en met inzet wijken rechts, maar ja, daarin moet ik nog even beter gaan aanvoelen dat hij op wedstrijd toch nog wat scherper eraan staat)
Springen :foutloos met twee tijdfouten .....dat heb ik al lang niet gehad... :?
Cross : Ik had er zin in, had op zich goed vertrouwen in de bodem. Omdat ik echt nog meer een combi met Bull wil worden besloten geen tijd uberhaupt te rijden, maar gewoon lekker genieten en een volte maken tussen de twee huisjes 7 en 8 (Bull is denk ik nog niet ready voor zo'n schuine lijn, vandaar mijn keus)
Ik heb dus een heerlijke cross gereden..... :D foutloos, enige twijfel even op 10 A maar toch mooi doorgaan, hetzij wat slowmotion... :D Daarna fijn doorgereden, heerlijk relaxt waren wij aan het genieten. Resultaat foutloos, maar wel met een tijd van 6.38 .. :o dus ik krijg zo'n bulk tijdfouten aan mijn R.e.et ;) dat ik zowieso niet in de prijzen zal vallen.
Ik bleek met 192 tweede in de dressuur te staan van mijn ring 3, maar das dan jammer. Wat telt is dat we heerlijk gereden hebben en na de val van Oudkarspel voelde dit weer gewoon goed. Uitslagen dus niet afgewacht, lekker op tijd naar huis. Ik was nummer 15 dus dat werd nog een mega lange ruk en dat was het me niet helemaal waard.

organisatie supersnel met de voorlopige tussentijdse uitslagen !!! +:)+ netjes hoor.

Enig minpuntje vond ik de catering : ik wilde 3 bakkies koffie en moest verplicht 10 bonnen afnemen... :? dus dan nog maar 2 bakkies koffie erin gegoten ?? commercieel handig, maar echt klantvriendelijk niet. :(

Mijn foto's... :D moment had net een fractie later gemogen:
Afbeelding
Het dambord, daar was ik wel trots op dat hij daar fijn op aanpakte, geen enkele twijfel. Na de val voor de picknicktafel zag ik hier het meest tegenop.
Afbeelding

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 17:32

He, jou heb ik vandaag gezien. :P

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 17:35

_lautje_ schreef:
Corien is in orde, jack is helaas niet goed. Was op de ena laatste sprong. Hij kreeg op die bodem geen afzet meer en dan ga je.

die H16 had idd een slecht stuk op de bodem, meer mensen hadden daar een rot afzet hoorde ik, twas ook een donker stuk. Ik hoop wel dat Jack herstelt en dat het niet TE ernstig is ...... :(:)

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 17:36

Bianca: super! Gaat echt goed zeg :D

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 17:37

_Roosmarijn_ schreef:

hahaha tja sommige sets vallen ook wel op he, zoals ik nu al meerdere sets waanzinnig mooi vind !!!! steeds meer mensen hebben nu toch echt wel een echt herkenbare kleurcode... :D :D

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 17:38

Dat was idd een kl*e sprong, hopelijk valt het mee voor Jack.

Eef en lau, net al gemeld maar heel verstandig. Als nr 87 vond ik het nog goed te doen, maar het werd er bepaald niet beter op.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 17:46

Nu ik erover nadenk, ging het bij ons ook niet helemaal soepeltjes daar. Jer tikte ook aan :j

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 17:47

netjes Bianc! Stoere foto's ook
Noor jouw foto is ook gaaf

mireilledons

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 17:51

Ik weet even niet wie het vroeg (Evony??), maar er zat gisteren een stijljury bij de sprong voor het water (was 8 volgens mij).

Hopelijk komen de stijlpunten ook nog op internet, want dan zou ik zomaar 2 winstpunten gehaald kunnen hebben gisteren..

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 17:53

mireilledons schreef:
Ik weet even niet wie het vroeg (Evony??), maar er zat gisteren een stijljury bij de sprong voor het water (was 8 volgens mij).

Hopelijk komen de stijlpunten ook nog op internet, want dan zou ik zomaar 2 winstpunten gehaald kunnen hebben gisteren..

ik heb maar 1 stijl formulier gezien, heeft iemand anders er 2 gezien?

hetismij

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 18:11

Heb alle verslagen zo'n beetje gelezen, voor diegenen die goed hebben gereden, goedzo! En voor de wat minderen, volgende keer beter..

Hier mijn verslagje, dressuur ging wonderbaarlijk goed wat beloond werd met een monsterscore van 218 punten (bedenkend dat ik in Chaam nog 163 reed in de B verbaasde dit me ook wel, ze liep wel echt onwijs lekker). Springen ging goed, simpel rondje en eindelijk begin ik het gevoel te krijgen dat het van mij is. Kwam wel een beetje verkeerd op de eerste van de gele dubbel (9) maar paard wist zich goed te redden :+

Toen de cross in, was best zenuwachtig zeker omdat ik vandaag niet de hele cross meer heb gelopen en was erg benieuwd naar de bodem. Gelukkig moest ik als 44e dus bij mij viel het nog mee en was het prima te doen. Helaas op 10 een weigering, heb dit keer wel het idee gehad dat ik er nu écht goed aan gereden had en er echt overheen wilde, maar mevrouw besloot op het laatste moment om haar hoeven de bloembak te zetten, ipv erover heen te springen. Opnieuw aangereden en na wat aanmoediging van de kant (waar ik nog hoorde dat ze daar ruzie overkregen omdat dat niet mocht) toch eroverheen en verder het water super gereden. Laatste stuk van de cross vond ik lastig, juist omdat er zoveel lange stukken tussen de hindernissen zaten. Paard wil graag erg hard en ik had echt het idee dat ik haar niet kon houden, ben sommige stukken maar gaan draven om op safe te gaan. De hindernissen doet ze dan echt wel weer heel goed, niks kijken en gewoon springen. Tis jammer dat ze zo drammerig is, daardoor hadden we nu een enorme buts tijdfouten omdat ik haar gewoon niet durfde te laten gaan... Als iemand daar nog tips voor heeft? Met de training doet ze het niet dus het gaat echt alleen om de cross zelf, het springen gaat nu ook gewoon supergoed en dan luistert ze ook echt, maar in de cross wordt ze gewoon helemaal gek..

Wel de cross uitgereden met maar 1 weigering dus de 1ste winstpunt voor ons in het L is binnnen :D Ben best wel een beetje trots op mezelf ;)

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 18:14

bianca1980 schreef:
_Roosmarijn_ schreef:

hahaha tja sommige sets vallen ook wel op he, zoals ik nu al meerdere sets waanzinnig mooi vind !!!! steeds meer mensen hebben nu toch echt wel een echt herkenbare kleurcode... :D :D

Ja, jij was niet te missen. :P

hetismij

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 18:31

Was trouwens wel apart dat er schijnbaar werd omgeroepen dat ik een onfortuinlijke val had gemaakt en mijn paard losliep in het parcours. Ik wist van niks dus kwam bij hindernis 16 hoorde ik: "correctie, marlies zit nog op haar paard en rijd nu naar de finish van de cross" Dus ik dacht al huh? Maar mijn groom was dus helemaal in paniek geraakt want ze wist niet waar ik was en waar mn paard was, die naar het secretariaat, wisten ook van niks, dus hoop gebel en alles terwijl ik gewoon nog op mijn paard zat :p