[SGW] [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 22:23

Goedenavond!
Ik ben weer terug van werk. Kan mijn rechterbeen zowat niet meer optillen, wat ik daar nou mee heb gedaan := Het aanspannen van de spier die zorgt voor je been optillen doet echt zeer, beetje in de buurt van mijn lies. Hopelijk is het morgen weer minder. Heb vandaag het rijden zelfs overgeslagen, maar morgen moet ik er toch weer ff op. Gelukkig heb ik morgen een iets rustiger dagje: Om 9 uur hertentamen, dan naar stal en dan pas weer om 16 uur weg naar werk. Zaterdag gezellig met Mootje hindernisjury, en daarna als een speer ook weer door naar werk tot 01:00. Zondag nog een dagje hindernisjury, en dan mag ik weer even bijkomen :D

Leuke foto Tientjeh
Spannend Karen!
Jeetje Lielle, dat is wel een aardige brand! Ben benieuwd hoe het nou zit met je kaartjes
Wat ongelofelijk balen Mirthe :(:)
Fijn dat je lekker gereden hebt Itsme
Welkom terug Jetske!
Stoer dat je toch in de regen bent gaan rijden Sussie!
Wat balen dat het rijden niet wilde Bvw
Lekker dat je fijn gereden had Margriet
Welkom PP!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 22:27

Avond!

Allereerst even een :roll: voor moeders voor de wijze van het openen van het nieuwe topic :=

Evie, van harte gefeliciteerd met je slagen! *\o/* Ik zou lekker van je vakantie gaan genieten. Ik heb ook een 5 op mijn eindlijst en er heeft nog NOOIT iemand om mijn cijferlijst gevraagd hoor!
Mirthe, :(:) Evengoed lekker genieten van je vakantie!
Karen, ik zoek een leuke schimmel als jij een leuke vos zoekt <<) Leuk appartement! Die prijzen zijn in die regio inderdaad niet vreemd (helaas)!
PP, welkom!
Jantine, leuke foto van Sem!
Dorien, fijn dat je jonge beest het zo goed deed op de club! Een heel knap paard dus! :D
Bvw, :(:) Komt vast omdat ze drachtig is :D
Margriet, kwartje was dus snel gevallen bij C!
Mendy, fijn dat zoef braaf was!
Druk program, Snoek!

Nou, dagje Spa Zuiver is heel goed bevallen! Erg mooie sauna en het was lekker rustig. Na de lunch even uitbuiken op een verwarmd waterbed en toen zomaar een uur later pas weer wakker geworden :o Wel dikke files op de heen- en terugweg door de regen (en we gingen ook niet echt op slimme tijden heen en weer). Daarna chinees gegeten bij schoonmoeder, want zwagertje is geslaagd voor zijn VWO met een 8 voor economie! Nerd (oké vorig jaar wel gezakt maar dat mag de pret niet drukken toch?).
Net nog even de paardenbeesten in de paddock gehad, want die hadden niet buiten gespeeld vandaag -O- Ondertussen alvast een deel van mijn spullen schoongemaakt, dus morgen na het rijden niet meer zoveel werk :O

xxitsmexx

Re: SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 22:34

ah wel lekker noor en dat uurtje later wakker worden had je dus gewoon nodig.

Ik heb mijn eerste crossje (oefen) met bay opgegeven. namelijk Broekelo op 9 okt. Maar weet uit andere jaren dat het heel snel vol zit. Het schiet al heel erg op zag ik op de deelnemerslijst. :D binnenkort maar eens een puppylesje bij rob plannen

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 22:47

Goedenavond. Zo jullie zijn snel gegaan ;).
Ik zat de hele dag in Den Haag bij het World Forum. Ben net thuis. Morgen ochtend vanaf 9 uur ons evenement opzetten en klaarzetten. Om 3 uur richting Eindhoven voor Guus Meeuwis en Zaterdag is ons evenement. TE druk dus :+. Was ook niet mijn idee, maar goed. Het is niet anders ;).
Lees weer even bij als ik tijd heb, sorry.

Met schoonvader gaat het goed. Geen aanval meer gehad. Dus als het nog 24 uur zo blijft mag hij morgen naar huis :).

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 22:51

:wave:

Margriet; Mooi dat je zo fijn gereden hebt!
Bianca; vervelend dat het rijden niet wilde :(:)
Welkom PP!
Shanouk; hmm dat is minder van je been, hopelijk trekt het snel bij :(:)
Noor; Klinkt als een heerlijk dagje. Lekker :) !
Kim; Succes en met je drukke weekend. Fijn dat het met je schoonvader weer beter gaat!

Ik heb zo net nog even met Koetje gesprongen. Laatste tijd gaat het springen niet zo lekker, grotendeels omdat ik nogal loop te prutsen. Gelukkig ging het net wel fijn. Morgen nog een dressuurlesje (met beide heren) en dan zijn we echt wel klaar voor het weekend.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 23:53

Het nieuwe topic is in stijl geopend zie ik :D !

Balen dat je gezakt ben Mirthe, je had het zelf als wat verwacht had ik inderdaad begrepen, maar het is nog steeds ontzettend balen natuurlijk :(:).

Ik ga zo maar naar bed, ga morgenvroeg om half 8 ontbijten met mijn oppaskindjes en ze naar school brengen :D .Daarna maar gelijk door om mijn her aan te vragen, gaat toch wiskunde worden, eigenlijk wilde ik dat al veel liever maar iedereen verklaarde me voor gek met een 6 voor wi en een 5 voor Latijn,maar vaders heeft me toch weten te overtuigen, ik weet dat ik daar gewoon veel hoger op moet kunnen halen en Latijn is gewoon niet echt mijn ding. Dus dan doe ik maar gewoon het vak waar ik de meeste motivatie voor heb omdat ik weet dat ik daar veel beter kan.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 00:33

Ik zie dat ik de eindsprint heb gemist ;(

Bijlezen gaat erg moeilijk met een telefoon en sloom internet. De mensen die geslaagd zijn, top! Gefeliciteerd! Mirthe, balen meid!
Het is hier erg gezellig, lig net in bed. We zijn uit eten geweest en lekker aan de wijn gezeten. :P

Hoe gaat het met de voorbereidingen voor Maarsbergen en Vlietland?

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 07:39

Ik zie dat ik ook alles gemist heb.

Mirthe, balen dat je gezakt bent.

Gaat weer gauw aan het werk.

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 08:20

Shanouk druk weekend voor de boeg dus! Hopelijk valt het met de regen nog wat mee dan!
Noor heerlijk uitgerust nu? 8 op economie is wel goed zeg!
Kim jij ook al druk druk.
Jetske fijn dat je les met koetje goed ging.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 08:27

Goedemorgen.
Druk dagje vandaag. Straks eerst dressuren, daarna tuig poetsen en alles klaarleggen voor morgen, daarna Sannnn ophalen en richting Vlietland om te cross te verkennen!

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 08:28

Heel veel succes dan alvast maar Sim! En de anderen ook alvast!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 08:29

Goedemorgen :wave:

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 08:36

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 08:40

Morgen :wave:

PP: Welkom! Benieuwd of je ons tempo aan kunt ;)
Kim: Succes met alle drukte en alvast heel veel plezier bij Guus! Ik ga zo maar eens kijken of er nog poncho's te koop zijn, zaterdag ook naar Guus en dan is zo'n poncho niet geheel overbodig :D
Jetske: Fijn dat je springen weer goed ging!
Evie: Vind het goed dat je het gaat doen hoor! Begrijp het wel :) Ik was geslaagd en heb mijn 5 voor Engels toen ook nog opgehaald naar een 6..

Ik heb al wat mailtjes geantwoord voor de rijvereniging en ga eerst maar even boodschappen doen en naar stal want het is nu mooi weer buiten 8-) Heb me verder opgegeven voor een onderzoek naar social media en de EHEC-bacterie dus moet daar ook nog even wat voor doen. Vanavond met een groep studentenruiters vergaderen en vooral ook lekker eten in Breda en dan ga ik maar naar het huis van vriendje (zonder vriendje helaas) omdat ik morgen toch naar Eindhoven moet voor Guus :)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 08:44

Jetske, Ziet er relaxed en simpel uit met Las!
Vief, Wederom een druk dagje. Veel plezier!
Sim & Sannn, Wandel ze in de Vlietlanden :D

Ik heb geen zin om te werken vandaag ^)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 08:45

Goedemorgen!
Ik ga even snel naar werk om voor een OR-vergadering, een zweep halen en een vestje terugbrengen/ruilen... paarden doen, leren leren leren en alles klaarzetten voor morgen!

:wave:

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 08:48

Kom je gezellig een dagje bij mij Mootje, kun je mooi met de leesmap, krant en honden in ut prieeltje zitten en we waren van plan om onder de middag een lekker broodje te gaan maken, wat wil je nog meer!
Goedemorgen allemaal!

Mootje en alle anderen: dat was ik dus hé, het moesje.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 08:52

Margreet, Dat klinkt wel heel aanlokkelijk! En natuurlijk in 't bubbelbad met kaarsen en een wijntje ;) :o

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 08:52

Goeiemorgen!

Ook ik heb de eindsprint gemist :o Gisteren was het echt mega druk op het werk en gisteravond ook in 1 streep door gegaan.
Evie, gefeliciteerd *\o/* *\o/* *\o/* En nog even succes met je her!
Mistid, al had je het volgens mij wel verwacht, blijft het toch wel even balen....
Sim heeft een drukke dag voor de boeg vandaag! Ben erg benieuwd naar de cross in Vlietland.
Sann, succes met je tentamen vandaag!
Snoekiej heeft een druk weekend voor de boeg en ook nog een tentamen vanmorgen...
Jetske heeft fijn gesprongen met koe :P
Noor heeft een lekker relax dagje gehad, heerlijk ;)
PP welkom!
Mootje, zit je nog steeds niet op je nieuwe afdeling dan????
Vief heeft weer een drukke planning ;)

Ik moet vandaag nog tot 17.00 werken en heb dan ook lekker weekend. Hoop dat het een beetje droog blijft aankomend weekend in Vlietland :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 08:55

JN, de facilitymanager is afgelopen week per direct op non-actief gezet en zal hier niet meer terugkeren... Wat de afgelopen tijd wel vaker voorkomt. Mijn verhuis-lot ligt nu in de handen van 'zijn' capabele (ahum) personeel. ;(

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 09:00

Goedemorgen!

Bedankt voor het warme welkom.

Ik ga zeker een poging doen om het tempo hier bij te houden hoor.

Iedereen die geslaagd is gefeliciteerd.
Mirthe (is dat Mistid?) is gezakt begreep ik dat is niet zo mooi. Hopelijk haal je het met je her's!

Wij willen vanavond al gaan parcour lopen maar ik weet niet of het in de planning past. Mijn auto staat bij de garage en die kan ik vanmiddag pas ophalen. Dus moeten nog even kijken hoe het loopt.
Ben wel blij dat hij op tijd klaar is. Want anders had ik op zeer kort termijn nog wat anders moeten regelen!

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 09:03

Wat een gedoe allemaal Mootje :(:) Zelf iets regelen met je nieuwe chef is zeker geen optie??

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 09:04

Was niet onaardig bedoeld hoor PP, maar geloof dat je het ook niet zo had opgevat :D
Hoop dat je auto op tijd klaar is!

Daar wordt je toch niet goed van Mootje.. :\
Wat een gelazer toch elke keer bij jou op het werk!

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 09:15

goeiemorgen!

PP welkom :D

ik heb ook geen zin om te werken

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 09:16

Goeiemorgen :D

Lekker vast geslapen dus beetje zwaar hoofd.... gister nog lekker met T getraind. Zeiknat geregend en laat thuis maar hij ging als de brandweer.

Mootje, jee wat een gedoe nog steeds...
Sim en San, veel plezier!
Noor, druk dagje!
Vief, jee waar haal je de tijd allemaal vandaan :P
Benthe, ook al zo druk!!!
PP, welkom :D

Ik heb vanmiddag lekker vrijgenomen, ga even rijden of longeren en dan cross lopen.