Hier is bijna alles in tassen/ kratten, kampeerspullen liggen al in de vrachtwagen. Morgen nog de rest in het vrachtwagentje stoppen en dan is het plan rond een uur of half 10/ 10 uur te vertrekken! Heb er iig goed zin in, tot morgen!
x_joyce_x
Geplaatst: 11-08-11 22:26
wij hebben ook alles klaar! alleen nog de laatst spulletjes dr in en pony logeren & wassen dan gaan we vertrekken. en hopen op mooi weer
ik ben af, maar het werk is ook af. Alles is ingepakt en staat klaar, hoeft alleen nog maar in de auto/trailer, en op stal de laatste dingen verzamelen (+ paard). Rijden doe ik in Brugge, we willen rond 11 uur weg in Eindhoven (= huis), dan zijn we tussen 1 en 2 ter plaatse.
fatal_flower
Geplaatst: 11-08-11 23:21
Lielle, SUCCES!! Ik duim voor je! En voor goed weer! Volgend jaar ga ik mee met mijn paard!
Mijn dressuur ging top, al had ik beter even wat aan paraplutraining gedaan 57 strafpunten en een 12e plaats was ik wel tevreden mee. Springen ging fijn foutloos, en binnen de tijd als een van de weinigen. Daarmee stond ik na dressuur en springen 3e. Cross ging heel erg fijn foutloos, ze stopte alleen voor het water, wat gelukkig niet afgevlagt was, maar daardoor wel wat tijd verloren waardoor we als 11e zijn geeindigd.
Ik heb helaas moeten opgeven na de dressuur. Mijn paard liep niet correct. Kan niet zeggen dat ze volledig mankte, maar zeker met dat lekker regenweertje liep ik niet graag het risico op erger.. Baal(de) wel flink
Ik hoop dat het bij de rest beter ging!
Ibonn
Geplaatst: 14-08-11 21:03
Ik denk dat iedereen nog onderweg is, stond file op weg naar NL. Heb al goede resultaten doorgekregen maar dat mogen ze zelf vertellen. Het weer was vandaag lekker, droog en niet te warm. De cross was pittig en stond flink aan de maat maar geen echte problemen gezien. We hebben foto's gemaakt maar die komen pas eind van de week als we terug zijn van vakantie
Ja, waren er weer vanaf 11u30 tot 14u30 om Suus te helpen omdat ze alleen was maar heb jou of Lielle niet meer gezien ... Wel gehoord van je 2 stops maar meer ook niet.
bij mij was het een groot drama,haha ik heb Lielle zien rijden en Sim hierboven ook (ik was hindernisrechter aan de heuvels van P,die 2 heuvels met een grachtje tussen). zijn 2 valpartijtjes geweest maar zonder erg,al heeft een regionale van ons z'n arm gebroken
het weer viel echt wel mee! vandaag bijna geen regen gehad en tegen 8 uur was het alweer blauwe hemel.
Ik zou echt niet kunnen slapen in een tent met die regen . Zowiezo zou kan ik al niet goed slapen in een tent. De staltentjes waren wel minder bestand tegen de regen. Het dak was ingevallen door al die regen van ene van de paarden .
Lielle
Geplaatst: 14-08-11 22:39
Dat was precies de enige sprong waar ik een foutje had Ik ben helemaal tevreden met mijn M-debuut met Ojee. Dressuur was niet best, helaas, maar dat maakte ze met springen helemaal goed. Het ging ontzettend lekker tot het net voor 8 ineens in mijn rug schoot en niet te zuinig. Ik heb de rest uitgereden door Ojee te sturen naar de juiste sprongen en verder me te concentreren op blijven zitten. Alleen op 10 hadden we een k*e afstand en dus een balk (of 3), en een tijdfoutje, maar ze heeft me echt door de laatste lijnen meegenomen. Zondagochtend maar even getest of rijden zou lukken (za middag was echt een ramp) en dat viel niet tegen. Uiteindelijk mocht ik om kwart voor vijf van start, en ze ging echt heel fijn. Ik kon wel merken dat ze zelf onder de indruk van alle dikke sprongen maar ze bleef wel braaf doorgaan als ik het vroeg. Lijntje 8ab (gebroken lijn op 5 van een boom naar een dikke kar) ging heel fijn, water ook. Coffin (waar quebelle zat) was ze verrast door de greppel, en ik te laat om nog door te duwen, maar de tweede keer ging ze wel braaf. De twee puntjes en de boot (die ik zelf wel erg dik vond) gingen ook lekker, net als het tweede water. Uiteindelijk dus met 1 stop en wat tijdfouten rond en vooral meer dan tevreden
En het was heel erg gezellig!
Ik ben dus net thuis
Quebelle
Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-11 22:40
Jup,ik heb gereden. Ik stond 5de na de dressuur en jumping (foutloos) maar in de cross gingen alle remmen toe. Kheb hem niet over de 2de hindernis gekregen. Hij ging echt volledig blank