Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Morgen ga ik even alles bijlezen. 

Mootje schreef:Ik vind het ook altijd fijn als er beschrijvingen bij de hindernissen staan, imo alleen maar duidelijker ipv onduidelijker! Zeker met dubbels en alternatieven. Misschien dat iemand dit naar Ronald kan tippen
, en is met een tip niet over te halen, dan moet je met sterke argumenten komen
. Damelza schreef:nog een foto map gevonden, als ik op oypo zocht met zoekterm clusius event kreeg ik ook een aantal mappen. Denk dat die foto's er later op komen
http://www.oypo.be/pixxer.asp?id=EB881B302909CA04
_Noor schreef:Damelza schreef:nog een foto map gevonden, als ik op oypo zocht met zoekterm clusius event kreeg ik ook een aantal mappen. Denk dat die foto's er later op komen
http://www.oypo.be/pixxer.asp?id=EB881B302909CA04
Nou moe, de ruiter voor mij staat er wel bij en dan gaan ze verder met Corien. Jammer zeg!
texelse schreef:Mootje schreef:Ik vind het ook altijd fijn als er beschrijvingen bij de hindernissen staan, imo alleen maar duidelijker ipv onduidelijker! Zeker met dubbels en alternatieven. Misschien dat iemand dit naar Ronald kan tippen
Ronald heeft hier zeer uitgesproken ideëen over, en is met een tip niet over te halen, dan moet je met sterke argumenten komen
.

_Sim_ schreef:Billy1 is ook crossbouwer. Kunnen het wel even aan haar vragen in het kletstopic.

Viktorien!
bianca1980 schreef:Evony @ jeetje wat een verslag, weet niet wat ik ervan moet zeggen dat je helemaal niet meer wil crossen ?? dat kan toch niet met 1 cross te maken hebben ??

Viktorien schreef:Weet iemand de site nog van de wedstrijd. Op startlijsten.nl staat de wedstrijd niet meer en ik ben benieuwd naar mijn uitslag van zaterdag.
mistid schreef:Bianca!! Ik vroeg me al af waar of je bleef! Ik zag je nog heel mooi langskomen van 2 naar 3. Wat ontzettend balen. Hoe gaat het nu met jezelf?
maar ook heel rustig...dat was een mooi galopstukje geweest maar ik durfde dat al niet meer aan.
geen last van en mijn rug valt alles mee. Mijn rechteronderarm spier voel ik wel behoorlijk als ik wat wil tillen. Maar goed....morgen gelijk in de ochtend naar de chiropractor/fysiotherapeut en mijn ervaring is dat mijn lichaam op behandelingen heel snel reageert, maar dta komt misschien ook omdat ik fysiek wel sterk in elkaar zit ivm mijn werk, dus hoop dat ik daar voordeel mee heb en snel helemaal los ben, dan ben je ook weer zo hersteld.
Als het met die weigeringen klaar was oke maar ik krijg vervolgens nog de hele terug reis een preek en gezever van hier tot tokio en dat is nou niet bepaald leuk of motiverend. Evony schreef:Bianca: dat is zo, maar wat er bij komt is dat een cross voor mij snel 2 uur of langer rijden is, en dat het echt niet gezellig met mijn vader in 1 auto is als ik niet foutloos benAls het met die weigeringen klaar was oke maar ik krijg vervolgens nog de hele terug reis een preek en gezever van hier tot tokio en dat is nou niet bepaald leuk of motiverend.