[SGW] Verslagen SGW Castenray 7/8 mei

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

marielle123

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 21:46

rianne: Bedankt voor je tip.. ik ga het echt de volgende x proberen in stap ;)

Bianca: leuk filmpje. en dat commentaat van jou toen je verkeerd ging is echt grappig.! en leuke oortjes heeft je paard /3
Wat voor camera heb je op je cap geplakt? of heb je die geleend of zo? Ik wil dat ook eens gaan doen. :+

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 22:03

marielle123 schreef:
Bianca: leuk filmpje. en dat commentaat van jou toen je verkeerd ging is echt grappig.! en leuke oortjes heeft je paard /3
Wat voor camera heb je op je cap geplakt? of heb je die geleend of zo? Ik wil dat ook eens gaan doen. :+

dat cameraatje heb ik via de tip van Rianne... ;) op marktplaats voor 20 euro. Zit dan met een elastiek op mijn cap heen. Tis zo klein als een aansteker. Ben er echt heel blij mee voor dat geld.

TheHorseInn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 22:08

bianca1980 schreef:
marielle123 schreef:

dat cameraatje heb ik via de tip van Rianne... ;) op marktplaats voor 20 euro. Zit dan met een elastiek op mijn cap heen. Tis zo klein als een aansteker. Ben er echt heel blij mee voor dat geld.

Die heb ik ook! :)

Met dank aan Rianne :D

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 22:10

HORSE INN @ ook gefilmd !!!! ;)

Sim

Re: Verslagen SGW Castenray 7/8 mei

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 22:11

Ik heb zo'n cameraatje al 2 jaar lang in de verpakking in de studeerkamer liggen. Toch eens tevoorschijn halen. Is wel erg leuk.

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 22:12

Moet je doen Sim!!

Zo'n camera-tip wil ik dan ook wel: geef ik mooi aan Laurie, kan ik ook van de rit genieten!

marielle123

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 22:16

is altijd leuk om een keer te filmen. kun je later aan je kleinkinderen vertellen.. kijk oma ging vroeger crossen! whaha 8-)

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 22:19

Leliaardje schreef:
Moet je doen Sim!!

Zo'n camera-tip wil ik dan ook wel: geef ik mooi aan Laurie, kan ik ook van de rit genieten!

Bij deze ;)

Dit is de advertentie van de camera die rianne en ik dan nu hebben.
http://link.marktplaats.nl/445895310
je kunt even alle advertenties aanklikken

Deze man heeft ook een wat duurdere. Die lijkt mij ook eigenlijk heel goed. Ik heb dus gefilmd met die goedkope. En heb 1,5 GB gebruikt dus met 4 zou ik ook al genoeg gehad hebben. Die iets duurdere heeft een ring om hem aan en uit te zetten. De goedkopere moet je echt je cap afzetten om dat ding aan te zetten. Ik had geen micro kaartje dus die heb ik moeten kopen en dat kost ook 10 euro, dus ik had dan ook beter de duurdere camera kunnen doen (ga ervan uit dat die incl kaart is nl), maar ja dat is achteraf....... als het me heeeel goed bevalt koop ik een echte sport cam die vond ik ook al op deze link van MP en zo. Maar die zijn 139 euro dus voor nu vind ik dit even gaaf zat in de B en L.

marielle123

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 22:23

Bedankt voor de info.!

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 22:24

En jij geeft dan de cursus "hoe zet ik de film op youtube" toch :D ?

fatal_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 22:27

Heel erg gaaf Bianca!! Ook erg leuk dat je er geen muziek onder hebt, maar dat je alles kunt horen wat je zegt. Ik ben dus niet de enige die veel tegen dr paard kletst :)
Heb ik dankzij jouw filmpje toch de B cross nog een beetje kunnen "rijden" (heb helaas af moeten melden)Het was een mooie cross. Vandaag nog ff wezen kijken bij 't L.
Hoop volgend jaar wel te kunnen rijden in Castenray!
Gefeliciteerd voor degenen die fijn hebben gereden, volgende keer beter voor de rest!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 22:29

Leliaardje schreef:
En jij geeft dan de cursus "hoe zet ik de film op youtube" toch :D ?

dat was heel makkelijk...zelfs voor een blonde als ik (gewoon upload video). Het bewerken naar movie maker om de boel te knippen (begin eraf halen omdat je hem op tijd aan moet zetten en het einde eraf knippen )was ff wat lastig een eerste keer.....maar de help toets was ERG gebruiksvriendelijk dus heb alles op mijn gemakkie zitten lezen vanmiddag en zowaar kreeg ik er dus ook twee foto's tussen en wat tekst.... :)* de muziek heb ik me nu nog niet aan gewaagd......alhoewel ik het zonder muziek net zo leuk vind...

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 22:30

Mijn verslagje :)
Met opzadelen was hij al ontzettend vervelen, hij had namelijk ontzettend last van vliegjes... Dressuur was dan ook erg onrustig, 187 punten. Springen wat veel tempo, 2 balken.
Toen de cross! 1 t/m 7 gingen heel lekker, ik kon ook lekker tempo zetten op de lange stukken tussen 5-6-7 en zat mooi op tijdschema. Bij 8AB kwamen we niet goed uit, daardoor een stop op B. De spoorbomen kwamen ook niet lekker uit maar daar kon hij nog wel overheen springen ;) De waterbak heb ik mooi in stap aangereden en dan stapt hij er zo in. Als alle 4 voetjes nat zijn kunnen we aandraven in de waterbak :)) Bij de laatste heb ik misschien wat te makkelijk gereden, hij snapte volgens mij al niet helemaal wat nu de bedoeling was want hij trok op links aan, dus daar een weigering. Toch wel tevreden met 2 stops de cross rond :)
Ik heb net zo'n filmpje als Bianca! Valt me met het terugkijken weer op hoe fanatiek ik hem aan het aanmoedigen ben, ik ben zo ongeveer de hele weg aan het klikken :') Ik heb onderweg ook nog een keer 'Pas op!' geroepen, daar let ik altijd wel heel goed op want het gebeurt zo vaak dat mensen je gewoon niet horen aankomen. En mensen ondersteboven rijden moet ook maar niet dus ik roep het ruim vantevoren. ;) Bij het springen heb ik trouwens ook nog iemand gezien die over de laatste heen ging, en toen stapte de volgende achter die hindernis dus moest degene die net klaar was, gedwongen vlak bij dat paard langs en werd getrapt. Toen was diegene even flink kwaad en groot gelijk ook, ik heb op zo'n manier een keer niet eens meer kunnen starten met een springwedstrijd.
Filmpje van de zijlijn ga ik straks nog even mee bezig :)

Zaterdag moest mijn zusje ook nog, ik ging foto's van haar maken dus ik bij de laatste hindernis alvast even oefenen op de combinatie voor haar. De pony week naar links maar zette wel af, dus die knalde vol tegen de hindernis aan en ging daarna over de kop :oo
Zondag moest mijn zus nog, dus we hebben er een lekker lang weekend opzitten :))

Zo ging die combinatie, cross is ook heel even stilgelegd:
Afbeelding

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 22:44

RIANNE @ jemig wat een foto zeg.... :roll: daar schrik je toch van...
Zie dat jij je datum ook nog niet bijgesteld heb op je Cam... := ik was er ook nog niet aan toe gekomen, ga ik van de week maar eens even doen. Ik zie nu wel gelijk wat ik idd fout doe na H7, jij gaat gelijk in een boog weg.......ikke niet...... :') terwijl het gras er nog wel zo mooi bijgemaaid ligt als "pad".

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 22:45

Ik heb geen tijd meer voor jouw filmpje, Riannhuh, die kijk ik morgen. Maar wat een foto....... brrrrrrr. Dat is echt niet lekker :(:) .

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 22:56

Ja dat was idd wel even schrikken, ik dacht even leuk een foto te maken...
Ik heb de datum ook nog niet veranderd nee :P Ik zou het vrijdag doen, maar daar ben ik weer niet aan toegekomen :)) Je hebt wel wat met de verkeerde route he _O- kun je geen tomtom op je cap installeren? :')

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 23:21

Die foto!!! Dat is meisje van onze vereniging!!! Ik had wel gelezen dat iets niet goed was gegaan. Maar dit, wow echt heftig!! Ziet er niet lekker uit!

Verder goede en helaas ook slechte verslagen/resultaten!! Dus voor de goede: *\o/*
En voor de slechtere: :(:)

Die camera kost echt niks. Ik heb de site opgeslagen. Voor wie weet ooit een keer leuk om te kopen!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 07:19

Oh mijn god! Ik hoop dat paard en ruiter er goed van af zijn gekomen.
Ik krijg een deja vu van Ede een aantal jaar geleden in Ede, dat ongeval met Jet F. Brrrrrrrrrr.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 07:27

Voor de mensen die goed gereden hebben!! Top! Gefeliciteerd
Mensen waar bij het niet lekker ging :(:)

Riannuh heftige foto zeg!!! Hoopelijk mankeren ze beide niks!
Bianca leuke filmpjes!

Mijn verslagje maar!!

Dressuur 191 middenmoot
Springen mooi foutloos!
Cross ook foutloos en met een tijd van 4.33, uit eindelijk 7de geworden!
Had in de cross zelfs nog 2 stukjes gedraaft bij een heuveltje in het bos naar beneden en de waterbak.
Ben erg blij met me rit zag een hoop stops en uitsluitingen in de l.

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 07:29

Alleen de eerste pagina gelezen en daar staan gelukkig goede verslagen op.
Ik ben ook nog helemaal heppie.
Eerst cross gelopen en best wat vraagstukje met lage landingen en schaduw gesignaleerd. Dressuur ging netjes maar daar bleef het ook bij. Nu voor de 2e keer op mijn kop gekregen dat ik best mag rijden en afwerken dus misschien toch maar eens gaan doen. Lielle; Thanks voor het voorlezen en het skupje onder mijn kont.
Daarna 2e keer cross gelopen en toen keek ik er al wat relaxter tegenaan. Lekker op tijd naar het losrijden voor het springen om er daar naar mijn schrik achter te komen dat ik nog maar 8 minuten had. Gelukkig werkte paard lekker mee en liep daar alles soepel. Hij snapt overduidelijk wat hij daar komt doen want hij galoppeerd gewoon aan zodra hij de bel hoort. (ik mag nog wel mee). OP naar de cross en toen was het kwartje opverduidelijk helemaal gevallen want hij werd erg vrolijk en dribbelig. Niet te geloven dat dat die zelfde goedzak is die gezellig staat te keuvelen bij de trailer. In de cross liep alles lekker. Hij wilde op het veld wel even links afslaan maar dat kon ik voorkomen en toen was het alleen nog maar sturen en ho zeggen.
Foutloos en maar 9 seconden buiten de tijd. Het begint ergens op te lijken. *\o/*

Jade91

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 07:39

bianca1980 schreef:

JADE @ ik liep daar idd ook toen jij daar fout sprong, ik heb de foto gezien van de fotograaf....... := geweldig, maar hij had wel een engeltje op zijn schouder dat die camera heel was...... ;) Jij bent nu gediskwalificeerd neem ik aan.?? (dit gebeurde mij ook in Westerbork) Eigenlijk had je ook niet door mogen rijden, maar dat heb ik toen dus ook nog wel gedaan.....
SIM @ dat hek werd gefixt toen ik cross liep, vond het een vreemde uitgang.... :D hek is altijd hoger dan de rest eromheen. Hoorde dat er ook iemand is geweest die de L hindernis nam.[/quote]

Ik neem aan dat ik gediskwalificeerd ben, ja. Ik heb er niks van gehoord. Was voor mij de eerste keer dat dit gebeurde en ben eigelijk zonder erg gewoon doorgegaan.. pas toen ik gefinist was en het aan me moeder vertelde vroeg ik me eigen af of ik wel door mocht rijden.. :o Heb er op dat moment helemaal niet aan gedacht.

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 07:51

Brr die foto ... Hopelijk hebben ze er beide niets aan overgehouden

Rianne, mooi dat je tevreden was! Die cap-Cam filmpjes zijn toch wel erg leuk!
Wij hebben nog zo'n klein dingetje liggen, toch maar eens mee gaan expirimenteren .. :D

Yolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 08:02

_Sim_ schreef:
Oh mijn god! Ik hoop dat paard en ruiter er goed van af zijn gekomen.
Ik krijg een deja vu van Ede een aantal jaar geleden in Ede, dat ongeval met Jet F. Brrrrrrrrrr.

Ede was Annemiek van der Plass, Jet was in Breda.

Wat een leuke en minder leuke verslagen. FIjn om allemaal te lezen.
Ik ben zaterdag even weesten kijken naar onze paarden in de B en toen lekker thuis alles gaan doen.
Helaas zondagnacht doodziek geworden en alleen maar overgeven.
Op karakter (want ze kunnen toch niet zonder mij op wedstrijd) ;) toch maar meegegaan met de wagen naar het terrein. Viel erg tegen, na 3 keer flink overgeven ben ik dus maar naar huis gereden (en dat is maar 5 minuten weg dus erg fijn) Had nog heel graag teruggekomen voor het Z om daar onze kanjer te zien springen en crossen maar was gewoonweg te slap, is me dus ook niet meer gelukt! Maar.... hij is lekker wel 3e geworden! Jeej!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 08:05

ik lees wat wisselende verslagen, en heb vooral een erg nare foto gezien ;(
Pol, graag gedaan en goed gereden! Viel 4 mee?

Ik sluit me aan bij het slechte gevoel van gisteren. Ojee wilde niet aanpakken in de cross en ik weet nog steeds niet waarom. Dressuur ging helemaal niet verkeerd en springen was foutloos, dus ik ging vol goede moed de cross in, maar had al meteen op 1 een langsvlieger te pakken waarbij we nog bijna in de sloot lagen. Ze keek iig sterk op de hindernisrechters, maar daar is ze toch echt te ervaren voor inmiddels. De rest ging daarna wel redelijk, incl de trakehner die ik sinds mijn val daar met Raimaer niet meer had gesprongen (al was dit dan de L variant) en de technische lijntjes achterin (9/10 en 11). En op de overbouwde sloot ging ze tot twee keer toe vol in de ankers, en toen heb ik maar afgegroet. Volgende keer beter zullen we maar hopen.

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 08:18

Lielle: 4 was inderdaad niets aan de hand. 2e keer lopen zag ik ook wel dat het minder stijl naar beneden liep dan ik dacht. Paard heeft niets in de gaten gehad geloof ik. Bij al die lagere landingen trouwens.

Jammer van jou cross. Kan altijd gebeuren natuurlijk. Minder dagje. Misschien de warmte?