Bianca: leuk filmpje. en dat commentaat van jou toen je verkeerd ging is echt grappig.! en leuke oortjes heeft je paard
Wat voor camera heb je op je cap geplakt? of heb je die geleend of zo? Ik wil dat ook eens gaan doen.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
marielle123 schreef:Bianca: leuk filmpje. en dat commentaat van jou toen je verkeerd ging is echt grappig.! en leuke oortjes heeft je paard![]()
Wat voor camera heb je op je cap geplakt? of heb je die geleend of zo? Ik wil dat ook eens gaan doen.
op marktplaats voor 20 euro. Zit dan met een elastiek op mijn cap heen. Tis zo klein als een aansteker. Ben er echt heel blij mee voor dat geld. bianca1980 schreef:marielle123 schreef:Bianca: leuk filmpje. en dat commentaat van jou toen je verkeerd ging is echt grappig.! en leuke oortjes heeft je paard![]()
dat cameraatje heb ik via de tip van Rianne...op marktplaats voor 20 euro. Zit dan met een elastiek op mijn cap heen. Tis zo klein als een aansteker. Ben er echt heel blij mee voor dat geld.

Leliaardje schreef:Moet je doen Sim!!
Zo'n camera-tip wil ik dan ook wel: geef ik mooi aan Laurie, kan ik ook van de rit genieten!

Leliaardje schreef:En jij geeft dan de cursus "hoe zet ik de film op youtube" toch?
de muziek heb ik me nu nog niet aan gewaagd......alhoewel ik het zonder muziek net zo leuk vind... 
De waterbak heb ik mooi in stap aangereden en dan stapt hij er zo in. Als alle 4 voetjes nat zijn kunnen we aandraven in de waterbak
Bij de laatste heb ik misschien wat te makkelijk gereden, hij snapte volgens mij al niet helemaal wat nu de bedoeling was want hij trok op links aan, dus daar een weigering. Toch wel tevreden met 2 stops de cross rond 
Ik heb onderweg ook nog een keer 'Pas op!' geroepen, daar let ik altijd wel heel goed op want het gebeurt zo vaak dat mensen je gewoon niet horen aankomen. En mensen ondersteboven rijden moet ook maar niet dus ik roep het ruim vantevoren.
Bij het springen heb ik trouwens ook nog iemand gezien die over de laatste heen ging, en toen stapte de volgende achter die hindernis dus moest degene die net klaar was, gedwongen vlak bij dat paard langs en werd getrapt. Toen was diegene even flink kwaad en groot gelijk ook, ik heb op zo'n manier een keer niet eens meer kunnen starten met een springwedstrijd. 

daar schrik je toch van...
ik was er ook nog niet aan toe gekomen, ga ik van de week maar eens even doen. Ik zie nu wel gelijk wat ik idd fout doe na H7, jij gaat gelijk in een boog weg.......ikke niet......
terwijl het gras er nog wel zo mooi bijgemaaid ligt als "pad".
Ik zou het vrijdag doen, maar daar ben ik weer niet aan toegekomen
Je hebt wel wat met de verkeerde route he
kun je geen tomtom op je cap installeren?

bianca1980 schreef:
geweldig, maar hij had wel een engeltje op zijn schouder dat die camera heel was......
Jij bent nu gediskwalificeerd neem ik aan.?? (dit gebeurde mij ook in Westerbork) Eigenlijk had je ook niet door mogen rijden, maar dat heb ik toen dus ook nog wel gedaan.....
hek is altijd hoger dan de rest eromheen. Hoorde dat er ook iemand is geweest die de L hindernis nam.[/quote]
Heb er op dat moment helemaal niet aan gedacht. _Sim_ schreef:Oh mijn god! Ik hoop dat paard en ruiter er goed van af zijn gekomen.
Ik krijg een deja vu van Ede een aantal jaar geleden in Ede, dat ongeval met Jet F. Brrrrrrrrrr.
toch maar meegegaan met de wagen naar het terrein. Viel erg tegen, na 3 keer flink overgeven ben ik dus maar naar huis gereden (en dat is maar 5 minuten weg dus erg fijn) Had nog heel graag teruggekomen voor het Z om daar onze kanjer te zien springen en crossen maar was gewoonweg te slap, is me dus ook niet meer gelukt! Maar.... hij is lekker wel 3e geworden! Jeej!