bianca1980 schreef:BB is nu toch officieel een "impulsrubriek" georganiseerd UIT de KNHS richtlijnen en valt om die reden niet onder oefencross regels. Om die reden kan ik mij voorstellen dat de organisatie zegt alle onderdelen rijden.
Volgens mij ook ja, in Ermelo mag je zelf kiezen welke onderdelen je rijdt, in Oenkerk is er springen en cross en wanneer je het springen niet doorkomt mag je ook niet crossen. Bij Ermelo heb ik gekozen om naast het crossen ook te springen, als de dressuur toch niet verplicht is, sla ik dat liever over 
Sluitingsdatum geldt als het goed is voor in- en uitschrijven. Wel is het zo dat je je meestal nog wel kunt inschrijven wanneer er plek is. Zo heeft mijn zus 2 dagen voor de SGW in Markelo pas ingeschreven en ze kon er nog gewoon bij. Met gewone wedstrijden schijven we juist heel vaak pas na de sluitingsdatum in 
Dat is kiezen, afwachten of het goedkomt en mee kunnen doen als ie goed is of 25 euro betalen wanneer hij niet goed is. Of je meldt nu af, bent geen geld kwijt als ie toch niet op tijd goed is of je zit ontzettend te balen omdat je hebt afgemeld en hij allang weer goed is.