Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ponyparadijs schreef:Eens kijken of ik op de uitslagen kan zien in welke tijd ze is binnen gekomen!
5.26 zie ik! Moet zeggen dat ik de tijd wel krap vond staan. 460 meter per (geen idee minuut denk ik) dat is sneller als bijvoorbeeld in WW
Margriet_ schreef:Nou dat denk ik niet Bianca dan mochten we er dik 7 minuten over doen!![]()
Optimale tijd in secondes was 272.

!
heb jou niet gezien! Hoe gaat je nieuwe topper?
ik weet zelf hoe ku't het is om uitgebeld te worden in het springen en dan allemaal vrolijke mensen die vroegen hoe het ging...
)
. Nog wel reservekampioen, maar we waren maar met z'n 3en waarvan de 3e vrijwillig had verlaten
.
. De dubbel op de heide die op 9 meter stond vond ik zelf eigenlijk een beetje eng om met Ul te gaan rijden maar hij luisterde super op mijn ophouding. Wel een vreemde afstand, 9 meter.
. Soof, Karen, ik en Rosalie stonden naast elkaar, daarnaast stond geloof ik nog een bokker maar dat weet ik niet zeker. 
caro29 schreef:Ik ben ook weer zu hause..
Dressuur viel tegen qua punten 184pnt en ongeveer 10e plek.
Springen balkje op 8b. Paard was een beetje druk voor haar doen. ik kwam al amper de ring in.
Cross foutloos en 2.4 voor tijd. Paard ging vooral hard en nergens op getwijfeld! Hartslag voor de cross 64 en na de cross 72 dus ook top.
Uiteindelijk gestegen naar de 4e plek en ook 4e van het noorden. Erg tevreden over het resultaat.
Paard heeft zich weer duidelijk laten zien met haar rare fratsen![]()
Veel mensen gezien of gesproken. Fijn om nu ook mensen in het echie te zien ipv alleen op bokt te spreken.
Lees veel goede resultaten en jammer voor degene waar het minder bij ging. Ik ga even bankhangen en alles nalezen

)bvw schreef:Margriet_ schreef:Nou dat denk ik niet Bianca dan mochten we er dik 7 minuten over doen!![]()
Optimale tijd in secondes was 272.
oeps type foutje!![]()
450 m/min is voor B pony's, misschien ben je daar mee in de war!
het fototopic staat bovenaan in het "gewone" sgw forum. Dus niet in het "foto" sgw forum (klinkt logisch...)

? Net resultaat, mooi dat je tevreden was!

en dat het helemaal geen slecht idee was om eens daarnaar te laten kijken. Hoe kan ik mijn paarden nou recht rijden als ik zelf scheef ben
. Heb daarbij ook nogsteeds last van de kneuzingen in mijn rug.