[SGW] Verslagen SGW Markelo 2/3 april

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ils_K

Re: Verslagen SGW Markelo 2/3 april

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 12:15

Ik lees goeie en minder goeie verhalen.

Was gister ook in markelo met Mirthe mee :D
Heb Margriet gezien en gesproken
Heb Tientjeh haar zusje nog zien springen, en in de cross gezien. Zag er fijn uit. Blijkt ook uit de resultaten, gefeliciteerd!
Sandra nog gezien en volgens mij nog wel meer bokkers.
We stonden gezellig naast Corien ( kylico) :D

Heb nog wat foto;s gemaakt in de cross, die zal Mirthe wel plaatsen, was met haar toestel.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 17:30

ik moet ook even mijn foto´s spammen!

Wiso
Afbeelding

Frits
Afbeelding

ai_luf_u

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 17:35

leuke foto's :)
tegen mij zei die man die bovenste balk gaat er nog af. kom ik daar, had ie gewoon gelogen!
:P

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 18:17

Geen echte crossfoto's van mij deze keer -O-

Zusje heeft gelukkig wel mooie springfoto's gemaakt, ziet er op de foto's best wel leuk uit tov hoe het ging :P

Afbeelding dit is ons
http://www.mijnalbum.nl/Foto-JMOVBTVB.jpg dees sprong die beetje vroeg en hoog, maar voelde wel het fijnst :)

@ Mirthe ... jemig wat schrikken van de klep :oo

Ik ontdekte toch ook wat verontrustends mbt de trailer bij thuiskomst ... 1 haak v/d achterklep zat niet meer vast, kant waar paard stond := Pa heeft hem vandaag direct gemaakt.

[edit]
@ ai_luf_u ... stond er niets op een (wijzigingen)briefje op de hindernis?

ai_luf_u

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 18:54

ja er stond dat het zo bleef. maar toen ik er lang liep, waren er net mensen bij die het gingen verlagen voor de B pony's. dus ik vraag, gaat ie der nog af? zeg die man, ja die bovenste gaat er af!
mooie foto :)

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 11:25

misschien dacht die man dat je bedoelde voor een lagere klasse?

De hindernis stelde nu toch ook al niks voor...

bontkwagga

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 14:20

Weet iemand misschien welke fotograaf op zondag heeft rondgelopen?
Toen ik moest starten (11:48 uur) stond hij bij de start te fotograferen en heeft naar mijn idee een aantal foto's gemaakt van mij in het starthokje...

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 15:45

Ik heb me trouwens nog wel verbaasd... Iemand was uitgesloten in het springparcours (verkeerd parcours meende ik), vervolgens levert ze startnummer in, is even weg en gaat zonder rugnummer naar de veearts dat ze HC mag starten. Is ook daadwerkelijk gestart.
Vorig jaar was hier geen twijfel over mogelijk, ik was uitgesloten in het springparcours en mocht niet meer in de cross starten. Was dan ook zeer verbaasd dat dat dit jaar ineens wel mag!

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 16:05

Dat is apart mirthe, zo had ik een keer met toc foutloos gesprongen in gorssel en werd naderhand uit gebelt omdat ik te vroeg gestart zou zij (ivm bel enzo). Ik mocht ook niet meer hc de cross in ondanks dat ik foutloos was!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 16:53

Evony schreef:
Dat is apart mirthe, zo had ik een keer met toc foutloos gesprongen in gorssel en werd naderhand uit gebelt omdat ik te vroeg gestart zou zij (ivm bel enzo). Ik mocht ook niet meer hc de cross in ondanks dat ik foutloos was!

auw dat is echt helemaal zuur zeg....zo'n banketstaaf klein foutje en niet meer mogen crossen, terwijl je wel kunt springen, heb je daar je hele dag voor gereden etc.

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 18:13

ik had nog even een mail gestuurd naar evenementen foto maar die zijn niet geweest, zijn er verder al fotograven ontdekt?

skippy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 19:08

@ mistid dat was ik :o

had idd een verkeerde hindernis gesprongen. ben daarna naar het secretariaat gegaan, heb gebeld met de federatievertegenwoordiger en mocht alsnog starten.

had ook niet gedacht dat het mocht,maar denk probeer het toch.

Heb daarna nog heerlijk foutloos gecrosst ;) wel zuur van de punten maar dit zal me wel niet weer gebeuren

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 19:21

bianca1980 schreef:
Evony schreef:

auw dat is echt helemaal zuur zeg....zo'n banketstaaf klein foutje en niet meer mogen crossen, terwijl je wel kunt springen, heb je daar je hele dag voor gereden etc.

dat was idd zuur, vooral omdat ik als eerste van de B was, en het L was er voor en bij het L werd niet gebeld je kon gewoon meteen starten.
Alleen over het B zeiden ze dat niet dus na het verlagen van het parcours reed ik de ring in, gegroet, en maar rondjes galopperen en de jury zat me maar aan te kijken.
Dus op een gegeven moment zei de ringmeester; start maar hoor. Dus ik gestart, foutloos rondje en toen werd ik uitgebeld :Y)

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 19:23

mistid schreef:
Ik heb me trouwens nog wel verbaasd... Iemand was uitgesloten in het springparcours (verkeerd parcours meende ik), vervolgens levert ze startnummer in, is even weg en gaat zonder rugnummer naar de veearts dat ze HC mag starten. Is ook daadwerkelijk gestart.
Vorig jaar was hier geen twijfel over mogelijk, ik was uitgesloten in het springparcours en mocht niet meer in de cross starten. Was dan ook zeer verbaasd dat dat dit jaar ineens wel mag!

Zoiets heb ik vorig jaar nog meegemaakt maar dan op dezelfde dag. Beide werden we uitgesloten in het springparcours en zij mocht HC de cross en ik mocht dat niet. Vond dat toen ook al apart.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 20:34

skippy schreef:
@ mistid dat was ik :o

had idd een verkeerde hindernis gesprongen. ben daarna naar het secretariaat gegaan, heb gebeld met de federatievertegenwoordiger en mocht alsnog starten.

had ook niet gedacht dat het mocht,maar denk probeer het toch.

Heb daarna nog heerlijk foutloos gecrosst ;) wel zuur van de punten maar dit zal me wel niet weer gebeuren

jee wat een geluk dat je nog mocht starten!
Kwam vast door het mooie weer dat zo zo schappelijk waren :D

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 20:51

mistid schreef:

Dat is Vera Pino ook overkomen in Chaam dit jaar. Reed een keurig parcours, maar vergat een hindernis.
Mocht de cross niet in, maar ze is naar het secretariaat gegaan en zo en toen zag ik haar later toch met hetzelfde paard in de cross. Blijkbaar zijn ze op sommige wedstrijden dus toch schappelijker terwijl het officieel dus niet mag!

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 21:04

hierbij ook nog even mijn verslagje.

dressuur ging beter dan in chaam maar nog niet echt super. had 170 punten (lager dan in chaam terwijl hij toen daar bokkend door de baan ging met galop)
springen een weigering op 7 wat echt mijn schuld was, want ik zat niet op te letten
en toen de cross in hij ging zo fijn en foutloos met 10sec over tijd binnen dus super gereden.

Heb ook iemand met een camera bij H3 zien staan en iemand op het pad van 5 naar 6(opsprong) maar die foto's richting opsprong heb ik al gezien.
ben benieuwd of er nog een fotograaf aanwezig is geweest.

Ik wacht altijd op de bel met het springen. Bellen ze niet blijf ik in de buurt van de jury zodat ze evt. kunnen zeggen je mag beginnen.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 21:09

Netjes! Wel jammer dat je dressuur punten wat tegenvielen ;(

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 23:00

xxitsmexx schreef:
Heb ook iemand met een camera bij H3 zien staan en iemand op het pad van 5 naar 6(opsprong) maar die foto's richting opsprong heb ik al gezien.
ben benieuwd of er nog een fotograaf aanwezig is geweest.

Op welke site staan die dan ???
Ik heb nog geen enkele foto's namelijk....

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-11 22:01

Ow ja idd Ilse! Ben benieuwd naar de foto's!
Mirthe schrikken van de klep trouwens!
LL Leuke foto!
xxitsme jammer van de weigering en de dressuur.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 22:11

Ik zal morgen even met de foto's bezig, maar heb iig van jou en van Jantine haar zusje zowel springen als cross.
Van 5 t/m 30 op zondag hebben we de meeste mensen in de cross op de foto meen ik.

bontkwagga

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 08:47

mistid schreef:
Ik zal morgen even met de foto's bezig, maar heb iig van jou en van Jantine haar zusje zowel springen als cross.
Van 5 t/m 30 op zondag hebben we de meeste mensen in de cross op de foto meen ik.

Dan heb je mij waarschijnlijk ook op de foto...ik was nr 27 op zondag.
Ben benieuwd :)

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 09:37

De B paarden liepen in de 20 wel wat door elkaar en heb een paar foto's weg moeten gooien, dus weet niet zeker of je er bij zit :)

Lautje_17

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 10:49

dressuur en springen beetje te veel spanning, wel foutloos.
cross rustig begonnen en toen tempo iets opgevoerd, foutloos :D wel iets buiten de tijd maar dat komt wel;)
4e prijs in de B paarden! Super tevreden voor de eerste keer bij de paarden met een groen paard +:)+

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 11:05

netjes lautje :D