Hopelijk red ik het allemaal, zit nu in nette kledij klaar voor de eindpresentatie van mijn vriend zijn Masterpresentatie, zo dus naar Eindhoven
dan nog ff lunchen en richting huis
Wordt vast omkleden en weer weg
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

dan nog ff lunchen en richting huis
Wordt vast omkleden en weer weg
!
. Die mislukken aan het einde dan toch.. da's wel jammer.
)
Motje11 schreef:Ik bedoelde niet dat je altijd bij al die andere trainingen in de weg loopt, haha.Cyn, ik begreep uit die brief dat we zelf niet kunnen crossen dit weekend. Verder mag je volgens mij best kijken zolang je maar niet in de weg loopt, net als bij andere trainingen. Maar bij twijfel kun je het altijd even vragen.
Maar dat is vaak zo bij crossen: je mag overal staan zolang je maar niet in de weg staat. Motje11 schreef:Motje11 schreef:Ik bedoelde niet dat je altijd bij al die andere trainingen in de weg loopt, haha.Cyn, ik begreep uit die brief dat we zelf niet kunnen crossen dit weekend. Verder mag je volgens mij best kijken zolang je maar niet in de weg loopt, net als bij andere trainingen. Maar bij twijfel kun je het altijd even vragen.Maar dat is vaak zo bij crossen: je mag overal staan zolang je maar niet in de weg staat.

We zijn het water ingeweest
Welliswaar nog achterwaarts en toen we er eenmaal instonden, weer vooruit, maar hij vond het machtig leuk 
zelfs de smalletjes
Hoop dat ik de volgende keer weer foto's kan maken van jouw groep __PSM__ !
Dat water kan ik ook wel zo oefenen
Zonder hulp 

Pony deed het super, en we hebben echt van alles gesprongen. Ik krijg nog allemaal foto's en dan ga ik denk een topic maken 

Cynn_x schreef:Wat zijn we stil hier
Nou ik heb vandaag vanaf de eerste groep (09:00) tot de laatste gefotografeerd... en ik ben.. kapot
de hoeveelheid foto's die je moet hebben gemaakt......
moet dus gigantisch zijn.....heb je voorlopig een lekkere uitzoekklus 
ik ben benieuwd naar de foto's
ik vond het een geweldig leuk terrein.