Hopelijk red ik het allemaal, zit nu in nette kledij klaar voor de eindpresentatie van mijn vriend zijn Masterpresentatie, zo dus naar Eindhoven

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Motje11 schreef:Ik bedoelde niet dat je altijd bij al die andere trainingen in de weg loopt, haha.Cyn, ik begreep uit die brief dat we zelf niet kunnen crossen dit weekend. Verder mag je volgens mij best kijken zolang je maar niet in de weg loopt, net als bij andere trainingen. Maar bij twijfel kun je het altijd even vragen.
Motje11 schreef:Motje11 schreef:Ik bedoelde niet dat je altijd bij al die andere trainingen in de weg loopt, haha.Cyn, ik begreep uit die brief dat we zelf niet kunnen crossen dit weekend. Verder mag je volgens mij best kijken zolang je maar niet in de weg loopt, net als bij andere trainingen. Maar bij twijfel kun je het altijd even vragen.Maar dat is vaak zo bij crossen: je mag overal staan zolang je maar niet in de weg staat.
Cynn_x schreef:Wat zijn we stil hier
Nou ik heb vandaag vanaf de eerste groep (09:00) tot de laatste gefotografeerd... en ik ben.. kapot