[SGW] Verslagen van Chaam 20/27 maart

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Arielle_

Re: Verslagen van Chaam 20/27 maart

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 12:45

Fijn dat toch goed ging dan!

Ja ik had die hogere hindernis gesprongen bij het losrijden voor de cross, toen werd ze zo enthousiast dat ze in volle sjas door gallopeerde en kon ze dus niet meer stoppen, was ik tegen m'n zusje aangebotst, maar het viel gelukkig mee, haha.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-11 12:50

Leuke verslagen van iedereen !!!!!!!! *\o/*

Mijn verslagje :D heerlijke dag, dressuur 192 punten (9e) en zeer tevreden. Bull blijft een wurm dus wat uitzwaaien en kantelen met hoofd (meeste naar rechts ) werken we nog steeds aan, maar hij is jong dus dat komt naarmate hij ouder en sterker word steeds beter.
Wel een mooi compliment op mijn coupon over de gangen 3 maal 8 :Mooie tact en regelmaat in de 3 gangen !!! Dus cijfers van 4 t/m 8. Kan ik me volledig in vinden.

daarna heerlijke wandelingen gemaakt en dutje gedaan in de auto... :o (na maar 4 uur geslapen te hebben door een leuke date.. :D )

Springen was Bull fanatiek en kwam niet terug, dus daar was ik heel blij mee, tandje lager kwa hoogte is dan nu ook wel weer even fijn om aan het ritme te werken. Wel een heel laconiek balkje met een voorbeen op 3, helaas.

Cross : omdat ik weet dat Bull er momenteel scherp aan staat had ik besloten heeeeel rustig van start te gaan op het begin. Dat had mijn gewenste resultaat, hij vond het allemaal even spannend en slingerde wat weg op het open veld, maar door het rustige tempo kon ik mijn lijn wel richting hindernis houden ipv 180 graden om te draaien.
Na 4 heb ik hem even op het lange pad volluit laten rennen om het spelletje aan hem duidelijk te maken en belangrijk is ook wle dta hij het leuk gaat vinden. Op 5 even op de stem terug en 6 heb ik het bochtje uit een handgalopje gedaan om hem niet te verrassen uit het bos het veld weer in. Op 7 had ik een weigering verwacht en er gebeurde exact wat ik mij had voorgesteld hoe hij zou reageren. Bull had alleen maar grote ogen van de toch wel grote coffin ernaast en zag de haag van de B in zijn compleetheid niet dus dat was een langs loper naar links. Daar heb ik rustig om de coffin heen gestapt om hem te laten kijken en vervolgens handgalopje volte iver de haag, ging super, daarna wel wat terug houden op 8 A en B maar wel braaf. Door de weigering had ik besloten bij de watrebak de moeilijkere kant te nemen als leer moment. Moeilijk uit te leggen wat daar gebeurde, maar dat was ook een alla Bull schijnmove maar zonder volte of iets wel de hindernis genomen, maar dat werd wel als weigering gezien, waar ik wel mijn twijfels bij heb, maar dat zal de hindernisrechter ook gehad hebben dus daar ga ik niet over discusseren. Hun beslissing.
Daarna fijn richting finisch, met een de oren plat in de nek en een gebukte hals net voor het afspringen op de 10 .... :D :D :D Bull dacht zeker dat hij er niet door zou passen... _/-\o_ de tijd was ruim 1 minuut te laat, maar dat maakt ook allemaal niet uit.

Ik had mijn beugels langer gezet omdat ik mijn knie wederom stuk had gereden twee weken geleden en dat is terug te zien in de cijfers van de cross gemidd 5.8, beugels te lang en commentaar dat het tempo te laag is etc, maar ja.....jammer dan van die cijfers. Ik vind het nu even belangrijker dat het paard met vertrouwen gaat leren wat crossen inhoud.
Ben alleen vergeten welke fotograven er waren (de websites), ze hadden kaartjes liggen die ik dom genoeg niet meepakte... :(

Na het afzadelen stroomde dus idd het bloed weer langs mijn been door mijn sok...gatver...toch maar even een tijdje een verbandje opleggen of zo want het heelt niet meer lijkt wel..(met een witte rijbroek zou ik dan echt niet blij worden!!!)

Dus een super geslaagde dag, ben ontzettend tevreden en heb er dus nu ook een vriendje bij... :D :D :D
Afbeelding
tijdens de foto moment oortjes weer naar voren gelukkig... :D
Afbeelding

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 13:08

Goed gedaan dan, gave foto's!

Ze hebben foto's gemaakt van GNS fotografie, maar heb die foto's nog niet op de site gezien.
En verder waren er blijkbaar nog wat fotografen maar weet niet welke..?

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 13:26

vorige week zondag wemelde het ook van de fotograven, maar welke? heb ook alleen gns op internet gezien en een hele lieve amateur fotograaf!!
klinkt goed bianca..
Laatst bijgewerkt door madelene op 28-03-11 13:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 13:35

@ Hetismij, super van je springen en cross! Jammer dat je nu door je dressuur geen winst hebt!
@ Polo, balen dat je uitgebeld bent in de cross
@ Lielle, super van Uk!
@ Broertje, lekker dat Tinus zo goed ging!
@ Arielle, mooie foto!
@ Vivre, lastig die opstartproblemen. Ik ken het. Fijn dat ze toch wel aanpakte!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 13:51

Mooie foto Arielle!
Jammer dat je uitgebeld bent Polo.
Vervelend zeg die opstartproblemen Vivre, maar gelukkig ging het daarna lekker!

x_joyce_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 14:25

venga

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 14:56

venga

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 15:13

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 15:47

en B paarden staat er ook op
Afbeelding
:+:

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 15:49

mooie foto's allemaal!!
lielle..ukkie is leuk!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-11 16:36

Mooie foto Lielle, mijn nummer staat er niet tussen bij GNS op H8...helaas, dus hoop op de fotograaf die bij de schans stond op H3 met de camera die daarachter op de grond stond.

hetismij

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 16:50

Van mij een erg leuke foto! Ik kijk tenminste een keertje leuk :) Ik ben ook nog benieuwd naar nog meer foto's, stond er bij mij ook een op het paadje van 8 naar 9 en dat was niet GNS of iig, die staat er dan niet op ;)

Afbeelding

Apocalatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 16:54

<3
Afbeelding

Bij de afsprong (hindernis 10AB) heb ik ook een fotograaf gezien, ben benieuwd wie dat was.

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 17:07

Ik ben echt heel erg gezakt door al die tijdfouten. Echt zonde .. ik weet dat hij niet de snelste is, maar toch nóg maar weer wat harder erop trainen de komende tijd.

Balen Venga!
Bianca: Mooi dat je fijn gereden hebt! en Gave foto's!
Marlies: Jammer van de dressuur, maar voor de rest netjes! En gefeliciteerd met je prijs.
Pol: Jammer van de cross, netjes van de dressuur en het springen.
Broertje: Mooi dat de cross goed ging!
Arielle: leuke foto! Je setje is echt gaaf :)) !
Vivre: Zonde van het 'opstartprobleem'. Mooi dat het verder wel fijn ging en je wel tevreden was!

Ik heb onderweg iig 2 fotografen gezien, één bij 6a/b en één bij het (grote) water. Een van hun was GNS (aan zijn foto's te zien), de ander geen idee :P
Leuke foto's allemaal! Mijne van het water zijn niet zo heel leuk :+

Ach, las kijkt nog wel lief :Y)
Afbeelding

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-11 17:27

JETSKE @ jij kijkt ook schattig.. :D , andere foto's zijn ook allemaal erg leuk.

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 17:30

Op die miss net wel, op de anderen minder _O-

redbutton

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 18:15

ik had 193 in de dressuur (9e) foutloos gesprongen en 9sec te laat in de cross. hij was in het begin veel te aarzelend wilde 2x stoppen en daar verlies je tijd mee. verder had ik mn lijn bij de waterbak goed uitgedacht kom ik daar staan er mensen waardoor ik mn bochtg niet mooi uit kon rijden waardoor ik eerder in draf moest. heel zonder, zonder mn tijdfouten was ik 2e geworden, nu was ik 5e net buiten te prijzen. maar ik ben wel heel tevreden!

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 18:26

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 19:03

Evenementenfoto was er ook :)

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 19:08

Ik zie dat die van naam is veranderd :D Die heeft nu alleen (nog?) maar foto's van vorige week erop. Ik weet niet of hij er gister ook was. EDIT: op zijn kalender staat dat hij er heen zou gaan iig.
Mijn moeder zei trouwens dat er achter haar (bij hindernis 4, M pony's) ook een fotograaf stond.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 19:10

Wie is van naam veranderd?

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 19:11

redbutton

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 19:22

Afbeelding
Afbeelding
hier mijn foto's!

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 19:24

Ik heb jou geloof ik gezien met dressuren met losrijden :j
Netjes van je foutloze cross! En leuke foto's!