Hier ook een verslagje van mij. Ik heb heerlijk gecrosst en Otto had er zin in! Bij het losrijden voelde hij meteen al goed aan en was lekker fris. Dit is meestal een goed voorteken dat hij genoeg bravoure heeft voor de lastigere sprongen.
Nu ze het schaap zo mooi hadden opgeknapt moest ik hem natuurlijk wel even springen!
De eerste ronde rustig aan gedaan. (qua hindernissen dan, wel flink laten galopperen) Goede ronde met alleen wat problemen op de sloot, die ik graag voor het leerzame effect mee wilde nemen. Voor die sloot heb ik alle tijd genomen en uiteindelijk nam hij een reuzensprong. Verder geen problemen, heel fijn. En bij de tweede ronde overal de hoge genomen. Ot deed het super! Bij die oxer, de laatste voor het water twijfelde ik wel of ik die linker zou nemen, ik vond hem wel erg hoog. Maar Ot gaf zo’n goed gevoel dat ik er toch op af ben gereden en hij deed het! Wel weer wat moeite met de sloot, maar het ging al sneller dan de eerste keer. De laatste, de hoge picknicktafel, sprong hij precies op het randje met de lagere sprong. Toen heb ik een rondje gereden en sprong hij hem nog een keer netjes in het midden. Een fijne afsluiter en hopelijk een goed begin van het crossseizoen!

Leuk om te lezen dat veel bokkers en paarden lekker gereden hebben en wat geleerd hebben.
@ japielover: Dat was ik van die verloren springschoen. Goed gezien! Ik zag hem ook liggen en we hebben hem later opgehaald.
Er lag er nog één bij de start.
@ martinev: Fijn dat ie weer lekker ging!
Dit waren wij: (met dank aan Bellatrix)
http://media9.dropshots.com/photos/7563 ... 164601.jpg