Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Eef_Bam schreef:Dat we zo hard zijn gegaan heb ik volledig aan Bam te danken, dat beest heeft zo'n groot hart, is onwijs enthousiast en lost zo nodig alles op.
Als we een keer een foutje hebben is dat ook volledig mijn fout, hoef hierdoor voornamelijk bezig te zijn met mezelf verbeteren want Bam die doet alles wel.
_Sim_ schreef:Eef_Bam schreef:Dat we zo hard zijn gegaan heb ik volledig aan Bam te danken, dat beest heeft zo'n groot hart, is onwijs enthousiast en lost zo nodig alles op.
Als we een keer een foutje hebben is dat ook volledig mijn fout, hoef hierdoor voornamelijk bezig te zijn met mezelf verbeteren want Bam die doet alles wel.
Leuk dat je M gaat Evie, maar ik vind bovenstaande toch wel een beetje een bijzondere insteek.....
Hoe hoger je komt hoe meer het crossen een samenspel van ruiter en paard samen moet zijn, waarbij dus ook de ruiter het paard een keer kan helpen indien nodig.
Misschien bedoel je het niet zo, maar jouw zin "en lost zo nodig alles op" doet het wel overkomen alsof jij alles aan je paard over laat.
Ik ben van mening dat je paard ook op jou moet kunnen vertrouwen en niet alleen andersom. Maar dat geldt voor iedereen hoor, niet alleen voor jou.
Heb nog nooit in Etten Leur gereden en dat bruggetje en de waterbak lijken me zo vet!!