Had ook lekker een trainingsbroek en een warm vest mee

Ben overigens blij dat ik afgelopen weekend had opgegeven voor de eerste training en niet aankomend weekend, heb gisteren m'n schouder weer uit de kom gehad
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Zag ons ook nog even langs hobbelen door het water 
. Heb er zo'n zin in! Andere bokker die ik aan de naam en die van haar paard herken is Lau
.
!
)
Ik zag trouwens ook dat ik de enige groene combinatie ben
nu maar hopen dat ik niet iedereen ophoud. We zijn ook, heel fijn, de brokken van mijn paard aan het opvoeren. Hij kreeg namelijk heel erg weinig. Nou merk ik toch wel dat hij wat meer krijgt! Ben benieuwd hoe hard we rond stuiteren zaterdag...
_Sim_ schreef:Wat leuk dat het met jullie zo lekker gaat Astrid. Heb je filmpje even bekeken en ik vind dat Wiseguy het heel goed oppakt. Soms hebben jullie even een miscommunicatie en gaat ie wat groot af maar aanpakken doet ie wel!
Ik zal je niet zien zaterdag, want ik zit in de laatste groep.

je moet wat over hebben voor je kanjer he? Het witte hek lag helaas nog steeds in duigen - daar had Corion mooi gehakt van gemaakt!
Hoop dat jij inmiddels al minder stijf bent, en dat je zelfvertrouwen geen al te grote deuk heeft gehad! Doe je in april ook mee? Puera schreef:Wat ziet dat er makkelijk uit, Astrid65, zo jij je paard rijdt. Mooi filmpje!
Volgens mij zat ik vorig jaar ook bij jou in de groep met de training in Renswoude, CD. Jij bent de tweede van rechts, gok ik?