de foto's staan in picasa op 5 megepixel, wil je ze in 16 MP moet je mij even je startnummer en beschrijving van het paart plus ruiter mailen naar het volgende adres.
I know lot of you are curious and therefor I have uploaded a preview of some of the pictures we - Eventing Photo - took in Bathmen yesterday on my website http://bromsmckenzie.com/
Zaterdag en zondag foto's gemaakt in Bathmen. Zaterdag allemaal verschillende nummer's, en zondag van de nummer's 117 t/m 148 Als je wilt dat ik kijk of ik foto's van je heb, moet je mij een berichtje sturen
Selectie van de fotos op zondag 6 november Bathmen en de meeste fotos zijn bij de waterbak gemaakt Ik heb meer fotos gemaakt dan wat je op facebook ziet, maar deze vond ik allemaal fantastisch!
Ik kan m'n post niet meer wijzigen, dus hier nog maar een berichtje: de foto's van 6 november Bathmen staan er ook op. Een gedeelte B-paarden en een gedeelte L-paarden (2e pagina):
I've gone through some pictures this weekend and found an amazing amount of three horses in the dressage phase of VSN-cup on file. I posted them at my (new) website if anyone's interested www.equinewsphoto.com