[SGW] wintercrosstraining @ Moordrecht

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

AmonRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 07:59

6 uur gaan kijken om iedereen te bellen lijkt me wat overdreven. De 1e groep stond pas om 10 uur, dus 8 uur even kijken had ik niet gek gevonden als ze -4 opgeven :(:) En ik had om kwart voor 8 een SMS gedaan en helemaal niks meer teruggehoord.
Maar ja, het is nu zo gegaan en daar is nu niets meer aan te veranderen, dus laten we de discussie maar beëindigen en hopen dat het de volgende keer supermooi weer is :+

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-10 12:00

AmonRe schreef:
6 uur gaan kijken om iedereen te bellen lijkt me wat overdreven. De 1e groep stond pas om 10 uur, dus 8 uur even kijken had ik niet gek gevonden als ze -4 opgeven :(:) En ik had om kwart voor 8 een SMS gedaan en helemaal niks meer teruggehoord.
Maar ja, het is nu zo gegaan en daar is nu niets meer aan te veranderen, dus laten we de discussie maar beëindigen en hopen dat het de volgende keer supermooi weer is :+

om 08.00u even gaan kijken is geen optie, het is voor iedereen een aardig stukje rijden en dus niet haalbaar. daarnaast heb ik 11 paarden die ik voor mijn vertrek om 09.00u nog allemaal moet verzorgen. aangezien het temperatuur verschil in Nederland overal totaal anders is, zelfs op maar 5km afstand verschil, was dit dus niet te overzien.
dat je geen reactie op je sms krijgt is logisch, ik ga niet iedereen tussen mijn bedrijven door (11 paarden verzorgen) even sms-en. in de mail stond duidelijk het verzoek: bij twijfel bellen.

ook ik vond het bijzonder jammer dat het crossgedeelte te hard was, het springgedeelte daarin tegen was goed te doen. we hebben met zijn allen besloten hoe of wat. er was genoeg animo voor een springles en dit was bij iedereen in zeer goed bevallen, zo goed zelfs dat het verzoek kwam dit vaker te doen ;)

Dominique, ik had jullie graag willen zien springen in de paddock :D

Mirjam, nogmaals bedankt voor het gaan kijken naar het terrein. er was geen extreme vorst opgegeven, anders was ik zeker wel eerder van stal gegaan. als het onverwacht toch zo hard gaat vriezen (als ik lig te slapen) kan ik dit ook niet veranderen door mijn wekker eerder te zetten in mijn slaap. wat jij ;)
hoop dat je het met het jureren een beetje uit hebt kunnen houden.

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 12:49

ik had het inschrijven tot een week van te voren uitgesteld om het weer af te wachten en toen besloten om me niet in te schrijven omdat ze een week van te voren al vorst opgaven :o ik kan me Amon-Re wel voorstellen... ik was eerlijk gezegd de keer ervoor juist weer van de modder geschrokken, toen had het van mij ook wel afgelast mogen worden... dus vandaar dat ik nu extra voorzichtig was met inschrijven.

Maar is voor de organisatie ook moeilijk zo, is een rotperiode qua weerswisselingen. nu geven ze voor het weekend extreme vorst en na het weekend weer max 10 in de plus, dus ja hoe zou je dan zo'n zondag inschatten...

gelukkig hebben jullie met z'n allen kunnen springen. ikzelf zou daar geen interesse voor hebben gehad, want een goed springterrein heb ik op m'n eigen stal ook tot m'n beschikking. maar ik neem aan dat de crossles dan sowieso voor een volgende keer was blijven staan :)

ik wacht even rustig tot het voorjaar voor de volgende trainingen ;) is het de bedoeling om voortaan deze trainer te laten komen, of ga je rouleren in trainers?

AmonRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 22:09

Dacht dat je daar vlakbij woonde, volgende keer maar de buurman scharteren die gaan voelen aan de bodem :D
Hoop dat het snel weer gaat dooien, ben de winter nu al beu :(

Rooompie

Re: wintercrosstraining @ Moordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 10:14

Tja, dr is gewoon niks aan te doen met dit weer. Helaas was de grond voor mijn arabje waarschijnlijk toch te hard (en daarbij vast misgestapt met zn gekke gedrag) want hij was maandag en gister nog kreupel achter.. :( balen. Volgende keer toch niet meedoen als de grond wat hard is.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 13:57

Omdat wij snipperbak ook nog wel aan de harde kant vonden (zeker om 10 uur)
zijn wij dus weer naar huis gereden. En hebben dus helemaal niet gerdeden.

Balen dat je paardje niet goed is.
Hopelijk knapt hij snel weer op.

AmonRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 16:56

Beterschap voor je paard, vervelend zeg!

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-10 21:20

jeetje Romi, wat vervelent :(:) hopelijk is je waanzinnige knappe zwarte Arabisch Volbloed dekhengst Djamal Bahir weer snel de oude <3 want hij is zooooo leuk :9

Rooompie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 09:16

Jep, gister en vandaag liep ie weer als n zonnetje :D

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-10 19:19

gelukkig Romi :D